Kezdőlap Turizmus Országszlogen: "Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása"
No menu items!

Országszlogen: “Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása”

A Turizmus Summit 2018 konferencián bemutatták Magyarország új országmárkáját, amelynek szlogenje: “Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása”. Orbán Viktor miniszterelnök szerint a turizmus az egyik legsikeresebb nemzetgazdasági ágazat.

Ennek okát abban látta, hogy az ország az egyik legbiztonságosabb Európában. A konferencián Budapesten, ahol Pro Turismo díjjal ismerték el a turizmusban kiemelkedő szakembereket.

A turizmus mára a bruttó hazai termék (GDP) valamivel több mint 10 százalékát adja, 400 ezer embernek ad munkát. A tavalyi év minden idők legjobb éve volt a turizmusban, és az idei év is hasonló, vagy nagyobb sikerekkel kecsegtet – jelentette ki a kormányfő.

Orbán Viktor hangsúlyozta: Magyarország ma erős ország, méretét meghaladó sikerekre képes országot láthat benne, aki rá tekint. Egyre többen kíváncsiak az országra, elismerik, mert vannak fiatal vállalkozók, akik sikereket érnek el, nem csak itthon, hanem külföldön is – mondta.

A miniszterelnök úgy vélekedett: a turizmusban sikeres vállalkozó szükségszerűen hazafi, a turizmus a pénzkeresetnek az a formája, ami egyben hazaszeretet is.

Orbán Viktor elmondta, hogy a gazdasági eredményeknek köszönhetően Magyarországnak már nemcsak a szabadsága, hanem az ereje is megvan arra, hogy az idegenforgalomban is újjáépítsenek, amit lehet.

Az ágazatban sokan külföldi tapasztalatokkal is rendelkeznek, ami “jól van így” – fogalmazott a miniszterelnök. Arra biztatta a szakmában dolgozó fiatalokat, hogy szerezzenek tapasztalatokat, nem elfeledve, hogy van egy hazájuk, ahová hazatérhetnek, ahol hasznosíthatják azokat.

Kitért arra is, hogy Magyarország bekerült az Európa jövőjéről szóló viták sűrűjébe, ahol vannak a bevándorláspártiak és a bevándorlás-ellenesek. Magyarország a függetlenségével meg akarja őrizni a kulturális örökségét és életmódját – szögezte le.

Az ideirányuló figyelemnek vannak hátrányai, mégis mindez egyre több embert ösztönöz arra, hogy ide jöjjön. Ezt ki kell használni – mondta. Ha sikeresek és erősek vagyunk, akkor a turizmusban is jól teljesítünk – jelezte.

Orbán Viktor szerint érdemes támogatni az ágazatot és a turizmusban dolgozókat, az eredmények megerősítik ezt. Az idén a kormány rekordösszegű támogatást nyújtott, és a tervek szerint jövőre is fog nyújtani – közölte.

terv az, hogy az ágazat hozzájárulása a GDP-hez 2030-ig a mostani 10-ről 16 százalékkal emelkedjen. Budapest mellett Magyarország minden szegletét be kell kapcsolni a turizmus vérkeringésébe, tovább kell erősíteni a belföldi turizmust – hangsúlyozta Orbán Viktor.

A Turizmus Summit 2018 konferencián bemutatták Magyarország új országmárkáját, amelynek szlogenje: “Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása”.

Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója elmondta: a magyar turizmusfejlesztési stratégiáját egy éve mutatták be, ami kijelölte az ágazat fejlesztésének irányait. A cél: 2030-ig Magyarország Közép-Európa egyik vezető turisztikai célpontja legyen. A turizmus növekedése folyamatos 2010-óta, mértéke döbbenetes – húzta alá.

A vezérigazgató kijelentette: az elért eredmények között arra a legbüszkébb, hogy a Kisfaludy-programban a vidéki panziók kétharmada kapott támogatást, ezzel több mint 700 szálláshely újulhat meg.

Magyarország csodálatos, ami feladatot ró a magyarokra – fogalmazott, hozzátéve: a magyarok küldetése, hogy megismertessék az országot egymással és a világgal. A jövő évi csúcstalálkozó a digitális turisztikai megoldásokról szól majd – közölte Guller Zoltán.

Farkas Dávid, az MTÜ vezérigazgató-helyettese arról beszélt, hogy az MTÜ legnagyobb kihívása az országmárka megalkotása volt, a márkának kell kifejeznie Magyarország összes csodáját. A megjelenések legalább 60 százalékát online platformokon tervezik, célzottan elérve az utazókat, hogy a hirdetések pontosan nyomon követhetőek, a foglalások mérhetőek legyenek – mondta.

A direkt hirdetések mellett nagy hangsúlyt fektetnek a tematikus médiamegjelenésekre. Az új logót és imázsfilmet és arculatot 13 országban mutatják be január végéig, a globális médiapartnereik – Expedia, National Geographic – több mint 3000 alkalommal sugározzák a kampányfilmet. Megjelennek jelentős légitársaságok magazinjaiban, hat országban 2000 óriásplakáton, közterületi platformokon lesz látható a hirdetés – sorolta.

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

MNB: új eszközzel segíti a banki díjak összehasonlítását a jegybank

A Magyar Nemzeti Bank és a Magyar Bankszövetség között létrejött megállapodás alapján az MNB ezentúl negyedévente publikálja a lakosság számára elérhető összes számlacsomag éves díját.

Shell továbbra is a világ legértékesebb olaj- és gázmárkája

A Shell megtartotta vezető helyét a világ legdrágább olaj- és gázmárkáinak listáján, annak ellenére, hogy értéke egy év alatt 10 százalékkal, 45,4 milliárd dollárra csökkent - áll a Brand Finance elemző cég jelentésében.

Széchenyi Kártya Programban a támogatások összege elérte a 100 milliárd forintot

A Széchenyi Kártya Program jelentősen hozzájárul a hazai kkv-k versenyképességének erősítéséhez és a gazdasági növekedés ösztönzéséhez, ebben kiemelt szerepet játszik, hogy a beruházási hitelek kamatszintje a Demján Sándor Program 2024 novemberi indulása óta két lépcsőben 5-ről évi 3 százalékra csökkent. A kormány intézkedéseinek hatására a Széchenyi Kártyához kapcsolódó kezelési költség, kamat- és díjtámogatások kifizetéseinek összege idén elérte a 100 milliárd forintot.

A Spar 2,7 milliárd forintos beruházással fejlesztette logisztikáját

A Spar Magyarország 2,7 milliárd forintos beruházással fejlesztette logisztikáját, a vállalat több mint 700 millió forintot fordított üllői logisztikai központjának fejlesztésére tavaly, idén pedig mintegy 2 milliárd forintos beruházással új budapesti átrakodó központot hozott létre, amellyel fővárosi üzleteinek ellátását teszi hatékonyabbá.
Hirdetés

Hírek

MNB: új eszközzel segíti a banki díjak összehasonlítását a jegybank

A Magyar Nemzeti Bank és a Magyar Bankszövetség között létrejött megállapodás alapján az MNB ezentúl negyedévente publikálja a lakosság számára elérhető összes számlacsomag éves díját.

Shell továbbra is a világ legértékesebb olaj- és gázmárkája

A Shell megtartotta vezető helyét a világ legdrágább olaj- és gázmárkáinak listáján, annak ellenére, hogy értéke egy év alatt 10 százalékkal, 45,4 milliárd dollárra csökkent - áll a Brand Finance elemző cég jelentésében.

Széchenyi Kártya Programban a támogatások összege elérte a 100 milliárd forintot

A Széchenyi Kártya Program jelentősen hozzájárul a hazai kkv-k versenyképességének erősítéséhez és a gazdasági növekedés ösztönzéséhez, ebben kiemelt szerepet játszik, hogy a beruházási hitelek kamatszintje a Demján Sándor Program 2024 novemberi indulása óta két lépcsőben 5-ről évi 3 százalékra csökkent. A kormány intézkedéseinek hatására a Széchenyi Kártyához kapcsolódó kezelési költség, kamat- és díjtámogatások kifizetéseinek összege idén elérte a 100 milliárd forintot.

A Spar 2,7 milliárd forintos beruházással fejlesztette logisztikáját

A Spar Magyarország 2,7 milliárd forintos beruházással fejlesztette logisztikáját, a vállalat több mint 700 millió forintot fordított üllői logisztikai központjának fejlesztésére tavaly, idén pedig mintegy 2 milliárd forintos beruházással új budapesti átrakodó központot hozott létre, amellyel fővárosi üzleteinek ellátását teszi hatékonyabbá.

A romániai napelemparkok termelési kapacitása meghaladta a gáz- és a széntüzelésű erőművekét

A romániai napelemparkok termelési kapacitása meghaladta a gáz- és a széntüzelésű erőművekét.

Az államalapítás és az új kenyér a magyarság megmaradásának jelképe

A föld ezer esztendeje megtart minket, hazát és életet ad, ezért az államalapítás ünnepe és az új kenyér megszegése a magyarság megmaradásának jelképe - jelentette ki Nagy István agrárminiszter az államalapító Szent István ünnepe alkalmából tartott kitüntetési ünnepségen, hétfőn, a Pesti Vigadóban.

Lezárult az UniCredit Bank és az Alpha Bank Romania fúziója

Lezárult az UniCredit Bank és az Alpha Bank Romania fúziója.

Fresh Corner kávézó várja az utasokat a Nyugati pályaudvaron

Új helyszínnel bővül a Mol és a MÁV közös, vasúti és pályaudvari vendéglátást fejlesztő pilot projektje: a Nyugati pályaudvaron Fresh Corner kávézó várja az utasokat; a beruházás költsége üzleti titok
Hirdetés

Gazdaság

Bővül a Magyar Államkincstár online állampapír-értékesítése

Új, azonnali és biztonságos fizetési lehetőséggel bővül a Magyar Államkincstár online értékesítési rendszere: a WebKincstárban és a MobilKincstárban mostantól QVIK fizetéssel is vásárolhatnak állampapírt az ügyfelek.

Kamatdöntés – Egyhangúlag szavazott az alapkamatról az MNB Monetáris Tanácsa júliusban

A július 22.-i döntés alapján a jegybanki alapkamat 6,50 százalék maradt.

A nyári uborkaszezon a legjobb időszak a dubaji ingatlanvásárlásra a magyar szakértő szerint

Töretlenül növekszik a magyarok érdeklődése a dubaji ingatlanok iránt, egyes cégek évről évre hússzoros növekedést is tapasztalnak a keresletben.

Vegyesen változott csütörtök estére a forint árfolyama

Vegyesen alakult a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben csütörtök estére a reggeli szintekhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.