Kezdőlap Autó Minden egyben ami kell. Škoda Superb Combi 2.0 TDI DSG teszt.
No menu items!

Minden egyben ami kell. Škoda Superb Combi 2.0 TDI DSG teszt.

A Škoda Superb negyedik generációja úgy maradt hű a hagyományaihoz, hogy közben a legújabb – sok szak önmagukért való – elvárásokhoz is alkalmazkodik. De ami a lényeg, hogy az új Superb Combi egy olyan autó, ami továbbra is sallangmentesen, ugyanakkor gazdaságosan és komfortosan képes kielégíteni a hosszú távra utazók és a nagycsaládosok igényeit, miközben eleganciát és modern technológiát kínál.

A Superb a Volkswagen Passat közeli – egy ideig lesajnált – rokona volt, de mára saját identitással rendelkezik. Ennek megfelelően, miközben az új generáció a Passat technikai alapjaira épül, számos egyedi részlettel teszi különlegessé magát. A 4902 mm-es hosszúságával, 1849 mm-es szélességével és 1482 mm-es magasságával ráadásul a Superb Combi az egyik legnagyobb klasszikus kombi a piacon. A 2841 mm-es tengelytáv pedig továbbra is garantálja a tágas utasteret és a kényelmes utazást.

A képhez tartozó alt jellemző üres; IMG_9551-600x450.jpg a fájlnév

Az új Superb külső dizájnja elegánsan letisztult és modern. A LED-es mátrixfényszórók és a függőleges rácsozású első lökhárító dinamikus és elegáns megjelenést kölcsönöznek az autónak. A tetővonal harmonikusan ível hátra, míg az apró légterelő és a finoman kidolgozott hátsó lámpák összhangban vannak a Škoda dizájnfilozófiájával. Az autó krómozott elemei és 17 vagy 18 colos felnik tovább emelik az összkép eleganciáját.

A Škoda beltere mindig is a praktikum és a kényelem szinonimája volt, és ez az új Superb esetében sincs másképp. A 10 colos digitális műszeregység és a 15 colos infotainment kijelző modern technológiai megoldásokat kínál. Az új Smart Dials tekerőgombok egyszerűvé és intuitívvá teszik a klíma és más funkciók kezelését.

Az ülések kényelmesek, hosszú utak során is megfelelő tartást nyújtanak, és akár masszázsfunkcióval is rendelhetők. A hátsó sorban hatalmas a lábtér, a külön klímazóna és az USB-C csatlakozók gondoskodnak az utasok kényelméről. A csomagtér mérete alaphelyzetben 690 liter, amely az ülések ledöntésével akár 1920 literre is bővíthető.

A Škoda Superb negyedik generációja széles motorválasztékkal érkezik, beleértve a dízel, benzines, lágyhibrid és plug-in hibrid változatokat. A tesztelt modell a 2,0 literes TDI motorral, 150 lóerős teljesítménnyel és 7 fokozatú DSG váltóval volt felszerelve. Ez a hajtáslánc tökéletes kompromisszumot kínál a teljesítmény és a fogyasztás között. A 150 lóerős dízelmotor csendes és nyomatékos, hosszú távú utazásokra optimalizált. Az autópályán egészen kiváló 4,7 literes fogyasztást produkált, míg vegyes használatban valamivel 5 liter felett alakult a fogyasztás. Az elektromos autók hatótávparája közben a hatótáv így akár 1200 kilométer is lehet egyetlen tankolással!

A Superb vezetése stresszmentes és kényelmes. A duplakuplungos DSG váltó finoman és gyorsan kapcsol, a futómű pedig remekül kezeli az úthibákat. A kormányzás pontos, a vezetési segédrendszerek pedig hatékonyan támogatják a sofőrt. A hosszú utak során különösen értékelhető a kiváló hangszigetelés és a futómű komfortja. A digitális műszeregység könnyen átlátható, és a head-up display segíti a sofőrt, hogy mindig az útra koncentráljon.

A Škoda Superb Combi továbbra is az egyik legjobb választás azok számára, akik nagy autót keresnek, kiváló belső térrel, modern technológiával és kedvező fogyasztással. A 2,0 literes TDI motor és a DSG váltó kombinációja pedig ideális választás a hosszú távú utazásokhoz igazolva, hogy ez a hatalmas, 1700 kilós dízelautó még jó ideig szerethető tagja lehet egy flottának, vagy a családnak.

Érsek M. Zoltán

A cikk testvérlapunk AzUtazó felületén jelent meg

Igazi HR kihívás: hogyan tartsuk meg és motiváljuk a fiatal generációt. AzÜzlet november 17.-i HR konferenciája azt is megmutatja, hogyan építhetünk jól működő, többgenerációs munkahelyet. Jelentkezés: azuzletkonferenciakozpont.hu/hr-konferencia-2025
0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Megállapodás született a kilencedik amerikai beruházásról Donald Trump hivatalba lépése óta

Megállapodás született arról, hogy a Citibank folytatja magyarországi tevékenységének bővítését, így ez immár a kilencedik amerikai beruházás Donald Trump elnök januári hivatalba lépése óta.

A bruttó átlagkereset 683 300 forint volt, 8,7 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit

2025 augusztusában a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 683 300, a nettó átlagkereset 472 600 forint volt. A bruttó átlagkereset 8,7 százalékkal, a nettó átlagkereset 9,2, a reálkereset pedig 4,7 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit.

Újraindult a kereskedés a Pensum Group részvényeivel

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) jóváhagyása után csütörtökön újraindult a kereskedés a Pensum Group Nyrt. részvényeivel.

Rekordszámú elektromos járművet adtak el a világon szeptemberben

Rekordszámú, 2,1 millió elektromos járművet adtak el a világon szeptemberben részben az erős kínai kereslet, valamint az adókedvezmények lejárta előtt megugrott amerikai vásárlások hatására.
Hirdetés

Hírek

Megállapodás született a kilencedik amerikai beruházásról Donald Trump hivatalba lépése óta

Megállapodás született arról, hogy a Citibank folytatja magyarországi tevékenységének bővítését, így ez immár a kilencedik amerikai beruházás Donald Trump elnök januári hivatalba lépése óta.

A bruttó átlagkereset 683 300 forint volt, 8,7 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit

2025 augusztusában a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 683 300, a nettó átlagkereset 472 600 forint volt. A bruttó átlagkereset 8,7 százalékkal, a nettó átlagkereset 9,2, a reálkereset pedig 4,7 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit.

Újraindult a kereskedés a Pensum Group részvényeivel

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) jóváhagyása után csütörtökön újraindult a kereskedés a Pensum Group Nyrt. részvényeivel.

Rekordszámú elektromos járművet adtak el a világon szeptemberben

Rekordszámú, 2,1 millió elektromos járművet adtak el a világon szeptemberben részben az erős kínai kereslet, valamint az adókedvezmények lejárta előtt megugrott amerikai vásárlások hatására.

Elindult az ingyenes Fenntartható Turizmus Index kalkulátor

Elindult a Fenntartható Turizmus Index kalkulátor –Ingyenes, GSTC kritériumok alapján működő önértékelő rendszer a CROSSDEST projekt keretében

Soha ennyi forrás nem jutott a magyar vidékre

Közel négyszázezer pályázatot támogatott, több mint 2942 milliárd forint uniós és hazai forrásból az előző uniós költségvetési ciklusban meghirdetett Vidékfejlesztési Program, aminek utolsó támogatásait az idén év végéig fizetjük ki.

Zöld utat kaptak a fontos közlekedési projektek

Az építési és közlekedési miniszter által benyújtott előterjesztések alapján a kormány több jelentős közlekedési és infrastrukturális fejlesztés megvalósítását támogatja - jelentette be hivatalos Facebook-oldalán az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) .

Az MNB feljelentést tett a Szabadság téri székház felújítása ügyében

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) feljelentést tett a Szabadság téri székház felújításával összefüggésben felmerült hűtlen kezelés, hanyag kezelés, csalás és hivatali visszaélés gyanúja miatt.
Hirdetés

Gazdaság

Tisztázzuk a vagyonadó terveket: ma egymilliárdosnak lenni már nem akkora szó, mint tíz éve

Ma már nagyjából 7000-10.000 magyar rendelkezik legalább 1 milliárd forintos klasszikus pénzügyi vagyonnal, 30.000 fő rendelkezik egymilliárdot meghaladó teljes vagyonnal, számuk pedig 2030-ra ötödével nőhet.

Oda az MBH kapcsolat, de marad a régi gondoskodás

Megújul a Gondoskodás Egészség- és Nyugdíjpénztár – megszűnik az MBH-val való együttműködés A mai nap első híre az volt, hogy az MBH Bank felülvizsgálta és...

Csodánkra jár a világ: a vagyonosodás tempójában világcsúcs ütemet diktálunk, a Blochamps prognózisa már 2019-ben előre látta

A Blochamps Capital szakembere arra figyelmeztet, hogy a hazai vagyonosodás üteme nemzetközi összevetésben is kiemelkedő

Fiatalok tízezrei adósodtak el 2025 első felében – több százan máris bajba kerültek

A munkáshitelek rövid időn belül megugró aránya a késedelmes állományon belül azt sejteti, hogy a konstrukció sérülékeny ügyfélkört vonz, így a gyors felfutás mellett gyorsan a törlesztési nehézségek válhatnak a legfőbb problémává.