A közelmúltban, az Intersport 1,2 milliárd forintos fejlesztési programjának keretében, az Allee bevásárlóközpontban nyílt meg a régió legmodernebb Intersport áruháza. A beruházási stratégia folytatásaként további munkahelyek születnek.
A több mint 40 országban jelen lévő, a világ legnagyobb sportszer-kereskedelmi hálózatának számító Intersport magyar tagja 2017-ben indította felújítási és modernizációs programját. Tavaly, a szombathelyi után, a zászlóshajónak számító budaörsi áruház kapott új teljesen arculatot: a 3000 négyzetméterre növekedett áruház a régió legnagyobb Intersport áruházává vált.
Az idén folytatódó program keretében a magyar piac iránt elkötelezett áruházlánc a közelmúltban, Zalaegerszegen újította meg áruházát, ezt követte a budapesti Allee bevásárlóközpontban megnyílt közel 1000 négyzetméteres áruház. Az ügyfelek tájékozódását segítő high-tech megoldásoknak köszönhetően az Intersport Magyarország egy újabb rekordot mondhat magáénak: a régió legmodernebb Intersport áruházát nyitotta meg Budapesten.
Horváth Csobán, a több mint hatmilliárd forgalmú Intersport Magyarország ügyvezető igazgatója ennek kapcsán kifejtette: az Intersport azért erősíti magyarországi jelenlétét, mert felméréseik szerint hazánkban kétszámjegyű növekedés tapasztalható a szabadidő sportok iránt, miközben egyre bővül a városi kalandoroknak nevezett túrázók, természetjárók köre is. Külön pozitívum, hogy a sportos életmód iránt már az egyre fiatalabb generációk is érdeklődést mutatnak, miközben a sportos életfa, az idősebbek mozgásigényének köszönhetően felfelé is terebélyesedik. A korábbinál sokrétűbb mozgásigény okán, a vásárláshoz egyre többen igénylik a tanácsadást, és emellett megnőtt az egyes sportokhoz kötődő úgynevezett technikai öltözékek iránti igény is.
Az ügyvezető emellett kiemelte: a kedvező tendenciák eredményeként, a Magyarországon már 14 áruházzal – a főváros és környéki 4 áruház mellett, 10 városban – jelen lévő Intersport az idén is újabb munkahelyeket teremtve bővíti a csapatát.