Kezdőlap Hirdetés Mikor érdemes szakértőkre bízni az online marketing feladatokat?
No menu items!

Mikor érdemes szakértőkre bízni az online marketing feladatokat?

Tapasztalatok szerint manapság jelentős tudás- és szakértelemhiány érzékelhető a cégeknél marketing területen. Azon belül pedig kiemelten a digitális marketing témakörében. Olyan vállalkozások vezetői, akik nem online, vagy informatikai területen érdekeltek, nagytöbbségben valamilyen szinten segítségre szorulnak az internetes jelenlét biztosításában.

Melyik témakörökben érdemes online marketing ügynökséghez fordulni?

1.    Online stratégia felállítása

Ez az alapja annak, hogy hatékony és eredményes legyen az internetes jelenlétünk, ne pedig céltalan próbálkozás csupán.

2.    Fizetett hirdetések

Az internetes keresési piac csaknem teljes egészét a Google uralja jelenleg. Ennek tudatában az online marketing ügynökség szakértő módon képes az irányt meghatározni és a fizetett hirdetéseket kezelni, tervezni. Természetesen nem szabad figyelmen kívül hagyni más platformokat sem. Úgy mint Facebook, Instagram hirdetési lehetőségei.

3.    Social media jelenlét

A közösségi média több felületét is érdemes kihasználni. Jelen lenni 3-4 platformon is azonban jelentős időbefektetést igényel. Szövegeket, tartalmakat készíteni, megjelenést pozícionálni, időzíteni, követők interakcióit kezelni, esetleg moderálni jelentős erőforrást igényelhet.

4.    Weblap készítés, karbantartás

Weboldal nélkül szinte nem is érdemes a digitális térben mással kísérletezni. Ügyfelek, vásárlók számára a stabil, megbízható partner rendelkezik jól felépített, kellő mennyiségű és minőségű információt tartalmazó, áttekinthető weblappal. A különféle online felületekről ide érkeznek meg, hogy megfelelő információt kapjanak a vállalkozásról, termékekről, szolgáltatásokról. És innen tudnak kapcsolatba is lépni velük. Nem mindegy tehát, hogy saját magunk próbálunk weboldalt szerkeszteni, vagy profi, nagy tapasztalattal, referenciákkal rendelkező szakértőre bízzuk azt. Sok múlik ugyanis ezen cégünk megítélése tekintetében.

5.    Keresőoptimalizálás

Ha nem szeretnénk minden megkeresett pénzünket fizetett hirdetésekre szánni, érdemes megfontolni, hogy weblapunk keresőkben történő pozicionálása mennyire fontos lehet, hogy a találati listák élére kerülhessünk. SEO szakembert megbízni minden esetben gazdaságosabb, mint folyamatosan fizetni a jó pozíciókért.

6.    Marketing automatizáció

Az online marketingben vannak lehetőségek bizonyos gyakran ismétlődő feladatokat automatikusan megoldani. Ilyenek lehetnek például a hírlevél küldések, emlékeztetők, évfordulók értesítései, stb. Ezek létrehozása és beállítása azonban szintén szaktudást, tapasztalatot és technikai hátteret is igényel.

7.    Konverziós arányok beállítása

Webáruházak, de akár csak bemutatkozó weboldalak létrehozásának célja természetesen valamely szolgáltatások vagy termékek értékesítése. Ahhoz, hogy az oldalak látogatóiból minél többen megrendelők legyenek sokféle feladatot kell elvégezni. Ismerni kell a vásárlási folyamatokat és azokat olyan módon szükséges változtatni, hogy mind több és több látogatóból legyen potenciális vásárló.

Mi a teendőnk?

Sokféle feladat van amit szükséges elvégezni annak érdekében, hogy jelenlétünk az online térben ne csak egy kis színfolt, hanem egy komoly erős rendszer legyen. Mindegyik témában egyaránt kell odafigyeléssel munkálkodnunk, hogy hatékonyak és eredményesek legyünk. Ami pedig szintén fontos, hogy nem csak egyszer kell ezekkel foglalkoznunk. Nem csak létrehozunk valamit és hátradőlünk, hanem folyamatos feladataink vannak velük. Változtatások, módosítások, újabb és újabb tartalmak létrehozása.

Kérdés azonban, hogy mi az amihez ezek közül kiválóan értünk? Vagy ha értünk, mire van időnk a vállalkozásunk mindennapi feladatai mellett? Ha erre a kérdésre pontosan tudjuk a választ, akkor láthatjuk meg, hogy melyek azok a területek amikre nézve hiányosságaink vannak.

Ilyenkor érdemes szakértőkre bízni, kiszervezni a feladatok elvégzését. Arra is érdemes gondolni, hogy aktuális tudásunkban bízunk ugyan, de mivel a digitális világ folyamatosan változik, nem feltétlen vagyunk naprakészek. Ha szakemberre bízzuk online marketing feladatainkat, biztosak lehetünk benne, hogy az aktuális, legfrissebb módszereket, technikai lehetőségeket fogják alkalmazni, ami vállalkozásunk számára jelentős előnyt nyújthat versenytársainkkal szemben.

Konklúzió

Egy online marketing ügynökség, ami rendelkezik a különféle területek szakértőivel minden esetben naprakészek a digitális trendek világában. Rendszereik kipróbáltak, beváltak már, ezért gyorsabban érnek el növekvő eredményeket. Hatékonyabban kezelnek kampányokat, melyekkel költséget tudunk megtakarítani. Ügynökség szolgáltatásainak igénybevételével nem szükséges mással foglalkozni, csupán, ami a legfontosabb: a vállalkozásunkat vezetni.

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

54 új HÉV-járműből 18 szerelvénynek meg kell érkeznie 2029 végéig

Szerdán elindult 54 darab, egyenként 600 utas szállítására képes, modern, alacsonypadlós HÉV-szerelvény beszerzése - jelentette be legfrissebb bejegyzésében a MÁV csoport hivatalos Facebook-oldalán Hegyi Zsolt vezérigazgató, hozzátéve, hogy az első 18 járműnek 2029 végéig meg kell érkeznie.

Telitalálatnak bizonyultak a Jedlik-program távhőtámogatásai

A távhőszolgáltatóknak szóló kiíráshoz hasonlóan a második benyújtási szakasz után a távhőtermelők megújuló alapú fejlesztéseit ösztönző kiírást is fel kellett függeszteni a Jedlik Ányos Energetikai Programban. A két felhívás együttesen 96 milliárd forintos keretösszegére 96 támogatási igény érkezett be közel 136 milliárd forint értékben.

1,5 milliárd forintos keretemelés a kkv-k számára

Eredetileg kétmilliárd forintos kerettel írták ki a Munkakörülmények fejlesztése című pályázati felhívás első ütemét a kis- és közepes vállalkozások számára, ám szükség volt egy másfél milliárdos keretemelésre a nagy érdeklődés miatt.

Nincs AI ész nélkül! – Indul a IX. Országos IT Megmérettetés

Több mint 50 csúcsvállalat keresi Magyarország legkiválóbb IT-szakembereit
Hirdetés

Hírek

1,5 milliárd forintos keretemelés a kkv-k számára

Eredetileg kétmilliárd forintos kerettel írták ki a Munkakörülmények fejlesztése című pályázati felhívás első ütemét a kis- és közepes vállalkozások számára, ám szükség volt egy másfél milliárdos keretemelésre a nagy érdeklődés miatt.

Nő a betörések kockázata a halottak napi hétvégén

Ha a telefonra érkezik riasztás vagy az okoskamerán gyanús mozgást látunk, ne menjünk egyedül „ellenőrizni”. A távfelügyelet és a rendőrség feladata a beavatkozás.

Külföldi óriáscég vásárolja fel a nagy magyarországi élelmiszergyárat

A Global Green Europe Kft. jelenleg mintegy 180 főt foglalkoztat, 2024-es forgalma körülbelül 15,5 milliárd forint volt, bár adózott eredménye 700 millió forintos veszteséget mutatott. A

Nagy István – Nem pestisesek nálunk a kiskérődzők

Ezzel visszaállt Magyarország kiskérődzők pestisétől mentes hivatalos státusa, amely jelentősen hozzájárul a kereskedelem zavartalanságához.

NAV: az szja-mentesség mellett is jár a családi kedvezmény

A háromgyermekes anya munkabére adómentes, de más, nem munkával szerzett jövedelmeire is igénybe tudja venni a családi adókedvezményt és a családi járulékkedvezményt is.

Lázár János: út és vasút épül a főváros és a repülőtér között

A tervek szerint 2028 végéig kétszer három sávos új közút, illetve 2035-re új vasútvonal épül a főváros és a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér között

Itt a közszolgák otthontámogatási tervezete

Társadalmi egyeztetésre került a régóta várt jogszabálytervezet a közszolgálati dolgozóknak járó, évi nettó 1 millió forintos otthontámogatásról, mely jelentős segítséget nyújt a lakásvásárlás előtt állóknak és a meglévő hitelüket törlesztőknek.

Összefogás a hazai szőlőültetvények megvédésére

Az együttműködés erejével remélhetőleg sikerül gátat szabni a hazai szőlő-bor ágazatot fenyegető betegség további terjedésének.
Hirdetés

Gazdaság

Van akinél nagyon komoly szja visszatérítést hozhat ez a megoldás

Az év vége közeledtével érdemes ellenőrizni az idei nyugdíjpénztári befizetéseink összegét, annak érdekében, hogy minél jobban ki tudjuk használni az szja-visszatérítés lehetőségét – hívja...

Ezt hozhatja a Széchenyi Kártya MAX+ kamatcsökkenése

A Széchenyi Kártya Program új kamatfeltételei kézzelfogható segítséget nyújtanak a hazai kkv-knak, különösen a működés finanszírozásában: a vállalkozások által fizetendő nettó kamat október 6-tól...

Tisztázzuk a vagyonadó terveket: ma egymilliárdosnak lenni már nem akkora szó, mint tíz éve

Ma már nagyjából 7000-10.000 magyar rendelkezik legalább 1 milliárd forintos klasszikus pénzügyi vagyonnal, 30.000 fő rendelkezik egymilliárdot meghaladó teljes vagyonnal, számuk pedig 2030-ra ötödével nőhet.

Oda az MBH kapcsolat, de marad a régi gondoskodás

Megújul a Gondoskodás Egészség- és Nyugdíjpénztár – megszűnik az MBH-val való együttműködés A mai nap első híre az volt, hogy az MBH Bank felülvizsgálta és...