6 45 Lottó Eddigi Nyerőszámok: Si bien reconoce las preocupaciones expresadas, el informe publicado en el Ayuntamiento de Chelmsford mencionó que la cantidad de personas que visitan el sitio web durante las horas insociables no es apta para ser alta.
  • Internetes Kaszinó - Esto hace que el casino sea una opción perfecta para los jugadores que están dispuestos a arriesgarse por dinero real.
  • Pénzszerzés Szerencsejátékkal: Y aquí encontrará la lista de los 10 mejores casinos de Playtech, que atraen a los clientes por una excelente selección de juegos disponibles, flexibilidad en términos de métodos de depósito y retiro, así como sistemas de bonificación pensados.
  • Numero de la lotería nacional nocturna.

    Eurojackpot Sorsolás Ideje
    Jugar a las máquinas de póquer a menudo se trata de algo más que un dinero rápido.
    Book Of Rebirth Nyerőgép Játék
    Los clientes de Paddy Power Casino siempre son recompensados con una amplia gama de bonos y promociones continuas, eso es una garantía.
    Los datos de esta semana, en términos de aumento de hospitalización, un aumento en el uso de ventiladores, aumento de casos y porcentaje de positividad son preocupantes, Dr.

    Mejor estrategia para jugar poker.

    Cepbank Kaszinó Részletes Leírás A Játékokról és Bónuszokról
    Cada vez que hay una victoria en una de las 40 líneas de pago, las fichas involucradas solo cambian de color, lo que tampoco ayuda a ver qué está sucediendo.
    Ingyenes Nyereményjátékok
    En lo que respecta al diseño, Money Cart 2 es muy similar a la ranura que lo inspiró.
    Amerikai Lottó Nyeremény

    Kezdőlap Fókuszban Az autóipari CO2 kibocsátás szigor halasztva. Beindult a lobbi az eltörléséért
    No menu items!

    Az autóipari CO2 kibocsátás szigor halasztva. Beindult a lobbi az eltörléséért

     

    Brüsszel engedett az autóiparnak a kibocsátási célokkal kapcsolatos engedményekhez kapcsolódó, és ezzel lehetőséget adott a lobbistáknak és a politikusoknak, hogy még többet követeljenek.

     

    Ahogy a Politico írja, tűz alá került az EU azon elképzelése, hogy 2035-ig megszünteti az üvegházhatású gázokat kibocsátó autók értékesítését. Az elképzelés az előző Európai Bizottság egyik legfontosabb prioritása volt, amely az éghajlatváltozás elleni küzdelemnek szentelte magát. De a háború, a populista visszahatás, a gazdasági stagnálás és az autóipar kivéreztetésétől való félelem arra kényszeríti Brüsszelt, hogy visszalépjen.

    Az európai autógyártók hatalmas politikai győzelmet arattak a közelmúltban, amikor Ursula von der Leyen bizottsági elnök engedett az idén hatályba lépő kibocsátási célértékek enyhítésére és a 2035-ös jogszabály korábbi felülvizsgálatára irányuló kéréseiknek, amelyek a bajba jutott autóipar megmentésére irányuló terv részét képezik.

    A sikeren felbuzdulva azonban az autógyártók és politikai támogatóik többet akarnak.

    „Adj az autóiparnak egy centit, és egy mérföldet is elfogadnak. Mielőtt még megszáradt volna a tinta az autóipari terven, már a technológiai nyitottságot követelték” – mondta Julia Poliscanova, a Transport & Environment zöld civil szervezet járművekkel foglalkozó vezető igazgatója. „A Green Deal ezer vágás általi halált fog szenvedni, ha a törvényhozók nem állnak ki mellette.”

    Bár az eredeti intézkedést 2023-ban minden tagállam jóváhagyta (Németország utolsó pillanatban tanúsított ellenállása ellenére), az intézkedés mára politikai bokszzsákká vált. Az elmúlt évben a választások során az egész EU-ban a nemzeti kormányok, a lobbisták és az autógyártók is felkarolták a szigorú szabályozás gyengítésére vagy visszafordítására irányuló felhívást.

    Az Európai Néppárt – amely von der Leyen politikai családjának tagja és az Európai Parlament legnagyobb frakciója – a törvény visszavonását ígérte. A téma súlyát jelzi, hogy Németországban az autóipar hanyatlása miatti aggodalom segítette a kereszténydemokrata Friedrich Merz győztes kampányát, akinek pártja szintén a jogszabály visszavonását tűzte ki célul.

    Németország szívesen kivételt tenne az e-üzemanyagokkal – a benzin szintetikus alternatívájával, amely azonban sokkal drágább, mint a fosszilis üzemanyagok, és nem készül nagy mennyiségben.

    Olaszország azt szeretné, ha a törvényt úgy módosítanák, hogy kivételt tegyenek a bioüzemanyagok számára, annak ellenére, hogy aggódnak az erdőirtás, a biológiai sokféleség csökkenése és a talajerózió miatt. Lengyelország szintén támogatja ezt az elképzelést.

    A francia politikusok – köztük Stéphane Séjourné, a Bizottság alelnöke – szerdán győzelmi kört tettek egy Renault gyárban, amikor a douai-i Renault gyárban mutatta be az autóipar megmentésére irányuló uniós tervet.

    Azzal ünnepelték a Bizottság bejelentését, hogy felhígítja az idei kibocsátási célértékeket, miután az autógyártók panaszkodtak, hogy milliárdos bírságokat fizethetnek a célértékek elmulasztása miatt. Mostantól a célértéket nem az idei eladások, hanem egy hároméves átlag alapján határozzák meg, ami megkönnyíti a célérték elérését azon vállalatok számára, amelyek kevesebbet tettek flottájuk megtisztítása érdekében.

    „Valószínűleg én voltam az első, aki felemelte a kezét ezzel kapcsolatban” – mondta Luca De Meo, a Renault vezérigazgatója a POLITICO-nak a Renault észak-franciaországi Douai-ban található gyárában. De Meo az ACEA uniós autólobbi korábbi elnökeként az emissziós célokkal kapcsolatos engedékenységért dobolt.

    De Meo üdvözölte azt is, hogy a Bizottság támogatja a technológiai semlegességet – ami azt jelenti, hogy nem csak az akkumulátoros autók teljesíthetik a zöld célokat -, bár hangsúlyozta, hogy nem akarja eltörölni a 2035-ös intézkedést.

    „Ez ablakot nyit egy olyan logikára, amelyet mindig is támogattunk. Mondjátok meg, hogy hova akarjátok, hogy menjünk, de ne mondjátok meg, hogy hogyan” – mondta, megjegyezve, hogy »az ellenség nem az egyik technológia a másik helyett – az ellenség a CO2«.

    Mégsem volt minden autógyártó ünnepi hangulatban. A svéd Volvo márka, amelyet 2010-ben a kínai Geely cég vásárolt meg, azt akarta, hogy a célok maradjanak a régiben.

    „Azok, akik elvégezték a házi feladatukat, nem kerülhetnek hátrányos helyzetbe a hatályos jogszabályok utolsó pillanatban történő módosítása miatt, nem utolsósorban abban az évben, amikor azok hatályba lépnek” – áll a vállalat közleményében.

    Párizs továbbra is védelmezi a belső égésű motorok betiltását, de kitart amellett, hogy az idei kibocsátási célok enyhítése segíteni fogja az autógyártókat a 2035-ös határidő betartásában. „Paradox volt, hogy a gyártóktól bírságokat követeltünk, ugyanakkor támogattuk is őket” – mondta Séjourné Douai-ban.

    A Bizottság beleegyezett abba is, hogy a 2035-ös törvény felülvizsgálatát 2026-ról idénre hozza előre – ez az autógyártók másik kulcsfontosságú követelése, amely megkönnyíti az általános jogszabály aláásását.

    Az ellenzők vérszagot éreznek a vízben.

    „Kényszerítettük a Bizottságot, hogy távolítsa el a bírságcsapdát és hozza előre a CO2-szabályozás felülvizsgálatát. Most azonnal közös frontot kell csinálnunk, hogy legyőzzük a Green Deal őrületét” – mondta Adolfo Urso olasz ipari miniszter írásos nyilatkozatában.

    Filip Turek cseh EP-képviselő, a szélsőjobboldali Hazafiak Európáért csoportosulás tagja szerint a Bizottság autóipari terve a 2035-ös tilalom végének kezdetét jelenti.

    Németország újonnan megválasztott kereszténydemokratái „félszívűnek és elégtelennek” nevezték a Bizottság bejelentését.

    „Meggyőződésem, hogy az európai autóipari piacra a legnagyobb veszélyt már nem a kínai versenytársak jelentik, hanem az európai szabályozás áradata” – mondta Thomas Bareiß, a frakció közlekedési szóvivője a német Bundestagban. „A kibocsátási célokat teljesen el lehetett volna törölni; eddig senki nem tudta nekem meggyőzően megmagyarázni, hogy miért van egyáltalán szükségünk kibocsátási célokra a sikeres klímavédelemhez.”

    A tilalom fenntartása szerinte bizonytalanságot okoz a piacon, és késlelteti az alternatív üzemanyagok elterjedését. Bareiß és a 2035-ös jogszabály más ellenzői a technológiai semlegességre hivatkoznak, hogy tovább gyengítsék a törvényt, amelynek egyes autógyártók és politikai csoportok szerint lehetővé kellene tennie a hibrideket és más, a belsőégésű motorokat és az akkumulátorokat kombináló járműtípusokat.

    Hildegard Müller, a VDA német autólobbi elnöke szerint többet kell tenni a „technológiai nyitottság megvalósítása érdekében”. Ez magában foglalja a plug-in hibridek 2035 utáni szerepének fokozottabb figyelembevételét is”.

    A klímavédelmi csoportok szerint a hibridek továbbra is CO2-t bocsátanak ki, ami sérti a 2035-ös törvényt. A törvény védelmezői utóvédharcot vívnak, hogy a jogszabály ne legyen annyira felhígítva, hogy használhatatlanná váljon. „Az EU Bizottsága kinyitja Pandora szelencéjét, mert az EPP nem csak néhány csavart akar elforgatni, hanem teljesen fel akarja borítani a belső égésű motorok tilalmát” – mondta Michael Bloss zöld képviselő.

    François Kalfon szocialista EP-képviselő jóváhagyta az EU autóipari mentőcsomagját, de attól tart, hogy a Bizottság felülvizsgálata a 2035-ös tilalom megsemmisítésére irányuló törekvéssé válhat. „Ez egy felülvizsgálati záradék kell, hogy legyen, nem pedig egy kiesési záradék, és ez a kockázat” – mondta a POLITICO-nak a Renault gyárból hazafelé tartó vonaton.

    Érsek M. Zoltán

    Fotó:Freepik

    Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

    Friss

    Újra vizsgára köteleznék az idős autósokat. Itt az EU terve

    A közlekedés biztonságának növelése érdekében az Európai Unió jelentős...

    Földbe rejtett innováció

    Fenntartható építészet újragondolva – konténer dombházak és ipari csarnokok a föld alatt.

    Két új szakmával bővülhet a Szakmajegyzék

    A gazdasági igényekhez igazodva két új szakmával bővülhet a Szakmajegyzék, az egyik a dinamikusan fejlődő magyar filmiparban, a másik a nagy múltú magyar édességiparban hivatott biztosítani a megfelelő szintű szakmai ismeretekkel rendelkező utánpótlást.

    Hétfőtől itt a profitplafon!

    Hétfőn lép életbe a kormány profitplafonról szóló rendelete, amely azt jelenti, hogy mostantól a kereskedők legfeljebb tíz százalékot tehetnek a beszerzési árakra.
    Hirdetés

    Hírek

    Gyengült a forint kedd reggel

    Gyengült a forint árfolyama kedd reggel a főbb devizákkal szemben az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

    Cseh szakember az Air France-KLM magyarországi irodájának új vezetője

    A légitársasági csoportnál 23 éve dolgozó Jan Kropáčeket nevezte...

    BÉT – Csökkenéssel nyithat a budapesti tőzsde

    A Mol fontos szinteket tört át, 52 forinttal, 1,8 százalékkal 2946 forintra erősödött, 1,8 milliárd forintos forgalomban. Rövid távú támasz 2920 forint közelében, a következő ellenállás 2 965 forintnál található.

    Erősödött a forint kedd reggelre

    Erősödött kedd reggelre a forint a főbb devizákkal szemben...

    Az alkoholmentes sör egyre népszerűbb az EU-ban: De vajon megelőzi-e a hagyományos sört?

    Az alkoholmentes sör egyre népszerűbb az EU-ban: De vajon...

    A diktatúra habzó bája: nyugati mintájú söröző nyílt Észak-Koreában

    Észak-Korea egy vadonatúj, nyugati stílusú sörözőt reklámoz fővárosában, de...

    Rárepültek a gyanútlan Wizz Air utasokra

    Adathalász e-mailben árulnak 10 eurós Wizz Air kupont a...

    Erősödött csütörtök reggelre a forint

    A februári kezdéshez képest a forint 1,6 százalékkal erősödött az euróval, valamint 2,3 százalékkal a dollárral és a svájci frankkal szemben.

    Gazdaság

    Az adóelőlegből is igénybe vehető az szja-kedvezmény

    Nyomtatásra, irattárolásra sincs szükség, mert a nyilatkozatot az adóhivatal automatikusan továbbítja az abban megjelölt munkáltatónak, kifizetőnek.

    Az alapvető élelmiszerek árának csökkentéséért lép a GVH

    A nemzeti versenyhatóság álláspontja szerint az érdekképviseleti szervezetek által rendszeresen kiadott áremelési közlemények sérthetik a tisztességes piaci versenyt és fokozzák az inflációs nyomást.

    Itt az első kamatforduló, utalják a csúcshozamot az inflációkövető állampapírokra

    A PMÁP-ot az államkincstár 99 százalékos árfolyamon váltja vissza, de ez az egy százaléknyi veszteség is bőven megéri, hiszen a többi lakossági állampapír közül a legalacsonyabb kamatú is 5,5 százalékot fizet

    Megvan az új PMÁP kamat, kezdődhet a nagy állampapírcsata

    Az idei PMÁP-lejáratokról és kamatfizetésekről már tavaly megkezdték az egyeztetést az ügyfelekkel, hogy fel tudjanak készülni, mi legyen a pénzükkel, amikor érkeznek a kifizetések.