Kedden is folytatódik a január 24. óta tartó sztrájk a győri Audiban, miután hétfőn sem tudott megállapodni a vállalatvezetéssel az Audi Hungária Független Szakszervezet (AHFSZ) az idei évi bérekről, a tárgyalások folytatódnak.
Péntek délután tárgyal az Audi Hungaria Zrt. és az Audi Hungária Független Szakszervezet (AHFSZ) a dolgozók béreiről. Eközben a győri gyárban továbbra is zajlik a sztrájk.
Egy hetes sztrájkot hirdetett csütörtök reggel hat órától január 31-én reggel hat óráig az Audi Hungaria Zrt. egész területére az Audi Hungária Független Szakszervezete (AHFSZ), miután az érdekképviselet eredménytelennek nyilvánította az eddigi tárgyalásokat.
A magyarországi Audi-dolgozók jelentős béremelést követelnek. A Škodánál Csehországban pedig több béren kívüli juttatást. Kelet-Közép-Európa már nem olcsó összeszerelő-üzem? – teszi fel a kérdést Németország egyik legtekintélyesebb napilapja, a Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ).
A prémium autók szegmense 9,5 százalékkal bővült 2018-ban az új autók magyarországi piacán, ahol az eladott 136 601 személyautóból 12 949 prémium kategóriás volt.
Két év alatt húsz százalékkal növelné minden munkavállalója bérét az Audi Hungaria Zrt. - közölte a vállalat kommunikációs osztálya. A bértárgyaló szakszervezeti delegáció egyelőre nem adott választ a javaslatra.
Magyarországon alig volt példa munkabeszüntetése. Ezért megbecsülni sem lehet, mekkora gazdasági veszteségeket okozna egy általános sztrájk. Külföldi példák viszont mutatják, miként hatnak a nagyobb munkabeszüntetések. Európai körkép.
2018-ban a Volkswagen csoport pozícióit megőrizve, 37 ezer új autót értékesít Magyarországon – fejtette ki évértékelő beszélgetésen Eppel János, a Porsche Hungaria Kft. ügyvezető igazgatója.
A VW-csoport új gyárat épít Kelet-Közép-Európában. A beruházás helye még nyitott. Győr jó eséllyel indul. Versenyben vannak a bolgárok, a csehek, a lengyelek és a románok is, 4-5 ezer munkahely a tét.
Növelte forgalmát és nyereségét az idei első három negyedévben a Volkswagen csoport, holott a harmadik negyedévben negatív hatással volt eladásaira és bevételére az új emissziós mérési norma bevezetése. A konszernnek 2018-ban 2,4 milliárd euró költsége származott a dízelbotránnyal összefüggésben.
Elindult az Audi Q3 második generációs modelljének sorozatgyártása Győrben, az első jármű kedden gördült le a gyártósorról, ezzel ötre nőtt a megyeszékhelyen gyártott modellek száma.
Első ízben mutat be dizájntanulmányt az Audi Monterey-ben (Kalifornia), a Pebble Beach Automotive Week alkalmával. A tisztán elektromos hajtásrendszerű Audi PB18 e-tron már a holnap nagyteljesítményű sportautójának radikális víziója. Széles és lapos, jól láthatóan a szélcsatornában és kimondottan a versenypályára született, emellett már puszta megjelenésével is egyértelműen jelzi, hogy a fizika határtartományait hivatott közelíteni. Alapkoncepciója és izgalmas vonalvezetése az Audi Malibuban létesített, új kaliforniai formatervező stúdiójából származik, ahol következetesen a jövő útján rajzolják tovább a márka formavilágát. A PB18 e-tron műszaki koncepciója az Audi sokévi Le Mans-i győzelemsorozatából és versenytapasztalataiból is profitál, megvalósításáról pedig a márka nagyteljesítményű modelleket építő leányvállalata, az Audi Sport GmbH szaktudása gondoskodik. Nevének PB18 e-tron rövidítése egyszerre utal premierje színhelyére, valamint technikájának a nagysikerű Audi R18 e-tron LMP1-versenyautóéval közös génjeire.
2018 első félévében az Audi-csoport 31,2 milliárd euróra növelte forgalmát, működési eredményét pedig 2,8 milliárd euróra. A négykarikás márka működési eredménye a forgalom arányában...
Új dizájn generációval jelentkezik és elektromos autót is piacra dob a teljes felső palettáját megújító Audi. Mátrabérci Sándor márkaigazgató szerint a látványos fogyasztáscsökkenéshez a márka Győrben gyártott motorjai is hozzájárulnak.
Jelentősen csökken az autók károsanyag-kibocsátása azzal a technológiával készülő motorokkal, amelyek sorozatgyárása megkezdődött az Audi Hungaria Zrt. győri gyárában.
Debrecenben és térségében az új BMW-gyár létesítése jelentős ingatlanfejlesztést indíthat a lakáspiacon és az ipari, kiskereskedelmi ingatlanoknál. Akár 20-30 százalékkal is emelkedhetnek a lakásárak a következő két-három évben.
Elindult az Audi Hungaria Zrt. győri járműgyárában az elektromos motorok sorozatgyártása - jelentette be az ez alkalomból tartott ünnepségen Achim Heinfling, az Audi Hungaria Zrt. igazgatóságának elnöke. Elhangzott: a brüsszeli gyárban nemsokára sorozatgyártásba kerülő teljesen elektromos SUV "szíve" is Győrben készül.
A Fővárosi Közgyűlés áprilisi döntése értelmében a korábban a Budapest Brand hatáskörébe tartozó Budapest Kártya kiadásával, fejlesztésével és menedzselésével összefüggő feladatokat 2025. július 1-jétől a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) látja el
Változik az MVM Next e-számla-értesítők megjelenése, a villany- és gázszámlákat bemutató értesítők színes fejlécén és az aláírásnál sárga színű MVM-logó jelenik meg
A Fővárosi Közgyűlés áprilisi döntése értelmében a korábban a Budapest Brand hatáskörébe tartozó Budapest Kártya kiadásával, fejlesztésével és menedzselésével összefüggő feladatokat 2025. július 1-jétől a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) látja el
Változik az MVM Next e-számla-értesítők megjelenése, a villany- és gázszámlákat bemutató értesítők színes fejlécén és az aláírásnál sárga színű MVM-logó jelenik meg
A jelentés megállapítja: bár Közép-Európában lassabban terjed az 5G, Magyarországon egyre nagyobb szerepet játszik az autóipari fejlesztésekben és más ipari felhasználási területeken is.
Hazánk vízgazdálkodási stratégiával, valamint a precíziós öntözéstechnológiák támogatásával csökkenti az aszályok és a kiszámíthatatlan időjárás okozta kihívásokat
Továbbra is kamatstoppal védi a kormány a 2024. december 31-ig megkötött diákhitel-szerződéseket, így a tavaly év végéig felvett szabad felhasználású diákhitelekre 2025 második félévében is 7,99 százalékos kamatszint vonatkozik.
Az MVM Démász és az MVM Émász sikeresen pályázott az "Okosmérés elterjesztése" felhívásra, a támogatott projekttel 2025 júniusig összesen 89 103 darab okosmérőt telepítettek az ellátási területükön.
Újra feltűnhetnek a klasszikus nádtetős épületek a magyar vidéken, miután a tradicionális építőanyag egy forradalmi technológiával párosítva már biztonságosan alkalmazható. Évtizedeken át a rendkívüli tűzveszély jelentette a legnagyobb visszatartó erőt a nádtetők felhasználásában.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek