A Publicis Groupe bejelentette a piacvezető SaaS globális e-kereskedelmi intelligenciaplatform, a Profitero felvásárlását. A Profitero célja, hogy a platformot használó cégek eladásainak növelésével erősítse nyereségességüket.
A társaság közölte: a Profitero megoldásai napi szinten több mint 50 ország 700 kiskereskedelmi weboldalán adnak több mint 4000 márka 70 millió termékéhez hasznosítható információt cégek számára. Mivel a digitális értékesítési csatornák térnyerésével elmosódnak a határok az offline és az online vásárlás között, a Profitero e-kereskedelmi és platformfüggetlen analitikai szolgáltatásai lehetővé teszik a márkák számára, hogy előre jelezzék, elindítsák, vagy akár automatizálják az elérhető leghatékonyabb értékesítési lépéseket, akár a teljes termékportfoliójukra vonatkozóan.
A Publicis Groupe-pal való együttműködésnek köszönhetően a Profitero a szükséges erőforrásokkal és képességekkel tudja bővíteni elemzési kapacitásait. Ennek eredményeképpen az első olyan globális kereskedelmi platform lesz, amely valóban képessé teszi a márkákat arra, hogy a prediktív intelligencia segítségével a legjobb termékélményt nyújtsák, optimalizálják a kiadott tartalmakat, növeljék az organikus kereséses hatékonyságát, összehasonlítsák az árakat a versenytársakkal és nyomon kövessék a termékek elérhetőségét, valamint nyomon kövessék a vásárlói értékeléseket és véleményeket.
A Profitero termékei, technológiája és 300 alkalmazottja tovább bővíti a Publicis Groupe meglévő erőforrásait. A Publicis számára minden rendelkezésre áll ahhoz, hogy négy stratégiai pillérének egyesítésével segítse hozzá ügyfeleit az online eladásaik exponenciális növeléséhez:
- Emberek: Az Epsilon CORE ID szolgáltatás – az iparág legpontosabb, legstabilabb és legjobban skálázható személyazonossági megoldása, amely világszerte több mint 300 millió fogyasztói profilt tárol.
- Termék: A Profitero és a Groupe prediktív intelligencia platformjának kombinációja lehetővé teszi a márkák számára, hogy több mint 70 millió termék nyomon követésével és elemzésével maximalizálják a termékek eladását a versenytársakhoz képest több tucat mérőszámon keresztül, beleértve a fizetett és organikus keresési helyezést, a terméktartalmat, az árképzést, a készlet elérhetőségét és az értékeléseket 700+ kiskereskedőnél.
- Elhelyezés: A hirdetéselhelyezés kezelését és a fogyasztói útvonal optimalizálását segítő kiskereskedelmi médiatervezési szolgáltatás a piacvezető CitrusAd és a Publicis Media előnyeit kihasználva.
- Platformok: Jobb vásárlói élmény, nagyobb rugalmasság és rövidebb piacra lépési idő az ügyfelek számára a Publicis Sapient szakértelmének segítségével, amely a tanácsadást, a tervezést és a mérnöki munkát egyesíti a marketinget, az értékesítést és a szolgáltatást ötvöző platformalapú vállalkozások felépítése érdekében.
A Profitero, amelyet Bryan Wiener vezérigazgató és Sarah Hofstetter elnök vezet, a Publicisen belül is megőrzi termékfókuszú működését – olvasható a közleményben.