Január 1-jétől MVM Energetika néven folytatja tevékenységét az MVM csoport. Az egységes márkanév az NKM-vállalatok elnevezéseiben is megjelenik majd.
A cégcsoport tagjaként az NKM márka helyét is az új MVM veszi át, így a kapcsolódás a vállalatok elnevezéseiben is látszani fog.
A márkaváltást követően az NKM-társaságok 4,2 millió ügyfelüknek MVM márkanévvel nyújtják majd az eddigi szolgáltatásokat az energia, a hálózatok, az e-mobilitás, az alternatív energiaforrások vagy a kényelmi szolgáltatások területén – közölte a csoport.
A társaságok ügyfelei számára a változások elsősorban az ügyfélszolgálatok, az online ügyfélszolgálat, a számlák és a weboldalak arculatában jelennek meg. Az arculat- és névváltáshoz kapcsolódóan az ügyfeleknek nincs teendőjük – hívták fel a figyelmet.
Az új, egységes MVM márka segít abban, hogy az ügyfelek számára és a köztudatban is átláthatóbbak legyenek a vállalatcsoport tevékenységei, kiemelten a szolgáltatók működése – tették hozzá.