Kezdőlap Női vonal Bánhegyi Zsófia az európai topmarketingesek, a European Marketer of the Year 2025...
No menu items!

Bánhegyi Zsófia az európai topmarketingesek, a European Marketer of the Year 2025 döntősei között

Bejelentették az európai marketingszövetségeket tömörítő EMC European Marketer of the Year 2025 versenyének döntőseit. Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója is felkerült a rangos elismerés shortlistjére, melynek győztesét az MII gálán fogják kihirdetni Dublinban, május 22-én.

Az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation (EMC), amelynek a Magyar Marketing Szövetség is tagja, bejelentette a European Marketer of the Year idei döntőseit. A rangos díjra idén nyolc, nemzeti szinten elismert szakember került be, köztük Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója is, aki Magyarországot képviseli a versenyben.

A European Marketer of the Year díjat minden évben az EMC szervezi, célja pedig az, hogy elismerje Európa legnagyobb marketinghatással bíró szakemberét. A jelöléshez először minden részt vevő ország kijelöli saját nemzeti bajnokát, majd közülük az EMC egy szakmai zsűri segítségével választja ki a legjobbakat. A végső győztest 2025. május 22-én hirdetik ki, Dublinban, a MII Award díjátadó gálán.

Bánhegyi Zsófia így kommentálta a döntőbe jutását: “Megtisztelő, hogy Magyarországot képviselve a European Marketer Díj döntőjébe jutottam 2025-ben. Nagyon élveztem a többszintű magyar és angol nyelvű kiválasztási folyamatot az elmúlt hónapok során, ahol lehetőséget kaptam a személyes munkásságom és a hazai marketing szakma közös eredményeinek bemutatására. A díj tematikája is bizonyítja, hogy a marketing ereje talán sosem volt ennyire erős az üzleti és társadalmi értékteremtésben, de a gazdasági célok támogatása mellett a felelős megközelítés egyre nagyobb szerepet játszik minden marketingszakember munkájában.”

A döntősök között Bánhegyi Zsófia mellett olyan nemzetközi marketingvezetők szerepelnek, mint Saskia von Moos (Svájc, Intelligentfood Schweiz AG), Helena Gouveia (Svédország, IKEA Sweden), Günter Thumser (Ausztria, ÖAMTC), Ąžuolas Zubkonis (Litvánia, Swedbank), Brenda Smith (Hollandia, AS Watson Group), Giuseppe Fiordispina (Németország, SEAT Deutschland GmbH) és Rafael Fernández de Alarcón (Spanyolország, Telefónica S.A.).

Az EMC büszke arra, hogy a döntősök között olyan szakemberek szerepelnek, akik kimagasló stratégiai szemléletükkel és ügyfélközpontú gondolkodásmódjukkal nemcsak saját vállalatuk sikeréhez járulnak hozzá, hanem a fenntartható üzleti modellek kialakításában is élen járnak. A versenyben részt vevő marketingvezetők példát mutatnak a jövő üzleti és marketinges generációinak, inspirálva őket a szakma iránti elköteleződésre és innovatív gondolkodásra.

-azüzlet-

 

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Nyereséges volt a Rába, de csökkent az árbevétele

A Rába Járműipari Holding Nyrt. árbevétele 8,2 százalékkal 28,822 milliárd forintra csökkent az idei év első hat hónapjában az előző év azonos időszakához képest

Mennyi az önkéntes nyugdíjpénztárak vagyona? 2314,3 milliárd forint

A vagyon legnagyobb hányada változatlanul magyar állampapírban található.

Továbbra is együttműködik az Ökumenikus Segélyszervezet és a Porsche Hungária

Újabb két évre hosszabbította meg stratégiai együttműködését az Ökumenikus Segélyszervezet és a Porsche Hungária Kft., a cég három újabb személyautót biztosít a karitatív munkához.

Magyar Kereskedelmi és Iparkamara – Új együttműködési programok

Határmenti gazdasági együttműködési kezdeményezés elindítását, valamint egy kulturális és kreatív ipart támogató mecenatúra program bevezetését jelentette be a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) elnöke
Hirdetés

Hírek

Nyereséges volt a Rába, de csökkent az árbevétele

A Rába Járműipari Holding Nyrt. árbevétele 8,2 százalékkal 28,822 milliárd forintra csökkent az idei év első hat hónapjában az előző év azonos időszakához képest

Mennyi az önkéntes nyugdíjpénztárak vagyona? 2314,3 milliárd forint

A vagyon legnagyobb hányada változatlanul magyar állampapírban található.

Továbbra is együttműködik az Ökumenikus Segélyszervezet és a Porsche Hungária

Újabb két évre hosszabbította meg stratégiai együttműködését az Ökumenikus Segélyszervezet és a Porsche Hungária Kft., a cég három újabb személyautót biztosít a karitatív munkához.

Magyar Kereskedelmi és Iparkamara – Új együttműködési programok

Határmenti gazdasági együttműködési kezdeményezés elindítását, valamint egy kulturális és kreatív ipart támogató mecenatúra program bevezetését jelentette be a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) elnöke

BKK: megújul a jegy- és bérletkiadó automaták hálózata

Hamarosan teljesen megújul a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) jegy- és bérletkiadó automatáinak hálózata.

KSH: a bruttó átlagkereset 704 400 forint volt júniusban

2025. júniusban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 704 400, a nettó átlagkereset 484 200 forint volt.

Magyar pálinka írt történelmet a világ gasztronómiai élvonalában

A világ legmagasabb elismerését nyerte el a Sárga Vilmoskörte Pálinka

Mikor nem éri meg az Otthon Start hitel?

Van azonban egy olyan korlátozó tényező az Otthon Start esetében, ami a CSOK Plusznál nincs: ez az első lakás megvásárlására vonatkozó - igaz, nem túl szigorú - követelmény.
Hirdetés

Gazdaság

Az egészségpénztár is segítheti az iskolakezdést

A szolgáltatás mostantól az éven belül bármikor igényelhető, megszűnt az a szabály, hogy a vásárlási számlát csak a tanév kezdete előtt, illetve a vége után legfeljebb 15 nappal állíttathatták ki.

Bővül a Magyar Államkincstár online állampapír-értékesítése

Új, azonnali és biztonságos fizetési lehetőséggel bővül a Magyar Államkincstár online értékesítési rendszere: a WebKincstárban és a MobilKincstárban mostantól QVIK fizetéssel is vásárolhatnak állampapírt az ügyfelek.

Kamatdöntés – Egyhangúlag szavazott az alapkamatról az MNB Monetáris Tanácsa júliusban

A július 22.-i döntés alapján a jegybanki alapkamat 6,50 százalék maradt.

A nyári uborkaszezon a legjobb időszak a dubaji ingatlanvásárlásra a magyar szakértő szerint

Töretlenül növekszik a magyarok érdeklődése a dubaji ingatlanok iránt, egyes cégek évről évre hússzoros növekedést is tapasztalnak a keresletben.