Kezdőlap Női vonal Bánhegyi Zsófia lett az Év Európai Marketingszakembere
No menu items!

Bánhegyi Zsófia lett az Év Európai Marketingszakembere

 

Az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation, amelynek a Magyar Marketing Szövetség is tagja, bejelentette a European Marketer of the Year 2025 verseny győztesét. Az elismerést idén Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke, a Szerencsejáték Zrt. volt kereskedelmi igazgatója vehette át május 22-én a Dublinban rendezett MII Award Ceremony-n.

Marketer of the Year versenyre európaszerte neveztek nemzeti jelölteket az EMC tagszervezetei, akik közül egyéni interjúk során végül nyolc finalistát választott ki a zsűri. Első helyen a magyar jelölt, Bánhegyi Zsófia végzett, őt követte Rafael Fernandez (Telefónica S.A.) Spanyolországból és Guiseppe Fiordispina (SEAT Deutschland GmbH) Németországból.

„Rendkívül megtisztelő, hogy átvehettem a díjat Dublinban, amely európai szinten ismeri el a marketingvezetők munkáját. Külön öröm, hogy Magyarországot képviselve hozhattam el a kontinens legmeghatározóbb szakemberének járó díjat, ezzel is bebizonyítva nemzetközi szinten, hogy a hazai szakma az élvonalban teljesít és halad előre. Öröm számomra, hogy egyben a női szakembereket, vezetőket is képviselhetem a díjjal, fontosnak tartom, hogy szerepük tovább erősödjön az európai és a magyar gazdasági szférában” – mondta el az elismerés kapcsán Bánhegyi Zsófia.

A Magyar Marketing Szövetség frissen újraválasztott elnöke, Hinora Ferenc is kiemelten kezeli a nemzetközi szakmai tudás importját és a magyar tudás exportját: „A go international stratégia része, hogy hazahozzuk a minőségi külföldi tudást, és közben a hazai szaktudást is megmutassuk a világnak, hiszen – ahogyan ez az európai összevetésben is látszódik -, hazánkban magas szinten műveljük a marketinget. Ezért tartjuk fontosnak, hogy az MMSZ szakmai platformjaival támogassuk a hazai szakembereket abban, hogy bekerüljenek a nemzetközi vérkeringésbe. Ez a fantasztikus elismerés így nemcsak az egyéni teljesítmény visszaigazolása, hanem az egész hazai szakma nemzetközi elismertségét is erősíti.”

“Az idei megmérettetés elképesztően szoros volt, hiszen minden résztvevő egyszer már győztes lett a saját országában. Azonban a zsűri végül egyhangúlag döntött úgy, hogy Bánhegyi Zsófiának ítéli az elismerést, mert lenyűgöztek minket kivételes vezetői kvalitásai, jelentős hozzájárulása a marketingszakmához és azok a figyelemre méltó üzleti eredmények, amelyek jól mutatják szakértelmét” – mondta el a zsűri elnöke, Martin Huisman.

Bánhegyi Zsófia a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen és a London School of Economics egyetemen végzett, az ELTE Állam- és Jogtudományi Karon folytatta posztgraduális tanulmányait. Már az egyetemi évek alatt marketing gyakornokként helyezkedtem el a Nestlé Magyarországnál, és azóta szakmai pályafutása során több hazai és multinacionális cégnél dolgozott az állami és versenyszférában. Az elmúlt közel 15 évben elsősorban a telekommunikáció és a szerencsejáték-iparág területén végezte tevékenységét marketing és kereskedelmi területen vezetői pozícióban a Magyar Telekom Csoport és a Szerencsejáték Zrt. vállalatoknál. 2019 elején csatlakozott a nemzeti lottótársasághoz marketing- és kommunikációs igazgatóként, majd ezt követően az összevont marketing és értékesítési területet irányította kereskedelmi igazgatóként. Szívesen vállal szerepet az adott iparág jövőjének formálásában, így volt többek között az Informatikai Vállalkozások Szövetségének elnökségi tagja és az Európai Lottótársaságok Szövetsége marketing munkacsoportjának alapítója. Jelenleg a Magyar Marketing Szövetség alelnökeként szerepet vállal a marketing szektor kohéziójának és együttműködésének erősítésében. Egyetlen hazai szakemberként választották a Legsikeresebb marketingvezetőnek Magyarországon két vállalat (Magyar Telekom és Szerencsejáték Zrt.) képviseletében is 2016-ban és 2024-ben.

„Egyfajta tehetségkrízisben szenved a marketing szakma, mivel kevesen választják a pályakezdők közül életcél-szerűen ezt a karriert, így remélem, a helyezésem inspirálja a fiatal leendő kollegákat, hogy érdemes tudatosan választani ezt a pályát. A díj üzenete számomra kettős: a kitartó, akár több évtizedes, szakmai munka elnyeri az elismerést, és a női szakemberek szerepe tovább erősödhet a marketing területen is” – fogalmazta meg Bánhegyi Zsófia, mit üzen a hazai marketingszakma és az utánpótlás számára ez az elismerés.

Az EMC minden évben büszkén rendezi meg a European Marketer of the Year megmérettetést, amellyel az európai marketing szakma legjobbjait, valamit a vállalataikhoz, az európai gazdasághoz és társadalomhoz való jelentős hozzájárulásukat ünnepli. A verseny inspiráló platformot nyújt arra, hogy elismerjék a marketingszakemberek hatását a régióban.

-azüzlet-

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Bánhegyi Zsófia lett az Év Európai Marketingszakembere

  Az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation, amelynek a Magyar Marketing Szövetség is...

Hétezer cég kért támogatást járműflottája zöldítéséhez

Hétezer cég kért támogatást járműflottája zöldítéséhez.

Titkok sora, hogyan lett Izrael a sikeres start-up nemzet.

„A zsidók alapvető tulajdonsága az elégedetlenség” - mondta Simón Peresz, Izrael...

A Napenergia Plusz Program sikere: 100 megawattóra tárolói kapacitás létesült eddig

Száz megawattóra tárolói kapacitás létesült eddig a Napenergia Plusz Programban, a több mint 21 ezer támogatott háztartás fele már elkészült a modern napelemes rendszerekkel.
Hirdetés

Hírek

A Kína-USA kereskedelem összeomlott, de megvan Kína új iránya

A Kína és az Egyesült Államok közötti kereskedelem drámai...

Itt a Shein indiai csavarja Trump vámháborújára

A Shein és indai partnere a Reliance Retail egy...

Hétezer cég kért támogatást járműflottája zöldítéséhez

Hétezer cég kért támogatást járműflottája zöldítéséhez.

Titkok sora, hogyan lett Izrael a sikeres start-up nemzet.

„A zsidók alapvető tulajdonsága az elégedetlenség” - mondta Simón Peresz, Izrael...

A Napenergia Plusz Program sikere: 100 megawattóra tárolói kapacitás létesült eddig

Száz megawattóra tárolói kapacitás létesült eddig a Napenergia Plusz Programban, a több mint 21 ezer támogatott háztartás fele már elkészült a modern napelemes rendszerekkel.

A Fitch Ratings továbbra is befektetésre ajánlja Magyarországot

A Fitch Ratings ismét megerősítette Magyarország államadósság-besorolását stabil kilátások mellett, így a három nagy hitelminősítő - a Fitch Ratings, a Standard and Poors és a Moody’s

4,5 milliárd forint gyermektartásdíjat előlegezett meg az állam az elmúlt években

Az elmúlt három évben több mint 20 ezer gyermek részére összesen 4,5 milliárd forint értékben előlegezte meg az állam azokat a tartásdíjakat, amelyeket a különélő szülő nem fizetett meg

Közvetlen légijárat indult Budapest és Kuvaitváros között

Közvetlen légijárat indult Budapest és Kuvaitváros között, a Jazeera Airways járata heti kétszer közlekedik - mondta Illés Boglárka, a Külgazdasági és Külügyminisztérium kétoldalú kapcsolatokért felelős államtitkára csütörtökön a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren tartott járatindításon.
Hirdetés

Gazdaság

4,5 milliárd forint gyermektartásdíjat előlegezett meg az állam az elmúlt években

Az elmúlt három évben több mint 20 ezer gyermek részére összesen 4,5 milliárd forint értékben előlegezte meg az állam azokat a tartásdíjakat, amelyeket a különélő szülő nem fizetett meg

Devizapiac – Vegyesen alakult hétfő reggelre a forint árfolyama

Vegyesen alakult hétfő reggelre a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben a péntek délutáni jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Családban marad a pénz: ennyit nyerhetnek a családtagok, ha közösen bankolnak

Hatékonyan menedzselhetők akár egy többgenerációs család pénzügyei is, ma már több bank is kínál erre alkalmas szolgáltatásokat. A közös bankolással akár több ezer forintot is spórolhatnak havonta, emellett a pénzügyi tudatosságot is fejleszthetik

Az MNB üdvözli a jegybanktörvény módosítását

A jegybank a jövőben kizárólag a törvényben meghatározott alapfeladatok ellátására fókuszál, elkötelezett az intézmény átlátható és hatékony működése mellett