A Webshippy az egyik legnagyobb, kiszervezett logisztikával foglalkozó vállalkozás Magyarországon, amely februárban elérte az ötmilliomodik teljesített csomagszámot. A cég indulásakor csak a saját webáruházukba érkező megrendelések feldolgozását szerették volna megkönnyíteni az alapítók, ebből lett rövid idő alatt egy díjnyertes, számos technológiai újítást és fejlesztést felmutató, piacvezető fulfillment vállalat, amely teljes mértékben átformálta azt, ahogy ma a magyar webshopok a kiszervezett logisztikára gondolnak.
Az ötmillió csomag rekordnak számít az iparágban, amelyre úgy is tekinthetünk, mintha már fél Magyarország rendelését teljesítette volna a Webshippy. A fejlődés dinamikája önmagáért beszél. A két alapító legelőször csak a webáruházuk problémáját szerette volna megoldani: egy szoftvert akartak, amely leegyszerűsíti a befutó megrendelések feldolgozását. Erre kezdtek felépíteni egy olyan fulfillment szolgáltatást, amely végül megreformálta a hazai kiszervezett logisztika közegét.
„Az első csomagot még én csomagoltam be. A mai napig emlékszem, hogy először rosszul ragasztottam fel a futárcímkét és természetesen kifelejtettem a számlát a dobozból, így fel kellett bontani és újra becsomagolni. A második csomagon már nem lett ferde a címke, és a további csomagok is egyre gyorsabban készültek el. Aztán jött egy pillanat, amikor már valaki más csomagolta a rendeléseket, és ránk minden más feladat hárult” – emlékszik vissza Perényi András, az egyik alapító.
2016 elején kezdte meg működését a Webshippy Magyarországon, mint az első, amerikai mintára kialakított, teljes körű fulfillment szolgáltatást nyújtó logisztikai vállalat. Két évvel később elnyerték az egyik legrangosabb hazai innovációs elismerést, a Startup Innovációs Díjat.
2019-ben náluk indult el Magyarország első és egyedülálló dropshipping piactere, amelyet úgy is jellemezhetnénk, mint a webáruházak svédasztala, ahonnan bármilyen terméket beválaszthat egy webshop a saját kínálatába. Mára a Webshippy-ügyfelek már több száz beszállító kínálatából válogathatnak, és tetszőlegesen bővíthetik portfoliójukat olyan termékekkel, amelyeknek beszerzési árát elég az értékesítés után rendezni.
Az indulás után négy évvel a Webshippy piacvezetővé vált Magyarországon, abban az évben már az egymilliomodik teljesített csomagot ünnepelte a cég. 2022-ben a DayOne Capital kockázati tőkealap, valamint több, szakmai magánbefektető összesen 3 millió eurós befektetést eszközöltek a Webshippybe.
A lenyűgöző volumen mögött számottevő technológiai újítások és fejlesztések, illetve az eltelt évek folyamatos, megbízható szolgáltatásai állnak. Már több mint 2200 webáruház tapasztalja meg nap mint nap, hogy a Webshippy-nél szakértői csapattal és profi technológiai háttérrel van dolguk, az összekészítéstől kezdve a csomagoláson át a kiküldés fázisáig.
A magyar piacon kiemelkedő hibahatárral dolgoznak, amely szintén egyfajta rekord: a megrendelések 99,97%-a ér célba pontosan, gyorsan és hibamentesen. Innovatív technológiai és folyamatfejlesztéseik révén a Webshippy-ügyfelek aznapi, vagy akár egy órán belüli kiszállítást is tudnak nyújtani a vásárlóiknak. Kiemelkedő minőségű szolgáltatásaik okán a legnagyobb hazai márkák is őket választották, a kiszervezett logisztikai piac több mint 50%-át képviselik.
A Webshippy két alapítójának a kezdetektől az volt a célja, hogy a webshopokat segítsék a növekedésben, a versenyképességük javításában és a céljaik elérésében. Rekordidő alatt sikerült olyan, meghatározó e-logisztikai technológiai céggé válniuk, amely folyamatos innovációs fejlesztéseivel új irányt mutat az e-commerce piacán nem csak Magyarországon, de európai szinten is. Ennek az útnak az egyik mérföldköve a mostani rekordszám megünneplése. Érdekességképpen a Webshippy-nél elárulták, hogy azt a bizonyos ötmilliomodik csomagot a Formatex által üzemeltetett jateksziget.hu webshop megrendelőjének állították össze és indították útjára.
A Webshippy 2016 elején kezdte meg a működését Magyarországon, mint az első, teljes körű fulfillment és dropshipping szolgáltatást nyújtó e-logisztikai vállalat. A cég alapítói a saját online kereskedelmi tapasztalataikra alapozva, a jól működő nyugati mintákat követve alakították ki a szolgáltatásokat, az azokat támogató automatizált munkafolyamatokat, illetve a fejlett technológiai hátteret. 2020-ra a Webshippy piacvezetővé vált Magyarországon, innovatív technológiai és folyamatfejlesztéseik révén a Webshippy-ügyfelek aznapi, vagy akár egy órán belüli kiszállítást is tudnak nyújtani a vásárlóiknak. Idén már a hazai rekordnak számító ötmilliomodik teljesített csomagot ünnepelte a cég. A magyar piacon kiemelkedő hibahatár is szintén egyfajta rekord: a megrendelések 99,97%-a ér pontosan, gyorsan és hibamentesen a megrendelőkhöz.