Kezdőlap Autó Minden egyben ami kell. Škoda Superb Combi 2.0 TDI DSG teszt.
No menu items!

Minden egyben ami kell. Škoda Superb Combi 2.0 TDI DSG teszt.

A Škoda Superb negyedik generációja úgy maradt hű a hagyományaihoz, hogy közben a legújabb – sok szak önmagukért való – elvárásokhoz is alkalmazkodik. De ami a lényeg, hogy az új Superb Combi egy olyan autó, ami továbbra is sallangmentesen, ugyanakkor gazdaságosan és komfortosan képes kielégíteni a hosszú távra utazók és a nagycsaládosok igényeit, miközben eleganciát és modern technológiát kínál.

A Superb a Volkswagen Passat közeli – egy ideig lesajnált – rokona volt, de mára saját identitással rendelkezik. Ennek megfelelően, miközben az új generáció a Passat technikai alapjaira épül, számos egyedi részlettel teszi különlegessé magát. A 4902 mm-es hosszúságával, 1849 mm-es szélességével és 1482 mm-es magasságával ráadásul a Superb Combi az egyik legnagyobb klasszikus kombi a piacon. A 2841 mm-es tengelytáv pedig továbbra is garantálja a tágas utasteret és a kényelmes utazást.

A képhez tartozó alt jellemző üres; IMG_9551-600x450.jpg a fájlnév

Az új Superb külső dizájnja elegánsan letisztult és modern. A LED-es mátrixfényszórók és a függőleges rácsozású első lökhárító dinamikus és elegáns megjelenést kölcsönöznek az autónak. A tetővonal harmonikusan ível hátra, míg az apró légterelő és a finoman kidolgozott hátsó lámpák összhangban vannak a Škoda dizájnfilozófiájával. Az autó krómozott elemei és 17 vagy 18 colos felnik tovább emelik az összkép eleganciáját.

A Škoda beltere mindig is a praktikum és a kényelem szinonimája volt, és ez az új Superb esetében sincs másképp. A 10 colos digitális műszeregység és a 15 colos infotainment kijelző modern technológiai megoldásokat kínál. Az új Smart Dials tekerőgombok egyszerűvé és intuitívvá teszik a klíma és más funkciók kezelését.

Az ülések kényelmesek, hosszú utak során is megfelelő tartást nyújtanak, és akár masszázsfunkcióval is rendelhetők. A hátsó sorban hatalmas a lábtér, a külön klímazóna és az USB-C csatlakozók gondoskodnak az utasok kényelméről. A csomagtér mérete alaphelyzetben 690 liter, amely az ülések ledöntésével akár 1920 literre is bővíthető.

A Škoda Superb negyedik generációja széles motorválasztékkal érkezik, beleértve a dízel, benzines, lágyhibrid és plug-in hibrid változatokat. A tesztelt modell a 2,0 literes TDI motorral, 150 lóerős teljesítménnyel és 7 fokozatú DSG váltóval volt felszerelve. Ez a hajtáslánc tökéletes kompromisszumot kínál a teljesítmény és a fogyasztás között. A 150 lóerős dízelmotor csendes és nyomatékos, hosszú távú utazásokra optimalizált. Az autópályán egészen kiváló 4,7 literes fogyasztást produkált, míg vegyes használatban valamivel 5 liter felett alakult a fogyasztás. Az elektromos autók hatótávparája közben a hatótáv így akár 1200 kilométer is lehet egyetlen tankolással!

A Superb vezetése stresszmentes és kényelmes. A duplakuplungos DSG váltó finoman és gyorsan kapcsol, a futómű pedig remekül kezeli az úthibákat. A kormányzás pontos, a vezetési segédrendszerek pedig hatékonyan támogatják a sofőrt. A hosszú utak során különösen értékelhető a kiváló hangszigetelés és a futómű komfortja. A digitális műszeregység könnyen átlátható, és a head-up display segíti a sofőrt, hogy mindig az útra koncentráljon.

A Škoda Superb Combi továbbra is az egyik legjobb választás azok számára, akik nagy autót keresnek, kiváló belső térrel, modern technológiával és kedvező fogyasztással. A 2,0 literes TDI motor és a DSG váltó kombinációja pedig ideális választás a hosszú távú utazásokhoz igazolva, hogy ez a hatalmas, 1700 kilós dízelautó még jó ideig szerethető tagja lehet egy flottának, vagy a családnak.

Érsek M. Zoltán

A cikk testvérlapunk AzUtazó felületén jelent meg

Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Ezek a nyomasztó 2025-ös munkahelyi HR trendek

Habár az amerikai gazdaságban alacsony a munkanélküliség és csökken...

Így lesz sikeres a karrierváltás az új évben

Az elkészült önéletrajzot futtassuk át a helyesírás ellenőrzőn és nézzük meg, hogy a kapcsolattartási adatok, azaz a telefonszám és email cím helyesen szerepel-e az anyagban.

Megvan az új PMÁP kamat, kezdődhet a nagy állampapírcsata

Az idei PMÁP-lejáratokról és kamatfizetésekről már tavaly megkezdték az egyeztetést az ügyfelekkel, hogy fel tudjanak készülni, mi legyen a pénzükkel, amikor érkeznek a kifizetések.

Minden egyben ami kell. Škoda Superb Combi 2.0 TDI DSG teszt.

A Škoda Superb negyedik generációja úgy maradt hű a...

Hírek

Gyengült péntek reggelre a forint

Péntek reggeli jegyzésén a forint erősebben áll a hétfői kezdésnél mindhárom devizával szemben, 0,5 százalékkal az euró, 0,2 százalékkal a dollár és 0,7 százalékkal a svájci frank ellenében.

Gyengült a forint árfolyama csütörtök reggel

Gyengült a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben csütörtökön reggel a szerda esti szintekhez képest a nemzetközi bankközi devizapiacon.

Erősödött a forint péntek reggel

Az euró a kora esti 1,0263 dollár után 1,0272 dolláron áll péntek reggel.

Vegyesen alakult a forint árfolyama csütörtök reggel

Az eurót 1,0364 dolláron jegyezték kedden reggel a hajnali 1,0354 dollár után.

Devizapiac – Minimálisan gyengült a forint hétfő reggel

Minimálisan gyengült a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben péntek esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

A forint reggel óta tovább erősödött

Az euró a csütörtök reggeli 1,0398 dollár után magasabban, 1,0402 dolláron állt.

Vegyesen mozgott a forint árfolyama szerda reggel

Az euró 411,14 forintra erősödött 7 órakor a kedd esti 410,82 forintról.

Gazdaság

Megvan az új PMÁP kamat, kezdődhet a nagy állampapírcsata

Az idei PMÁP-lejáratokról és kamatfizetésekről már tavaly megkezdték az egyeztetést az ügyfelekkel, hogy fel tudjanak készülni, mi legyen a pénzükkel, amikor érkeznek a kifizetések.

Vannak ingyenesen elérhető bankszámlák is?

Évente átlagosan közel 35 ezer forintba kerül egy bankszámla fenntartása egy lakossági ügyfélnek, pedig vannak ingyenesen elérhető bankszámlák is - írja a Privátbankár.huEgy magyar...

Elindult a kereskedés a Gránit Bank részvényeivel a Budapesti Értéktőzsdén

Az elmúlt 25 év legnagyobb magyarországi nyilvános részvénykibocsátását (IPO) hajtotta végre a Gránit Bank - mondta Hegedüs Éva, a Gránit Bank Nyrt. alapító tulajdonosa,...

Lezárult a állampapír-vásárlási nyereményjáték

A MÁK tájékoztatott arról is, hogy a kincstár értékpapír- vagy Start-számlával rendelkező ügyfélköre az idén elérte az 1 milliót, ezzel 2020-hoz képest megduplázódott az ügyfelei száma.