Az Agrotrend Csoport idén sem tétlenkedett és a megszokott magas színvonalú rendezvényei mellett díjátadói is új kategóriát emeltek fel a szakmai piedesztálra az Agrármarketing díj megszületésével.
Az elismerést olyan cégek képviselői vehették át, akik kiemelkedő teljesítményt nyújtottak az utóbbi időszakban az agrármarketing területén, akik az agrárvilág kreatív szellemét és újdonságait kiváló megjelenésükkel és ötleteikkel gazdagították egyedülálló marketingkommunikációs ötleteikkel.
Az Agrotrend Csoport tulajdonosa, Mátrai Zoltán köszöntötte a díjazottakat és a megjelent vendégeket, majd Urkom Katalin, az Agrotrend Csoport marketingvezetője, az Agrármarketing-díj főszervezője köszöntőjét követően színpadra szólította a díjazottakat. A szakmai elismerések átadásában a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének (VOSZ) kommunikációs és marketingigazgatója, Gál É. Beáta nyújtott segítséget.
Az Agrotrend Csoport tehát azokat a projekteket jutalmazta, akik tartalmilag, formailag, alkalmazhatóságilag is kiemelkedő példaként állnak a piacon, akiknek tevékenységére nem csak érdemes odafigyelni, de jó szívvel igénybe is vennénk bármely terméküket vagy szolgáltatásukat.
Az AGROTREND Csoport által kiírt Agrármarketing-díjat 2023-ban a következő cégek nyerték el:
FŐDÍJ:
- A Master Good Kft. a Tanyasi csirke országos kampányával fődíjat kapott.
ARANY MINŐSÍTÉS:
- Az UBM Csoport a cégcsoport Integrált marketingkommunikációjával, különös tekintettel a befektetői kommunikációval arany minősítést kapott.
- A Délalföldi Kertészet Szövetkezete a Szentesi Vagányok márka építésével arany minősítést kapott.
- A Greenman Kft. felhasználói visszajelzésekre épülő marketing tevékenységével arany minősítést kapott.
KÜLÖNDÍJ:
- A Syngenta Magyarország Kft. a 6 t/ha napraforgó programjával különdíjat kapott.
- A Biocont Magyarország Kft. a 20. évfordulós imázskampánnyal különdíjat kapott.
- Az Erste Bank Hungary Zrt. az Erste Agrár Szemle kiadványával különdíjat kapott.
- A Fliegl Abda Kft. a Kiszervezett tartalomgyártás online promócióval és a 30 éves jubileum alkalmából készített belső kommunikációs imázsvideóval különdíjat kapott.
A kistermelők versenyében
FŐDÍJ:
- A Szomor Méhészet a márkaépítéssel, minőségi arculat és vizuális megjelenéssel fődíjat kapott.
ARANY MINŐSÍTÉS:
- A Silver Tojás Kft.a #hashtEGG brand építésével arany minősítést kapott.
- A Minden, ami Szatmár-Bereg Egyesület a helyi termelők közösségének építésével, megjelenítésével arany minősítést kapott.
KÜLÖNDÍJ:
- A MyFarm Kft. Legyél te is nagykövet! kampányával különdíjat kapott.
- Molnár-Kun Lilla a Lilla méze, a Szolnoki (M)ámor és a Túri napraforgó brandek megalkotásával különdíjat kapott.
- Mayer Szörp a látványos bolti kihelyezéssel különdíjat kapott.
- A Négy Muskétás a termelők közti összefogással, közös termék kidolgozásával különdíjat kapott.
Ezúton is gratulálunk a győzteseknek és a résztvevőknek!