A Zalandón a magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél több terméke közül válogathatnak olyan kategóriákban, mint ruházat, cipők, kiegészítők, sport-, prémium- és gyermekruházati termékek.
A Zalando közölte: a magyar vásárlók olyan márkák termékei közül válogathatnak, mint az Adidas, a Nike, a Bershka, a Tommy Hilfiger, a Hugo Boss, a Guess, valamint a Karl Lagerfeld, a Michael Kors és a Moschino. Emellett a Zalando kínálatában számos olyan márkával is találkozhatnak a vásárlók, amelyek korábban nem voltak elérhetők a magyar piacon.
A rendkívül széles választékon túl a Zalando a vállalat jól ismert kényelmi funkcióit is elérhetővé teszi Magyarországon. A hazai vásárlók igénybe vehetik az ingyenes házhoz szállítási szolgáltatást (5900 forintos rendelés fölött), a rendelést követő 100 napig díjmentes termékvisszaküldési lehetőséggel élhetnek, emellett a vásárlást megelőzően és azután is segítőkész, magyar nyelvű ügyfélszolgálat áll rendelkezésükre, így az otthonukban élhetik át a próbafülke élményét.
A GLS-sel való együttműködésnek köszönhetően a vásárlók a rendeléstől számított 3-5 napon belül kézhez vehetik rendeléseiket, akár a házhozszállítást, akár a több mint 1200 átvételi pontból és 250 csomagpontból álló hálózatot választják. A rendelések visszaküldését futár igénybevételével, vagy a több mint 1100 visszaküldési ponton történő leadással is intézhetik. A felhasználók kényelmének érdekében a szolgáltatás várhatóan további kézbesítési lehetőségekkel bővül a következő hónapokban.
Mindemellett a Zalando a legkedveltebb fizetési módokat kínálja ügyfelei számára, akik készpénzes utánvéttel, bankkártyával, Paypal használatával és előrefizetéssel is rendezhetik rendeléseiket.
“A Zalandónál mindenki megtalálhatja a kedvenc stílusát. Örömmel üdvözöljük a magyarországi vásárlókat a Zalando-univerzumban, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy megfeleljünk az online divat iránti egyre növekvő igényeiknek. A divatáruk legizgalmasabb választékát és kényelmes vásárlási élményt nyújtunk a magyar vásárlóknak, hogy így váljunk számukra a divat kiindulópontjává” – mondta Daniel Rogiński, a Zalando közép- és kelet-európai igazgatója.
Mint írták, a helyi magyar márkák és kiskereskedők számára is hatalmas lehetőséget jelent a vállalat magyarországi indulása, hiszen a Zalando partnerprogramján keresztül a hazai vásárlók mellett Európa 24 országában közel 49 millió aktív felhasználó részére értékesíthetik termékeiket az online platformon keresztül. A Zalando ezzel kívánja segíteni a helyi márkák és kiskereskedők növekedését, nemzetközivé válását, és digitális stratégiájuk megvalósítását – közölték.