Kezdőlap Agrárvilág Ünnepélyes keretek között adták át az Agrármarketing-díjat
No menu items!

Ünnepélyes keretek között adták át az Agrármarketing-díjat

Agrármarketing díjátadó

Az Agrotrend Csoport idén sem tétlenkedett és a megszokott magas színvonalú rendezvényei mellett díjátadói is új kategóriát emeltek fel a szakmai piedesztálra az Agrármarketing díj megszületésével.

Az elismerést olyan cégek képviselői vehették át, akik kiemelkedő teljesítményt nyújtottak az utóbbi időszakban az agrármarketing területén, akik az agrárvilág kreatív szellemét és újdonságait kiváló megjelenésükkel és ötleteikkel gazdagították egyedülálló marketingkommunikációs ötleteikkel.

Az Agrotrend Csoport tulajdonosa, Mátrai Zoltán köszöntötte a díjazottakat és a megjelent vendégeket, majd Urkom Katalin, az Agrotrend Csoport marketingvezetője, az Agrármarketing-díj főszervezője köszöntőjét követően színpadra szólította a díjazottakat. A szakmai elismerések átadásában a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének (VOSZ) kommunikációs és marketingigazgatója, Gál É. Beáta nyújtott segítséget.

Az Agrotrend Csoport tehát azokat a projekteket jutalmazta, akik tartalmilag, formailag, alkalmazhatóságilag is kiemelkedő példaként állnak a piacon, akiknek tevékenységére nem csak érdemes odafigyelni, de jó szívvel igénybe is vennénk bármely terméküket vagy szolgáltatásukat.

Az AGROTREND Csoport által kiírt Agrármarketing-díjat 2023-ban a következő cégek nyerték el:

FŐDÍJ: 

  • A Master Good Kft. a Tanyasi csirke országos kampányával fődíjat kapott.

ARANY MINŐSÍTÉS:

  • Az UBM Csoport a cégcsoport Integrált marketingkommunikációjával, különös tekintettel a befektetői kommunikációval arany minősítést kapott.
  • A Délalföldi Kertészet Szövetkezete a Szentesi Vagányok márka építésével arany minősítést kapott.
  • A Greenman Kft. felhasználói visszajelzésekre épülő marketing tevékenységével arany minősítést kapott.

KÜLÖNDÍJ:

  • A Syngenta Magyarország Kft. a 6 t/ha napraforgó programjával különdíjat kapott.
  • A Biocont Magyarország Kft. a 20. évfordulós imázskampánnyal különdíjat kapott.
  • Az Erste Bank Hungary Zrt. az Erste Agrár Szemle kiadványával különdíjat kapott.
  • A Fliegl Abda Kft. a Kiszervezett tartalomgyártás online promócióval és a 30 éves jubileum alkalmából készített belső kommunikációs imázsvideóval különdíjat kapott.

A kistermelők versenyében

FŐDÍJ:

  • A Szomor Méhészet a márkaépítéssel, minőségi arculat és vizuális megjelenéssel fődíjat kapott.

ARANY MINŐSÍTÉS:

  • A Silver Tojás Kft.a #hashtEGG brand építésével arany minősítést kapott.
  • A Minden, ami Szatmár-Bereg Egyesület a helyi termelők közösségének építésével, megjelenítésével arany minősítést kapott.

KÜLÖNDÍJ:

  • A MyFarm Kft. Legyél te is nagykövet! kampányával különdíjat kapott.
  • Molnár-Kun Lilla a Lilla méze, a Szolnoki (M)ámor és a Túri napraforgó brandek megalkotásával különdíjat kapott.
  • Mayer Szörp a látványos bolti kihelyezéssel különdíjat kapott.
  • A Négy Muskétás a termelők közti összefogással, közös termék kidolgozásával különdíjat kapott.

Ezúton is gratulálunk a győzteseknek és a résztvevőknek!

Hirdetés

Zöld Stratégia 2026: a fenntartható értékteremtés példái. Nemzetközi konferencia december 9.
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy a zöld átállás nem elsősorban kötelezettség, hanem kézzelfogható előny: alacsonyabb energia- és működési költségek, stabilabb finanszírozás, erősebb márka és kiszámíthatóbb beszállítói pozíció.
A versenyképesség ma már részben azon múlik, ki mennyire ügyesen építi fel saját fenntarthatósági rendszerét.

További információért kattintson ide.

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Kimagasló lakossági részvétellel zárult az MBH Bank nyilvános részvényértékesítési tranzakciója

Az MBH Bank Magyarország második legnagyobb bankja, összesített mérlegfőösszege meghaladja a 12 280 milliárd forintot.

Szijjártó Péter: Magyarországra költözik a Török Áramlat földgázvezetéket üzemeltető vállalat Hollandiából

Az Egyesült Államokkal megkötött megállapodásnak köszönhetően így a működés körülményei biztosítottak lesznek, a Török Áramlat vezeték működéséhez kapcsolódó fizetési tranzakciók nem esnek szankciók alá.

Átrendeződik az európai budget szálláspiac: az a&o felvásárolta a Schulz Hotels-t

Az a&o Hostels, Európa legnagyobb és leggyorsabban növekvő hostelhálózata megvásárolta a berlini központú Schulz Hotels-t.

Kárpát-medencei gazdaszervezetek továbbra is számíthatnak a kormány támogatására

A támogatási rendszerek célja, hogy kiszámíthatóságot, fejlődést, gyarapodást biztosítsanak a külhoni magyar gazdálkodóknak, termelőknek, agrárvállalkozóknak.
Hirdetés

Hírek

Kimagasló lakossági részvétellel zárult az MBH Bank nyilvános részvényértékesítési tranzakciója

Az MBH Bank Magyarország második legnagyobb bankja, összesített mérlegfőösszege meghaladja a 12 280 milliárd forintot.

Szijjártó Péter: Magyarországra költözik a Török Áramlat földgázvezetéket üzemeltető vállalat Hollandiából

Az Egyesült Államokkal megkötött megállapodásnak köszönhetően így a működés körülményei biztosítottak lesznek, a Török Áramlat vezeték működéséhez kapcsolódó fizetési tranzakciók nem esnek szankciók alá.

Átrendeződik az európai budget szálláspiac: az a&o felvásárolta a Schulz Hotels-t

Az a&o Hostels, Európa legnagyobb és leggyorsabban növekvő hostelhálózata megvásárolta a berlini központú Schulz Hotels-t.

Kárpát-medencei gazdaszervezetek továbbra is számíthatnak a kormány támogatására

A támogatási rendszerek célja, hogy kiszámíthatóságot, fejlődést, gyarapodást biztosítsanak a külhoni magyar gazdálkodóknak, termelőknek, agrárvállalkozóknak.

Bécs, talajnedvesség-szenzorok – digitális talajnedvesség-érzékelőket tesztelnek

A 2024 februárjában induló "Smart Trees" projekt lényege, hogy Bécs területén digitális talajdnedvesség-szenzorokat telepítenek a város fiatal fáinak tövébe.

A jegybank és a versenyhatóság az infláció csökkentése érdekében új alapokra helyezi együttműködését

A közös kutatások és elemzések segítik az átláthatóságot, a piaci versenyhelyzet mérését, hozzájárulnak a versenytorzulás hatásainak kimutatásához.

Magyar szakember lett az év adatvezérelt marketingvezetője Európában

A magyar vállalkozások úgynevezett adatérettsége nemzetközi viszonylatban alacsonynak tekinthető, a szakértő szerint egy 1-től 10-ig terjedő skálán körülbelül hármasra-négyesre becsülhető.

Másodpercek alatt frissülnek az árak a hazai üzletekben

2025-ben a digitális polccímkék adják a stabilitást a kiskereskedelemben.
Hirdetés

Gazdaság

NGM: Magyarország pénzügyei rendezettek, a költségvetés stabil

Októberben (egy hónap alatt) a központi alrendszer 339,0 milliárd forint hiánnyal zárt, szemben az előző évi azonos havi 427,0 milliárd forintos hiánnyal.

10 újdonság, amit a magyar revolutosok megkaphatnak a közeljövőben

Érkeznek a hírek a sajtóban arról, hogy a Revolut megnyitotta a magyarországi fióktelepét. De azt már kevesen tudják, hogy az jogilag már évek óta...

Nem a párna a pénz legjobb helye az inflációban

Akciós bankbetétekkel rövid távon is kivédhető a pénzromlás

Óvatosan fektetnek be a magyarok, a pénzügyi műveltség és a digitális bizalom erősítésre szorul

Az XTB egy nemzetközi befektetési applikáció, amelynek világszerte több mint 2 millió felhasználója van. A befektetési szolgáltató XTB csoport több mint 1300 munkavállalót foglalkoztat.