Hirdetés
Kezdőlap Agrárvilág Ünnepélyes keretek között adták át az Agrármarketing-díjat
No menu items!

Ünnepélyes keretek között adták át az Agrármarketing-díjat

Agrármarketing díjátadó

Az Agrotrend Csoport idén sem tétlenkedett és a megszokott magas színvonalú rendezvényei mellett díjátadói is új kategóriát emeltek fel a szakmai piedesztálra az Agrármarketing díj megszületésével.

Az elismerést olyan cégek képviselői vehették át, akik kiemelkedő teljesítményt nyújtottak az utóbbi időszakban az agrármarketing területén, akik az agrárvilág kreatív szellemét és újdonságait kiváló megjelenésükkel és ötleteikkel gazdagították egyedülálló marketingkommunikációs ötleteikkel.

Az Agrotrend Csoport tulajdonosa, Mátrai Zoltán köszöntötte a díjazottakat és a megjelent vendégeket, majd Urkom Katalin, az Agrotrend Csoport marketingvezetője, az Agrármarketing-díj főszervezője köszöntőjét követően színpadra szólította a díjazottakat. A szakmai elismerések átadásában a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének (VOSZ) kommunikációs és marketingigazgatója, Gál É. Beáta nyújtott segítséget.

Az Agrotrend Csoport tehát azokat a projekteket jutalmazta, akik tartalmilag, formailag, alkalmazhatóságilag is kiemelkedő példaként állnak a piacon, akiknek tevékenységére nem csak érdemes odafigyelni, de jó szívvel igénybe is vennénk bármely terméküket vagy szolgáltatásukat.

Az AGROTREND Csoport által kiírt Agrármarketing-díjat 2023-ban a következő cégek nyerték el:

FŐDÍJ: 

  • A Master Good Kft. a Tanyasi csirke országos kampányával fődíjat kapott.

ARANY MINŐSÍTÉS:

  • Az UBM Csoport a cégcsoport Integrált marketingkommunikációjával, különös tekintettel a befektetői kommunikációval arany minősítést kapott.
  • A Délalföldi Kertészet Szövetkezete a Szentesi Vagányok márka építésével arany minősítést kapott.
  • A Greenman Kft. felhasználói visszajelzésekre épülő marketing tevékenységével arany minősítést kapott.

KÜLÖNDÍJ:

  • A Syngenta Magyarország Kft. a 6 t/ha napraforgó programjával különdíjat kapott.
  • A Biocont Magyarország Kft. a 20. évfordulós imázskampánnyal különdíjat kapott.
  • Az Erste Bank Hungary Zrt. az Erste Agrár Szemle kiadványával különdíjat kapott.
  • A Fliegl Abda Kft. a Kiszervezett tartalomgyártás online promócióval és a 30 éves jubileum alkalmából készített belső kommunikációs imázsvideóval különdíjat kapott.

A kistermelők versenyében

FŐDÍJ:

  • A Szomor Méhészet a márkaépítéssel, minőségi arculat és vizuális megjelenéssel fődíjat kapott.

ARANY MINŐSÍTÉS:

  • A Silver Tojás Kft.a #hashtEGG brand építésével arany minősítést kapott.
  • A Minden, ami Szatmár-Bereg Egyesület a helyi termelők közösségének építésével, megjelenítésével arany minősítést kapott.

KÜLÖNDÍJ:

  • A MyFarm Kft. Legyél te is nagykövet! kampányával különdíjat kapott.
  • Molnár-Kun Lilla a Lilla méze, a Szolnoki (M)ámor és a Túri napraforgó brandek megalkotásával különdíjat kapott.
  • Mayer Szörp a látványos bolti kihelyezéssel különdíjat kapott.
  • A Négy Muskétás a termelők közti összefogással, közös termék kidolgozásával különdíjat kapott.

Ezúton is gratulálunk a győzteseknek és a résztvevőknek!

Hirdetés
0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Közös akció az élelmiszerbiztonság erősítése és az élelmiszerhamisítás elleni küzdelemben

 A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal (NAV) együttműködve részt vett a nemzetközi OPSON műveletben, amelyet az INTERPOL és az EUROPOL szervezett az élelmiszerhamisítás elleni küzdelem jegyében.

Nem emel árat a Magyar Telekom

Nem érvényesíti az inflációkövető díjkorrekciót a Magyar Telekom.

Nacsa Lőrinc: elindult a Szülőföldön Magyarul program

Elindult kedden a Szülőföldön Magyarul program; az oktatási, nevelési, hallgatói, tankönyv- és taneszköz-támogatásra május 8-ig lehet jelentkezni a mipont.hu felületen.

Ismeretterjesztő program a Magyar Termék védjegy témaköréről

A hazai áruk könnyű és egyértelmű azonosíthatóságát biztosító Magyar Termék védjegy témaköre 2024 őszétől szerepel az általános iskolai tantervben – a most induló ismeretterjesztő program még magasabb szintre emeli a védjegyekkel kapcsolatos tudásanyag elsajátítását.  
Hirdetés

Hírek

Devizapiac – Gyengült hétfő reggelre a forint

Gyengült hétfő reggelre a forint a főbb devizákkal szemben a péntek esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Devizapiac – Vegyesen változott kedd estére a forint árfolyama

Az euró árfolyama a reggel hét órakor jegyzett 402,86 forintról 402,12 forintra gyengült 18 órakor, napközben 401,77 forint és 403,69 forint között mozgott.

Nem ússzuk meg: áprilistól ez is kell a beutazáshoz az Egyesült Királyságba

Április 2-tól minden magyar állampolgárnak is szüksége lesz az...

Vidéki otthonfelújító nyugdíjasok irány az Államkincstár

A kormány kibővítette a kedvezményezetti kört, így a nyugdíjasok...

Erősödött a forint reggel

Erősödött a forint árfolyama hétfő reggel a főbb devizákkal szemben a péntek esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Németország kiszabadult a költségvetési kalodából. Örülhetünk?

Friedrich Merz A német parlament történelmi döntést hozott: elfogadták azt...

Gyengült hétfő reggelre a forint

Az eurót hétfő reggel hét órakor 399,59 forinton jegyezték a péntek esti 398,92 forint után. A dollár jegyzése 367,36 forintra ment fel 366,46-ról, a svájci franké pedig 415,39-re 414,30 forintról.

Gyengült a forint kedd reggel

Gyengült a forint árfolyama kedd reggel a főbb devizákkal szemben az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.
Hirdetés

Gazdaság

Indul a Lakhatási Tőkeprogram, emelt keretösszeggel, 300 milliárd forinttal

A Lakhatási Tőkeprogram a nagy érdeklődés miatt 100 milliárd forinttal magasabb keretösszeggel, 300 milliárd forinttal indul el.

Európai terjeszkedéséhez olasz bankot nézett ki az ING

  Fotó: popso.it Európai terjeszkedési tervéhez igazodva az ING, Olaszország felé vette az irányt, ahol a Banca Popolare di Sondrioval vette fel a kapcsolatot. Az ING Group...

Az adóelőlegből is igénybe vehető az szja-kedvezmény

Nyomtatásra, irattárolásra sincs szükség, mert a nyilatkozatot az adóhivatal automatikusan továbbítja az abban megjelölt munkáltatónak, kifizetőnek.

Az alapvető élelmiszerek árának csökkentéséért lép a GVH

A nemzeti versenyhatóság álláspontja szerint az érdekképviseleti szervezetek által rendszeresen kiadott áremelési közlemények sérthetik a tisztességes piaci versenyt és fokozzák az inflációs nyomást.