2024-ben a Ford 14 128 új autót értékesített Magyarországon, így minden szegmenst egybevetve, 9,3%-os piaci részesedéssel, továbbra is a harmadik legnépszerűbb autómárka maradt a teljes hazai piacon - fejtette ki a márka évnyitó rendezvényén Kővágó-Laky Andrea, a Ford Magyarország és Csehország ügyvezető igazgatója.
A DHL Express a mostani zöld bővítéshez a Ford Közép és Kelet-Európa Kft-től választott Ford E-Transit furgonokat. Ezek teljes mértékben a DHL-futárok igényei alapján, egyedi felépítménnyel és belső kialakítással készültek.
A munkatársak és a márkakereskedők számára is önbizalmat adhat az, hogy az elmúlt 15 évben az értékesítést tekintve a Ford mindig a TOP3 magyarországi autómárka közé tartozott.
Miközben a Ford elkötelezett európai elektromosstratégiát követ, a márka, a hatótáv mellett a töltési gyorsaság növelését is célul tűzve, árgaranciával tervezhetőséget teremtve támogatja ügyfeleit – fejti ki Kővágó-Laky Andrea, a Ford Magyarország és Csehország ügyvezető igazgatója.
A teljes szolgáltatásexportból az üzleti szolgáltatások aránya 38 százalékot (az idetartozó egyéb üzleti szolgáltatásoké 19 százalékot) tett ki, de jelentős volt még a turizmus 29 és a szállítási szolgáltatások 24 százalékos részesedése is.
Azt javasolják, hogy aki válaszolt hasonló üzenetre, és megadta személyes banki azonosítóit, azonnal vegye fel a kapcsolatot számlavezető hitelintézetével.
Októberben (egy hónap alatt) a központi alrendszer 339,0 milliárd forint hiánnyal zárt, szemben az előző évi azonos havi 427,0 milliárd forintos hiánnyal.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek