Az Egyesült Államokban rohamosan csökken az új és használt autók elérhető készlete, ahogy a vásárlók igyekeznek még a drágulás előtt járművet vásárolni – derül...
Az új elektromos GMC Hummer pickup merőben eltér a General Motors korábbi modelljeitől, és nem csak azért, mert nem egy benzinfaló: a történelmileg konzervatív detroiti autógyártó az új Hummer megtervezésekor szakított a megszokott irányokkal a forma és a funkciók tekintetében is.
A Toyota Motor adta el a legtöbb autót tavaly a világon. A japán autógyártó négy év után került ismét az élre, leszorítva az addigi listavezető Volkswagen-csoportot.
A jelek szerint a befektetők bíznak az elektromos járművek jövőjében: a Tesla piaci tőkeértéke átlépte a 100 milliárd dollárt, az amerikai autógyárak közül elsőként.
Sztrájkba léptek a General Motors amerikai munkavállalói, miután a bértárgyalások holtpontra jutottak az autóipari dolgozók szakszervezete és az autógyártó között. A GM-nek közel ötvenezer alkalmazottja van az Egyesült Államokan.
Hiába zárja be a General Motors három összeszerelő üzemét és ereszti szélnek munkásait, a Reuters elemzői szerint ez a lépés nem húzza ki a csávából az autógyártó óriást.
A legnagyobb amerikai autógyártó, a General Motors (GM) azt tervezi, hogy bezárja Toronto közeli, oshawai gyárát és emiatt akár 2800 embernek is megszűnhet a munkája.
Az Opel már messze több mint amit a régi szlogen – Opel, sosem kop’ el – állít, tartja Tüttő László, az Opel Magyarország új hálózati értékesítéssel foglalkozó kereskedelmi igazgatója, aki kulcskérdésnek tartja, hogy megújuló modellpalettájával a márka újabb vásárlói rétegek, köztük a fiatalabb korosztály felé is vonzóbbá válik.
Sokmillió forintos kiadást okoznak a vízműveknek a vécén lehúzott nedves törlőkendők – intelligens szivattyú lehet a megoldás a „zsírszörnyek” elleni harcban
Sokmillió forintos kiadást okoznak a vízműveknek a vécén lehúzott nedves törlőkendők – intelligens szivattyú lehet a megoldás a „zsírszörnyek” elleni harcban
Minden hungarikum mögött ott van a magyar észjárás, a magyar kéz munkája, a magyar szív hűsége, ezért ezek az értékek nem csupán büszkeségeink, hanem válaszaink arra, hogy kik vagyunk mi magyarok.
A Déli Körvasút fejlesztése napi 60 ezer ingázó autó forgalmával, 300 kilométeres kocsisorral mentesíti a budapesti utak zsúfoltságát, ezzel évente több mint 104 tonna nitrogénoxiddal és közel 900 tonna szénmonoxiddal csökkenti a főváros levegőszennyezését.
A mai modern AI-rendszerek már képesek a felhasználói szándékot és érzelmeket is felismerni, így a használat teljesen átalakult: nem kódokat, hanem emberi kérdéseket kell megfogalmazni.
Októberben (egy hónap alatt) a központi alrendszer 339,0 milliárd forint hiánnyal zárt, szemben az előző évi azonos havi 427,0 milliárd forintos hiánnyal.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek