Kezdőlap Turizmus "Meet me in Malta - A közösségi bakancslista"
No menu items!

“Meet me in Malta – A közösségi bakancslista”

A Visit Singapore kampány sikerét követően a Komodo kreatív ügynökség a VisitMalta-val együttműködésben elindította legújabb kezdeményezését: Meet Me in Malta – A közösségi bakancslista. A kampány egy játékos, tartalomgyártók által közvetített utazási élmény, amely a Z generáció és a fiatal felnőttek utazási vágyát kívánja felébreszteni az Egyesült Államokban, Ausztráliában és Európában.

A kampány középpontjában egy közösségi platformokra szabott, virálisan terjedő történet áll. A TikTok legismertebb tartalomgyártói Máltán kalandoznak, ikonikus helyszíneken – Gozo és Comino kék lagúnájától Valletta, Mdina és Rabat történelmi utcáiig. A közönség aktív részese lehet az utazásnak: valós idejű szavazások, rejtélyes nyomok és interaktív kihívások révén irányíthatják az eseményeket. A programok között szerepel például részvétel egy hagyományos regattán a Nagy Kikötőben, naplementevadászat Mdinában, vagy borkóstoló az Inkvizítor Palotájában – mindez úgy tervezve, hogy spontán, megosztható és közösségi élmény legyen.

A VisitMalta célja, hogy a fiatal követők is felvegyék Máltát a bakancslistájukra, miközben a kampány hozzájárul a turizmus diverzifikálásához és új piacok eléréséhez.

Nick Seymour, a Komodo társalapítója így nyilatkozott: „A fiatal közönség nem reklámokat akar – élményeket keres. A ‘Meet Me in Malta’ kampánnyal a turizmusmarketinget szórakoztatássá alakítjuk. A tartalomgyártók és követőik kerülnek a középpontba, miközben nyomokat fejtenek meg, rejtett kincseket fedeznek fel, és egy olyan Máltát ismernek meg, amit egy prospektusban nem lehet m,egtalálni.”

Carlo Micallef, a Máltai Turisztikai Hivatal vezérigazgatója hozzátette: „A VisitMalta hisz abban, hogy a turizmus jövője az érzelmi kötődésekben és a kulturális felfedezésben rejlik. A ‘Meet Me in Malta’ kampány révén egy új utazói generációt hívunk meg, hogy hiteles, elmélyült és közösségi módon kapcsolódjanak szigeteinkhez.”

A Komodo már tárgyalásokat folytat más turisztikai hivatalokkal is, hogy a „The Journey” kampánysorozat keretében hasonló projekteket indítsanak világszerte, ahol a turizmus maga válik tartalommá, és a közönség az élmény részévé.

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

KSH: 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye

Az előző negyedévhez mérten a szezonálisan kiigazított adatok alapján a beruházások összértéke összehasonlító áron 1,1 százalékkal mérséklődött

A nemzetközi jegybanki együttműködés kulcsfontosságú

Az elmúlt éveket a sorozatos globális válságok jellemezték, amelyek következtében felértékelődött a jegybankok nemzetközi együttműködése

Új helyszínen az ÖKO Expó Kiállítás

Idén immár 6. alkalommal várja az ökológiai gazdálkodás iránt érdeklődő termelőket, feldolgozókat, kereskedőket, szolgáltatókat és természetesen a fogyasztókat a debreceni 

Budapesti agglomeráció: egyre feljebb kúsznak az árak

gyre távolabb költöznek a fővárosból az ingatlanvásárlók
Hirdetés

Hírek

KSH: 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye

Az előző negyedévhez mérten a szezonálisan kiigazított adatok alapján a beruházások összértéke összehasonlító áron 1,1 százalékkal mérséklődött

Új helyszínen az ÖKO Expó Kiállítás

Idén immár 6. alkalommal várja az ökológiai gazdálkodás iránt érdeklődő termelőket, feldolgozókat, kereskedőket, szolgáltatókat és természetesen a fogyasztókat a debreceni 

Budapesti agglomeráció: egyre feljebb kúsznak az árak

gyre távolabb költöznek a fővárosból az ingatlanvásárlók

Irány a Szamárfül Fesztivál – a nyár legvidámabb családi programja Pécsett

Nyár végén újra gyermekzsivajtól lesz hangos a pécsi Zsolnay Negyed: augusztus 22–24. között immár tizenharmadik alkalommal rendezik meg a Szamárfül Fesztivált.

Új gyakorlati képzés indul a falusi turizmus fellendítéséért

A turizmus az egyik leggyorsabban aktivizálható gazdasági ágazat a kistelepüléseken. Már egyetlen jól kialakított vendégház, felújított közösségi tér vagy tematikus program is új látogatókat hozhat.

Ausztriában dolgozózik? Nyugdíjtanácsadó napok Győrben és Szombathelyen

Azokat várják, akik alkalmazottként vagy vállalkozóként, illetve egyéb jogcímen - például gyermeknevelés, tanulmányok - szereznek nyugdíjjogosultságot a szomszédos országban - közölte a Magyar Államkincstár.

A vállalkozások önkéntesen 400 millió forintot fizettek be az adategyeztetési kampányban

Az adategyeztetés segítségével a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) úgy szűrje ki a szabályokat szándékosan kijátszó vállalkozásokat úgy, hogy közben a lehető legkevésbé terhelje a jogkövetőket.

Az egészségpénztár is segítheti az iskolakezdést

A szolgáltatás mostantól az éven belül bármikor igényelhető, megszűnt az a szabály, hogy a vásárlási számlát csak a tanév kezdete előtt, illetve a vége után legfeljebb 15 nappal állíttathatták ki.
Hirdetés

Gazdaság

Az egészségpénztár is segítheti az iskolakezdést

A szolgáltatás mostantól az éven belül bármikor igényelhető, megszűnt az a szabály, hogy a vásárlási számlát csak a tanév kezdete előtt, illetve a vége után legfeljebb 15 nappal állíttathatták ki.

Bővül a Magyar Államkincstár online állampapír-értékesítése

Új, azonnali és biztonságos fizetési lehetőséggel bővül a Magyar Államkincstár online értékesítési rendszere: a WebKincstárban és a MobilKincstárban mostantól QVIK fizetéssel is vásárolhatnak állampapírt az ügyfelek.

Kamatdöntés – Egyhangúlag szavazott az alapkamatról az MNB Monetáris Tanácsa júliusban

A július 22.-i döntés alapján a jegybanki alapkamat 6,50 százalék maradt.

A nyári uborkaszezon a legjobb időszak a dubaji ingatlanvásárlásra a magyar szakértő szerint

Töretlenül növekszik a magyarok érdeklődése a dubaji ingatlanok iránt, egyes cégek évről évre hússzoros növekedést is tapasztalnak a keresletben.