A Conte-kabinet belebukott az EU helyreállítási alapja körüli vitákba. Rómában az uniós pénzek elvesztése, Brüsszelben az EU harmadik legnagyobb országának gazdasági összeomlása miatt aggódnak. Az olasz sajtó több politikai forgatókönyvet felvázolt. Ami biztos: minden bizonytalan.
Az olaszokra lecsapott a COVID második hulláma. Ismét a vírus európai epicentrumává vált az ország. A kormány kénytelen korlátozásokat bevezetni. De kímélnie kell a tavaszi első hullámmal padlóra került gazdaságot. Sikerült átvágni a gordiuszi csomót? A Repubblica elemzése alapján Petrus Szabolcs összefoglalója.
Brüsszel és Frankfurt új megoldásokkal vezetné ki az euró-zónát a sosem látott válságból. Az eddig elutasított amerikai módszereken is követnék. A monetáris politikáról másképp gondolkozó észak- és dél-európai államokat is egységbe kényszeríti a COVID. A németek meglepően kompromisszumkészek.
Berlin 9 milliárd eurót különített el a hidrogén energetikai használatának kutatására és fejlesztésére. Párizs 7 milliárdot. Róma csatlakozna az együttműködéshez. Fél millió új munkahelyet remélnek.
Németország az EU soros elnökeként az gazdaság újraindításában, a járvány leküzdésében, és a Brexit levezénylésében is áttörést akar elérni, a franciákkal együtt. Jól tudják azonban a siker az olaszoktól is nagyban függ.
November 29. és január 6. között egyetlen lakossági ügyfelnél sem kapcsolják ki az áram- vagy földgázszolgáltatást, még akkor sem, ha valakinek 60 napon túli számlatartozása van.
Vegyesen alakult, kevéssé változott a forint árfolyama csütörtök reggelre a főbb devizákkal szemben az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.
November 29. és január 6. között egyetlen lakossági ügyfelnél sem kapcsolják ki az áram- vagy földgázszolgáltatást, még akkor sem, ha valakinek 60 napon túli számlatartozása van.
Sokmillió forintos kiadást okoznak a vízműveknek a vécén lehúzott nedves törlőkendők – intelligens szivattyú lehet a megoldás a „zsírszörnyek” elleni harcban
Minden hungarikum mögött ott van a magyar észjárás, a magyar kéz munkája, a magyar szív hűsége, ezért ezek az értékek nem csupán büszkeségeink, hanem válaszaink arra, hogy kik vagyunk mi magyarok.
A Déli Körvasút fejlesztése napi 60 ezer ingázó autó forgalmával, 300 kilométeres kocsisorral mentesíti a budapesti utak zsúfoltságát, ezzel évente több mint 104 tonna nitrogénoxiddal és közel 900 tonna szénmonoxiddal csökkenti a főváros levegőszennyezését.
Októberben (egy hónap alatt) a központi alrendszer 339,0 milliárd forint hiánnyal zárt, szemben az előző évi azonos havi 427,0 milliárd forintos hiánnyal.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek