Kezdőlap Hirdetés Mikor érdemes szakértőkre bízni az online marketing feladatokat?
No menu items!

Mikor érdemes szakértőkre bízni az online marketing feladatokat?

Tapasztalatok szerint manapság jelentős tudás- és szakértelemhiány érzékelhető a cégeknél marketing területen. Azon belül pedig kiemelten a digitális marketing témakörében. Olyan vállalkozások vezetői, akik nem online, vagy informatikai területen érdekeltek, nagytöbbségben valamilyen szinten segítségre szorulnak az internetes jelenlét biztosításában.

Melyik témakörökben érdemes online marketing ügynökséghez fordulni?

1.    Online stratégia felállítása

Ez az alapja annak, hogy hatékony és eredményes legyen az internetes jelenlétünk, ne pedig céltalan próbálkozás csupán.

2.    Fizetett hirdetések

Az internetes keresési piac csaknem teljes egészét a Google uralja jelenleg. Ennek tudatában az online marketing ügynökség szakértő módon képes az irányt meghatározni és a fizetett hirdetéseket kezelni, tervezni. Természetesen nem szabad figyelmen kívül hagyni más platformokat sem. Úgy mint Facebook, Instagram hirdetési lehetőségei.

3.    Social media jelenlét

A közösségi média több felületét is érdemes kihasználni. Jelen lenni 3-4 platformon is azonban jelentős időbefektetést igényel. Szövegeket, tartalmakat készíteni, megjelenést pozícionálni, időzíteni, követők interakcióit kezelni, esetleg moderálni jelentős erőforrást igényelhet.

4.    Weblap készítés, karbantartás

Weboldal nélkül szinte nem is érdemes a digitális térben mással kísérletezni. Ügyfelek, vásárlók számára a stabil, megbízható partner rendelkezik jól felépített, kellő mennyiségű és minőségű információt tartalmazó, áttekinthető weblappal. A különféle online felületekről ide érkeznek meg, hogy megfelelő információt kapjanak a vállalkozásról, termékekről, szolgáltatásokról. És innen tudnak kapcsolatba is lépni velük. Nem mindegy tehát, hogy saját magunk próbálunk weboldalt szerkeszteni, vagy profi, nagy tapasztalattal, referenciákkal rendelkező szakértőre bízzuk azt. Sok múlik ugyanis ezen cégünk megítélése tekintetében.

5.    Keresőoptimalizálás

Ha nem szeretnénk minden megkeresett pénzünket fizetett hirdetésekre szánni, érdemes megfontolni, hogy weblapunk keresőkben történő pozicionálása mennyire fontos lehet, hogy a találati listák élére kerülhessünk. SEO szakembert megbízni minden esetben gazdaságosabb, mint folyamatosan fizetni a jó pozíciókért.

6.    Marketing automatizáció

Az online marketingben vannak lehetőségek bizonyos gyakran ismétlődő feladatokat automatikusan megoldani. Ilyenek lehetnek például a hírlevél küldések, emlékeztetők, évfordulók értesítései, stb. Ezek létrehozása és beállítása azonban szintén szaktudást, tapasztalatot és technikai hátteret is igényel.

7.    Konverziós arányok beállítása

Webáruházak, de akár csak bemutatkozó weboldalak létrehozásának célja természetesen valamely szolgáltatások vagy termékek értékesítése. Ahhoz, hogy az oldalak látogatóiból minél többen megrendelők legyenek sokféle feladatot kell elvégezni. Ismerni kell a vásárlási folyamatokat és azokat olyan módon szükséges változtatni, hogy mind több és több látogatóból legyen potenciális vásárló.

Mi a teendőnk?

Sokféle feladat van amit szükséges elvégezni annak érdekében, hogy jelenlétünk az online térben ne csak egy kis színfolt, hanem egy komoly erős rendszer legyen. Mindegyik témában egyaránt kell odafigyeléssel munkálkodnunk, hogy hatékonyak és eredményesek legyünk. Ami pedig szintén fontos, hogy nem csak egyszer kell ezekkel foglalkoznunk. Nem csak létrehozunk valamit és hátradőlünk, hanem folyamatos feladataink vannak velük. Változtatások, módosítások, újabb és újabb tartalmak létrehozása.

Kérdés azonban, hogy mi az amihez ezek közül kiválóan értünk? Vagy ha értünk, mire van időnk a vállalkozásunk mindennapi feladatai mellett? Ha erre a kérdésre pontosan tudjuk a választ, akkor láthatjuk meg, hogy melyek azok a területek amikre nézve hiányosságaink vannak.

Ilyenkor érdemes szakértőkre bízni, kiszervezni a feladatok elvégzését. Arra is érdemes gondolni, hogy aktuális tudásunkban bízunk ugyan, de mivel a digitális világ folyamatosan változik, nem feltétlen vagyunk naprakészek. Ha szakemberre bízzuk online marketing feladatainkat, biztosak lehetünk benne, hogy az aktuális, legfrissebb módszereket, technikai lehetőségeket fogják alkalmazni, ami vállalkozásunk számára jelentős előnyt nyújthat versenytársainkkal szemben.

Konklúzió

Egy online marketing ügynökség, ami rendelkezik a különféle területek szakértőivel minden esetben naprakészek a digitális trendek világában. Rendszereik kipróbáltak, beváltak már, ezért gyorsabban érnek el növekvő eredményeket. Hatékonyabban kezelnek kampányokat, melyekkel költséget tudunk megtakarítani. Ügynökség szolgáltatásainak igénybevételével nem szükséges mással foglalkozni, csupán, ami a legfontosabb: a vállalkozásunkat vezetni.

Új cafeteria és HR megoldások a versenyképesség növeléséhez

Konferencia 2025. január 24. Budapest Helyszín: CONTINENTAL HOTEL BUDAPEST**** (Cím: 1074 Budapest, Dohány u. 42-44)

2025 januártól új fejezet nyílt a Cafeteriában. Jelentősen bővült a kedvezményes adózású béren kívüli, valamint az adómentes juttatások köre. A NAV, a PwC, valamint a téma legjobb szakembereinek előadásai megmutatják, hogy egy új Cafeteria stratégiával hogyan növelheti a munkavállalók elkötelezettségét és cége versenyképességét. Tartson velünk! További információ és jelentkezés: https://azuzletkonferenciakozpont.hu/uj-fejezet-nyilik-a-cafeteria-rendszerben-szakmai-konferencia/

Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Egyre több vállalat választja a költséghatékony hibrid könyvelést

A hibrid könyvelésnek köszönhetően megszüntethetők a belső HR-kockázatok, hiszen szabadságok, betegségek esetén mindig elérhető egy magasan kvalifikált szakértő.

Kirgizisztán fontos agrárpartnere hazánknak

A minőségi magyar vetőmagnak és tenyészállatoknak fontos piaca lehet Kirgizisztán.

Fenntartható turizmusfejlesztés a szlovén-magyar határ menti régióban

A projekt első nemzetközi szakmai találkozójára 2025. január 15-én Hévízen került sor, a NaturMed Hotel Carbonában.

Átadták a Nemzet Gazdásza címet

A hazai agrárpolitika eredményességét az is jól mutatja, hogy az elmúlt tíz év alatt ez a családi gazdálkodói réteg bővült a legnagyobb mértékben.

Hírek

Gyengült péntek reggelre a forint

Péntek reggeli jegyzésén a forint erősebben áll a hétfői kezdésnél mindhárom devizával szemben, 0,5 százalékkal az euró, 0,2 százalékkal a dollár és 0,7 százalékkal a svájci frank ellenében.

Gyengült a forint árfolyama csütörtök reggel

Gyengült a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben csütörtökön reggel a szerda esti szintekhez képest a nemzetközi bankközi devizapiacon.

Erősödött a forint péntek reggel

Az euró a kora esti 1,0263 dollár után 1,0272 dolláron áll péntek reggel.

Vegyesen alakult a forint árfolyama csütörtök reggel

Az eurót 1,0364 dolláron jegyezték kedden reggel a hajnali 1,0354 dollár után.

Devizapiac – Minimálisan gyengült a forint hétfő reggel

Minimálisan gyengült a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben péntek esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

A forint reggel óta tovább erősödött

Az euró a csütörtök reggeli 1,0398 dollár után magasabban, 1,0402 dolláron állt.

Vegyesen mozgott a forint árfolyama szerda reggel

Az euró 411,14 forintra erősödött 7 órakor a kedd esti 410,82 forintról.

Gazdaság

Megvan az új PMÁP kamat, kezdődhet a nagy állampapírcsata

Az idei PMÁP-lejáratokról és kamatfizetésekről már tavaly megkezdték az egyeztetést az ügyfelekkel, hogy fel tudjanak készülni, mi legyen a pénzükkel, amikor érkeznek a kifizetések.

Vannak ingyenesen elérhető bankszámlák is?

Évente átlagosan közel 35 ezer forintba kerül egy bankszámla fenntartása egy lakossági ügyfélnek, pedig vannak ingyenesen elérhető bankszámlák is - írja a Privátbankár.huEgy magyar...

Elindult a kereskedés a Gránit Bank részvényeivel a Budapesti Értéktőzsdén

Az elmúlt 25 év legnagyobb magyarországi nyilvános részvénykibocsátását (IPO) hajtotta végre a Gránit Bank - mondta Hegedüs Éva, a Gránit Bank Nyrt. alapító tulajdonosa,...

Lezárult a állampapír-vásárlási nyereményjáték

A MÁK tájékoztatott arról is, hogy a kincstár értékpapír- vagy Start-számlával rendelkező ügyfélköre az idén elérte az 1 milliót, ezzel 2020-hoz képest megduplázódott az ügyfelei száma.