Meddig repülhetünk velük? Kritikus pénzügyi helyzetbe került az Air Belgium, a közel 92 millió eurós halmozott vesztesége miatt új befektető bevonása nélkül bizonytalanná vált a légitársaság jövője - adta hírül az AIRportal.hu oldal.
2022-ben nem volt olyan nyugdíjpénztári alap, amelyik reálhozamot ért volna el, sőt a leendő nyugdíjasok többsége veszteséget szenvedett el – derül ki a Bank360.hu számításaiból. Százezrek zárhatták kétszámjegyű mínuszban az esztendőt a nyugdíjpénztárak tagjai közül.
A világ leggazdagabbjai összesen több mint 30 milliárd dollárt veszítettek az amerikai jegybank szerepét betöltő Fed vezetője, Jerome Powell pénteki beszéde után - írta a Forbes.
A Bloomberg Billionaires Index szerint a világ 500 leggazdagabb embere idén eddig 1,4 billió dollárt veszített, ebből csak hétfőn 206 milliárd dollárt, mivel a globális pénzügyi piacok meginogtak a magasabb kamatlábak és az inflációs aggodalom súlya alatt.
Miután a jegybank 2013 óta folyamatosan nyereséges volt, tavalyi eredménye 57,1 milliárd forint veszteséget mutatott - közölte a Magyar Nemzeti Bank (MNB) éves jelentésében.
A WizzAir diszkont légitársaság az idén márciussal zárult 2021/2022-es pénzügyi évét 642,5 millió euró (kb. 254 milliárd forint) veszteséggel zárta, az előző évi 576 millió eurós veszteség után. Bevétele több mint kétszeresére, 1,66 milliárd euróra bővült az előző évi 739 millió euróról - derül ki a társaság honlapján közzétett jelentésből.
Egyedi tételek okozták az OTP-csoport 33,4 milliárd forintos veszteségét az első negyedévben, mivel a számviteli szabályok szerint a jövőben várható veszteségeket le kellett írni - mondta a bankcsoport vezérigazgató-helyettese egy sajtóbeszélgetésen.
Veszteséges pénzügyi évet zárt a WizzAir, amely erős mérlegpozícióval és beruházásokkal készül a járvány utáni helyzetben kínálkozó növekedési lehetőségek kihasználására.
Rekordnagyságú, több mint 8 milliárd euró veszteséget termelt a Renault francia autógyártó csoport a koronavírus-járvány által dominált 2020-as évben, de reményei szerint a jövedelmezőséget a mennyiség elé helyező új stratégiai terve kivezeti a válságból és növekedési pályára állítja a vállalatot.
Rekordvesztesége lesz a márciussal záró pénzügyi évben a Ryanairnek, de a nyári hónapoktól már a forgalom ugrásszerű javulására számít a cég vezérigazgatója.
Miközben a Boeing története legnagyobb, közel 12 milliárd dolláros éves veszteségéről adott jelentést, az Európai Unió Repülésbiztonsági Ügynöksége újra biztonságosnak minősítette az amerikai gyártó 737 MAX típusú repülőgépeit.
A koronavírus-járvány hatására még kihasználatlanabbak lettek a termelési kapacitásai, ezért a Ford több mint száz év működés után mindhárom brazíliai gyárát bezárja.
Jövő év elejére kifuthat a pénzből és leállhat a Norwegian Air Shuttle légitársaság. A norvég kormány visszautasította az újabb állami támogatást, a társaság a harmadik negyedévben többmilliárd koronás veszteségről adott számot.
A budapesti szállodák többségénél az idén a bevételkiesés 2019-hez képest 70 százalék fölötti, míg vidéken 20-40 százalékos lehet a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége által készíttetett, szerdán közzétett reprezentatív kutatás szerint.
A norvég állami nyugdíjalap, a világ legnagyobb szuverén pénzügyi alapja 188 milliárd norvég koronát (21,27 milliárd dollárt) veszített befektetésein az első fél évben.
A korábban tervezettnél lényegesen nagyobb létszámú elbocsátásokat és több fiók bezárását fogja bejelenteni a Commerzbank felülvizsgált stratégiai tervének bemutatásakor - tájékoztatta a Reuters hírügynökséget a bank felügyelő bizottságának egyik tagja.
Több mint 80 milliárd dollár összesített veszteséggel zárhatják a 2020-as évet a légitársaságok a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) előrejelzése szerint.
A koronavírus-válság ötszáz milliárd euró veszteséget okozhat a német gazdaságnak és több mint egymillió munkahely elvesztésével járhat - derült ki a müncheni egyetem ifo gazdaságkutató intézetének elemzéséből.
Az elmúlt évek során a Petőfi Sándor Program, valamint a Kőrösi Csoma Sándor Program keretében több mint 1000 ösztöndíjas segítette a diaszpórában és szórványban élő magyar közösségeket.
A jelenlegi folyamatokra alapozva a JóAutók.hu arra számít, hogy a tavalyi 111 ezer helyett idén mintegy 128 ezer használt személyautót importálnak majd az országba.
A cégek visszajelzése alapján az adók mellett az adminisztratív terheket is enyhítették, így az egyéni vállalkozóknak a bevallásokat nem havonta, hanem negyedévenként kell majd beadni, míg a társasági adóelőleg befizetés értékhatárát 5 millióról 20 millió forintra emelték.
Az elmúlt évek során a Petőfi Sándor Program, valamint a Kőrösi Csoma Sándor Program keretében több mint 1000 ösztöndíjas segítette a diaszpórában és szórványban élő magyar közösségeket.
A jelenlegi folyamatokra alapozva a JóAutók.hu arra számít, hogy a tavalyi 111 ezer helyett idén mintegy 128 ezer használt személyautót importálnak majd az országba.
A cégek visszajelzése alapján az adók mellett az adminisztratív terheket is enyhítették, így az egyéni vállalkozóknak a bevallásokat nem havonta, hanem negyedévenként kell majd beadni, míg a társasági adóelőleg befizetés értékhatárát 5 millióról 20 millió forintra emelték.
A szerződések számát tekintve is jelentős emelkedés történt, októberben összesen 9676 lakáscélú hitelszerződést írtak alá. Szeptemberhez képest ez 70 százalékos ugrás, tavaly októberhez képest 55 százalékos volt az emelkedés mértéke.
a külföldi megtakarítások növekedése valós jelenség, de nem tömeges és nem rendszerszintű, a külföldi megtakarítások mértéke rendre nő, de a teljes lakossági vagyonhoz képest például gyakorlatilag nem változott idén (10,5% nagyságrendű volt Q1-ben és most Q3 is ennyi).
Októberben (egy hónap alatt) a központi alrendszer 339,0 milliárd forint hiánnyal zárt, szemben az előző évi azonos havi 427,0 milliárd forintos hiánnyal.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek