Kezdőlap Turizmus Az MTÜ Magyarországot reklámozza a szomszédban
No menu items!

Az MTÜ Magyarországot reklámozza a szomszédban

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindította Magyarországot népszerűsítő kampányát is: a hirdetések azon országok lakóit szólítják meg, amelyek autóval is elérhető távolságban vannak.

Az ügynökség közölte: a koronavírus-járvány utáni felépülésben kiemelten fontos, hogy ne csak a belföldi turizmus induljon el újra, hanem a határok megnyitásával egy időben fokozatosan elkezdjenek visszatérni a külföldi utazók is.

A WOW Hungary egyik korábbi kampányának plakátja. Forrás: MTÜ

A július végéig tartó kampányidőszakban először Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ, elsősorban a digitális platformokat használva, így a Facebookon, YouTube-on rövid imázsfilmekkel és egyéb hirdetésekkel üzen a közeli országok utazást tervező családjainak, baráti társaságainak.

A WOW Hungary országmárka alatt futó kampány célja felhívni a figyelmet arra, a koronavírus járvány után Magyarország készen áll vendégül látni a turistákat.

Az MTÜ közölte, kampányai során először nemcsak saját nyelvükön szólítja meg az utazást tervezőket, de minden célországban más és más kisfilmeket mutat be, és a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket fogalmaz meg. Valamennyi filmben közös, hogy felhívják a figyelmet Magyarország vízkincseire.

A kampány későbbi szakaszában, a digitális és közösségi platformok mellett bizonyos célpiacokon televíziós és közterületi hirdetésekben is megjelennek majd a WOW Hungary – Wellspring Of Wonders országmárka alá tartozó üzenetek, ezzel is tovább építve a kommunikációs platformot – tájékoztatott az MTÜ.

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Bécs a legbarátságosabb város Európában

A bécsi "Grant", avagy bécsi zsémbesség, vagy bécsi morgolódás mostanra a város sajátos bájának részévé vált, és úgy tűnik, ez a látogatóknak is tetszik.

Online vásárolna, ha nem akar bukni, erre nagyon figyeljen!

A Heureka roup marketingigazgatója, Jan Gemrich szerint jelenleg a Heureka Group rendszere a legfejlettebb a Közép- és Kelet-európai régióban ezen a téren.

Oda az MBH kapcsolat, de marad a régi gondokodás

Megújul a Gondoskodás Egészség- és Nyugdíjpénztár – megszűnik az...

Fejleszteni kell a kerékpáros infrastruktúrát – Révész Máriusz

A kerékpárosklub összefoglalója szerint a férfiak és a nők között hasonló arányban vannak azok, akik szinte napi gyakorisággal kerékpároznak.
Hirdetés

Hírek

Bécs a legbarátságosabb város Európában

A bécsi "Grant", avagy bécsi zsémbesség, vagy bécsi morgolódás mostanra a város sajátos bájának részévé vált, és úgy tűnik, ez a látogatóknak is tetszik.

Online vásárolna, ha nem akar bukni, erre nagyon figyeljen!

A Heureka roup marketingigazgatója, Jan Gemrich szerint jelenleg a Heureka Group rendszere a legfejlettebb a Közép- és Kelet-európai régióban ezen a téren.

Fejleszteni kell a kerékpáros infrastruktúrát – Révész Máriusz

A kerékpárosklub összefoglalója szerint a férfiak és a nők között hasonló arányban vannak azok, akik szinte napi gyakorisággal kerékpároznak.

Kedvezőbb feltétekkel juthatnak lakáshitelhez az őstermelők és a mezőgazdasági egyéni vállalkozók

Az átalányadózó mezőgazdasági egyéni vállalkozók és az őstermelők jövedelmét 50 százalékos költséghányaddal kell számolniuk a bankoknak. 

30. Tojás Világnap: közös ünnep a termelők és fogyasztók asztalánál

A magyar Baromfi Termék Tanács (BTT) spanyol és francia testvérszervezeteivel (INPROVO és SNIPO) Európai Uniós támogatást nyert el a tojásfogyasztás promótálására 2023 és 2025 között, amely a 3. évének végén tart.

Száz­ezer gyermek tanulja meg a természet tiszteletét az erdei iskolákban

A háromnapos rendezvényen workshopokkal, előadásokkal, terepi programokkal készülnek.

Szeptemberben a fogyasztói árak az előző évhez képest átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg

2025. szeptemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbiakat.

Verseny az ügyfelekért: több százezer forint is jár az állami támogatás mellé

A hitelintézetek akciói, kedvezményei továbbra is futnak, miközben van olyan bank is, amelyik az indulás óta megduplázta az elérhető jóváírás összegét.
Hirdetés

Gazdaság

Oda az MBH kapcsolat, de marad a régi gondokodás

Megújul a Gondoskodás Egészség- és Nyugdíjpénztár – megszűnik az MBH-val való együttműködés A mai nap első híre az volt, hogy az MBH Bank felülvizsgálta és...

Csodánkra jár a világ: a vagyonosodás tempójában világcsúcs ütemet diktálunk, a Blochamps prognózisa már 2019-ben előre látta

A Blochamps Capital szakembere arra figyelmeztet, hogy a hazai vagyonosodás üteme nemzetközi összevetésben is kiemelkedő

Fiatalok tízezrei adósodtak el 2025 első felében – több százan máris bajba kerültek

A munkáshitelek rövid időn belül megugró aránya a késedelmes állományon belül azt sejteti, hogy a konstrukció sérülékeny ügyfélkört vonz, így a gyors felfutás mellett gyorsan a törlesztési nehézségek válhatnak a legfőbb problémává.

A kockázatkezelés nem játék, de tanulhat a sakkból – öt párhuzam a tábla és a tőkepiacok között

A 2008-as pénzügyi válság óta a kockázatkezelés a banki működés egyik legfontosabb területévé vált. Ma már nemcsak arról szól, hogy egy intézmény megfeleljen a szabályozói elvárásoknak, hanem arról is, hogy előre felkészüljön szélsőséges forgatókönyvekre és biztosítsa a pénzügyi szektor hosszú távú stabilitását.