Hirdetés
Kezdőlap Cégvilág A hazai vegyipari óriás újabb CSR Hungary elismerésekkel gazdagodott
No menu items!

A hazai vegyipari óriás újabb CSR Hungary elismerésekkel gazdagodott

A Henkel Magyarország Kft. 2 CSR Hungary Díjat és egy Trade Magazin Különdíjat vehetett át.
A képen balról: Lambert Petra vállalati kommunikáció, Dr. Fábián Ágnes ügyvezető igazgató, Szak Zsuzsanna Consumer Brands üzletág igazgató, Pásztor Csilla Senior Brand menedzser

A CSR Hungary Summit 2023 konferencia nap estéjén immár 16. alkalommal került sor a Magyar Üzleti Felelősség Díj, a CSR Hungary Díj ünnepélyes díjátadójára. A Henkel Magyarország Kft. ezúttal két CSR Hungary kitüntetésben és egy különdíjban részesült.  

A Magyar Üzleti Felelősség Díj, azaz a CSR Hungary Díj már 2007 óta a hazai vállalat fenntarthatóság és felelősség elismert díja, amely évente értékeli Magyarország legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseit, projektjeit és menedzsmentrendszereit az üzleti szektorban. Elismeri azokat a vállalatokat és szervezeteket, akik jelentős hatást gyakorolnak az üzleti életre, a társadalomra és a környezetre.

A Henkel Magyarország a fenntarthatóság terén kiemelkedően élenjáró vállalat és elkötelezett ezen vezető szerep megtartása mellett. Ennek jele, hogy az idei CSR Hungary díjátadón három díjat is átvehetett. A vállalat „CSR értékeink alapja munkatársaink és vállalati kultúránk” pályázata a „CSR lelke (Legjobb belső CSR megoldásokért)” kitüntetést, míg a Persil a gyerekekért #tisztaruhátmindenkinek kezdeményezése „A Legjobb CSR Programért (Közös ügyek-közös felelősség)” kategóriában szerzett elismerést. A Trade Magazin már fél évtizede kapcsolódik a CSR Hungary elismeréséhez, hogy a nyertes FMCG-piaci pályázatok közül kettőt kiemeljen, támogatva ezzel is őket a még szélesebb körű megismertetésben. Az egyik Trade Magazin Különdíjat a Henkel Magyarország „CSR értékeink alapja munkatársaink és vállalati kultúránk” pályázata érdemelte ki.

CSR értékeink alapja munkatársaink és vállalati kultúránk

A Henkel Magyarország a tavalyi esztendőben fontos mérföldkőhöz érkezett. A vállalat 35. évfordulójának megünneplése mellett új irodaházba is költöztek; mellyel egy régi szándék teljesült. Ezt a momentumot egy olyan belső rendezvénnyel koronázták meg, melyben a múltidézés és búcsúzás mellett a munkatársaké, a generációs sokszínűségé valamint a társadalmi szerepvállalásé volt a főszerep.

„A ’From past to future’ rendezvényünkön a búcsúzás, a vállalattörténeti múltidézés, az örömteli pillanatok és a jótékonysági tevékenység együtt valósult meg. Munkatársaink és a már nyugdíjba vonult kollégáink együtt búcsúzhattak el a közel harminc éven át vállalatunknak otthont adó régi épülettől. A remek hangulatú esemény főzőversenye sem a rivalizálás, hanem az összetartozásról és összefogásról szólt. Az ízletes ételekből 100 adagot olyan rászorulóknak ajánlottunk fel, akik mindennapi nehézségekkel küzdenek. Ezt az eseményt mi magunk nemcsak egy rendezvényként éltük meg, hanem olyan szellemiséget hordozunk azóta, melyben a generációink, vállalati sokszínűségünk és a társadalmilag jó ügyek mellé állás még inkább mindennapjaink részét képezik. Külön öröm számunkra, hogy ezt az értékteremtést a CSR Hungary Bizottsága és a Trade Magazin is egy-egy díjjal értékelte” – mondta Dr. Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Persil a gyerekekért #tisztaruhátmindenkinek

A Persil szerint a gondtalan gyermekkor és a tehetség kibontakoztatásának esélye mindenkinek jár: ennek szellemében indította útjára a „Persil a gyerekekért” kampányt, melynek célja, hogy „tisztább jövőt” biztosítson a leginkább rászoruló gyerekek számára, és lehetővé tegye számukra, hogy minden nap tiszta ruhát viselhessenek. A tiszta ruha ugyanis nem csak kényelmi vagy higiéniai szempont – egy tavaly, a márka megbízásából készült 1000 fős, reprezentatív kutatás alapján a magyar társadalom jelentős része előítéletekkel viseltetik a piszkos ruhát viselő gyerekekkel szemben, ami a rászorulók további szociális elszigetelődéséhez vezet. A magyarok nagyjából 25 százaléka nem engedné gyermekét olyannal játszani, akinek láthatóan koszos, elhanyagolt a ruhája. Az idén is futó kampány ez ellen a társadalmi elszigetelődés ellen is megpróbál tenni.

„Nagyon köszönjük a vásárlóink támogatását, hála nekik, a tavalyi kampányunk során az ország legszegényebb településein több mint 2500 háztartásnak tudtunk segíteni, hogy tiszta ruhához jussanak. Az idei célunk, hogy legalább 300.000 kg tiszta ruhához juttassuk a rászoruló családokat. Büszkén vettük át a programunkkal kiérdemlő CSR Hungary Díjat” – teszi hozzá Pásztor Csilla, Senior Brand menedzser.

A Henkel Magyarország fenntarthatóság iránti és társadalmi elkötelezettségét már több alkalommal értékelték pozitívan, az idén átnyújtott díjakkal együtt a vállalat már 7 CSR Hungary Díjjal büszkélkedhet.

A Henkelről

A Henkel márkáival, innovációival és technológiáival világszerte piacvezető az ipari és fogyasztói termékek területén. Az Adhesive Technologies üzletágával a Henkel globális vezető a ragasztók, tömítőanyagok és funkcionális bevonatok piacán. A Consumer Brands üzletága révén a vállalat számos piacon és kategóriában világelső, különösen a mosó- és háztartási tisztítószerek, valamint a hajápolás terén. A cég három legerősebb márkája a Loctite, a Persil és a Schwarzkopf. A 2022-es pénzügyi évben a Henkel több, mint 22 milliárd euró árbevételt és mintegy 2,3 milliárd euró korrigált üzemi eredményt ért el. A Henkel elsőbbségi részvényeit a német DAX tőzsdeindexben jegyzik. A Henkelnél a fenntarthatóságnak nagy hagyománya van, a vállalat világos fenntarthatósági stratégiát követ meghatározott célokkal. A Henkelt 1876-ban alapították, és ma világszerte több, mint 50 000 munkatársa sokszínű csapatot alkot, akiket az erős vállalati kultúra, a közös értékek és a „Pioneers at heart for the good of generations“ vállalati cél köt össze. További információ: www.henkel.com; www.henkel.hu.

Hirdetés
0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Break Free: Sikeres drogmegelőzési program filmpályázattal, Gyergyószentmiklóson

A székelyföldi Gyergyószentmiklóson 2024-ben indult útjára a Break Free...

Két hétvége, két piknik – májusban újra a szabadtéri élményeké a főszerep a Zsolnay Negyedben

Májusban kétszer is érdemes pokrócot és jókedvet csomagolni, hiszen két hétvégén is programkavalkád közepette piknikezhetnek a családok a pécsi Zsolnay Kulturális Negyed tavaszi zsongásában!

Lízingelt diagnosztika: elérhetővé válik a legmodernebb technológia

A lízingkonstrukciók révén az egészségügyi intézmények, szolgáltatók komolyabb egyszeri befektetés nélkül juthatnak hozzá a legújabb és legmodernebb eszközökhöz.

Fordulóponthoz érkeztek a magyar vállalkozások

Kiemelt időszakukat élik a rendszerváltozás éveiben alapított hazai cégek. Sokan már keresik a megfelelő utódot, aki továbbviszi majd az évtizedek alatt felépített birodalmat.
Hirdetés

Hírek

IMF: Világgazdasági recesszió nem lesz, de rugalmasabb világgazdaság jöhet a vámháborúk miatt

A világgazdaság továbbra is szilárd lábakon áll – legalábbis...

Kína ellen blokkot gründol az ázsiai családi egység meghírdetésével?

Miközben Donald Trump újabb kereskedelmi szövetségi nyomást helyez Ázsia...

Trump csapást jelzett és kamatot csökkentett az Európai Központi Bank

Christine Lagarde az Európai Központi Bank elnöke Fotó: europarl.europa.eu Az...

Szabadon bárhova! – Bécs új kerékpárja  mozgáskorlátozottaknak

Bécs városa továbbra is elkötelezetten dolgozik a fenntartható közlekedés fejlesztésén, ennek jegyében 2025 áprilisában bemutatták az első mozgáskorlátozottak igényeihez igazított "Grätzl-kerékpárt", amely a környezetbarát és akadálymentes közlekedést támogatja.

Oszakai Világkiállítás – megnyílt a Magyar Pavilon

Az Oszakai Világkiállítás a világ legnagyobb volumenű kulturális, turisztikai és gazdasági hatású eseményeinek egyike, egyúttal páratlan diplomáciai és gazdaságfejlesztési lehetőség

Itt az idő: be kell fizetni a gépjárműadót

Közeleg az április 15-i határidő, az autósok több mint fele már befizette a gépjárműadót, a 3,3 millió érintett közül 1,7 millióan

Ők így csinálják: Bécs fiataljait célozzák meg

A bécsi városvezetés új, modern kampányt indított, hogy minél több fiatalt vonjon be az áprilisi helyi választásokba. Digitális eszközökkel, influencerek közreműködésével és interaktív tartalmakkal próbálják elérni, hogy a fiatalok valóban éljenek szavazati jogukkal.

Trump tovább vámolja Kínát, közben mézesmadzagot dob a többieknek – összefoglaló

A CNBC, amely élő folyamban követi Trump elnök kaotikus...
Hirdetés

Gazdaság

Devizapiac – Erősödött kissé a forint kedd reggelre

Erősödött kissé a forint a főbb devizákkal szemben kedd reggelre az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Szokatlan mértékű túlterheléses támadás érte az OTP-t

Nemzetközi mércével mérve is szokatlan méretű túlterheléses támadás érte csütörtökön az OTP Bank digitális ügyfélkiszolgálási felületeit

Indul a Lakhatási Tőkeprogram, emelt keretösszeggel, 300 milliárd forinttal

A Lakhatási Tőkeprogram a nagy érdeklődés miatt 100 milliárd forinttal magasabb keretösszeggel, 300 milliárd forinttal indul el.

Európai terjeszkedéséhez olasz bankot nézett ki az ING

  Fotó: popso.it Európai terjeszkedési tervéhez igazodva az ING, Olaszország felé vette az irányt, ahol a Banca Popolare di Sondrioval vette fel a kapcsolatot. Az ING Group...