Károlyi László Fotó:Fürjes Viktória
Már a szocialista Romániában is startupot indított Károlyi László, aki közel három évtizeden át, a Legrand Magyarország menedzsereként, majd vezérigazgatójaként járult...
A magyar háztartások jövedelmi helyzete az elmúlt évek inflációs sokkja után 2024 végére helyreállt, a tavalyi 9 százalék után az idén 6-7 százalékos reálbér-növekedés várható.
Az elektromos autózás terjedése azonban nem csak gazdasági és környezeti előnyöket hoz, hanem egy új szemléletmódot és életstílust is megkövetel a vállalatoktól.
Miközben a technológiai fejlődés, a digitális transzformáció és a fenntarthatóság fókuszba kerülése új irányt ad a gazdaság fejlődésének az emberi és szakmai kapcsolatok szerepe továbbra is meghatározó az üzleti életben és a kétoldalú kapcsolatokban.
A Magyar-Francia Kereskedelmi és Iparkamara (MFKI) megújult igazgatótanácsa újabb három évre bizalmat szavazott az eddigi elnöknek, Károlyi Lászlónak a kamara éves közgyűlésén.
A megsokasodott gazdasági kihívások ellenére el kell kerülni a recessziót, sőt, a magyar kormány célja, hogy a 2022-es 4,5 százalékos növekedést követően 1,5 százalékos növekedést érjen el az ország 2023-ban - jelentette ki Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter a Magyar-Francia Kereskedelmi és Iparkamara évnyitó üzleti ebédjén.
A 2. Magyar-Francia Üzleti Fórum is tisztán megmutatta, hogy a magyar-francia üzleti együttműködés még számtalan kiaknázatlan lehetőséget rejt – fejtette ki az esemény kapcsán Károlyi László a Magyar-Francia Kereskedelmi és Iparkamara elnöke.
A francia magyar gazdasági kapcsolatokat a járványhelyzet sem vetette vissza. Miközben a francia vállalatok 46.000 közvetlen munkahelyet teremtenek Magyarországon, a nagy cégek mellett, már a francia KKV-k is egyre aktívabbak a magyar piacon. Ahol jó látni, hogy már a magyar fiatalok körében is egyre népszerűbbek a nagy francia cégek, amelyek leányvállalatainál egyre több magyar menedzser kap vezető szerepet – fejti ki Pascale Andreani asszony, a Francia Köztársaság magyarországi nagykövete.
Agilis, erősebb, jobban látható kamarát kíván építeni Károlyi László a Magyar-Francia Kereskedelmi és Iparkamara tavaly megválasztott, új elnöke. A szakember, aki egyben a Legrand Zrt. vezérigazgatója, az anyacége nevéből levezetett szójátékkal élve azt szeretné, hogy a kamara nagy(obb) legyen nagy, vagy ahogy a francia mondja,plus (le) grand.
A Coldplay bostoni koncertjén történt csókkamerás botrány az utóbbi napok egyik legtöbbet emlegetett témája nemcsak a különböző médiafelületeken, hanem az adatvédelmi szakmában is.
Strandokat és fagyizókat ellenőrzött a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH), a forgalomból 953 kilogram élelmiszert vontak ki, 11 vendéglátóhelyet pedig ideiglenesen bezártak
A kabinet "kettős fék" rendszerrel tervezi megelőzni a szeptembertől induló, 3 százalékos hitelkamatot biztosító Otthon Start program ingatlanár-növelő kockázatait - írta elemzésében a Makronóm Intézet hétfőn, miután a a programról szóló jogszabály tervezetét a kormány társadalmi vitára bocsátotta.
Alig két évvel azután, hogy a lengyel Pepco diszkontlánc ambiciózus terjeszkedési tervekkel lépett be a német piacra, most fizetésképtelenségi eljárást indított a német leányvállalata ellen.
Több mint 3,6-szoros túljegyzést regisztrált zöld kötvényére a Raiffeisen Bank Zrt., melyet 300 millió euró összegben bocsátott ki, megerősítve ezzel a fenntartható finanszírozás iránti...
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek