Kezdőlap Cégvilág A hazai vegyipari óriás újabb CSR Hungary elismerésekkel gazdagodott
No menu items!

A hazai vegyipari óriás újabb CSR Hungary elismerésekkel gazdagodott

A Henkel Magyarország Kft. 2 CSR Hungary Díjat és egy Trade Magazin Különdíjat vehetett át.
A képen balról: Lambert Petra vállalati kommunikáció, Dr. Fábián Ágnes ügyvezető igazgató, Szak Zsuzsanna Consumer Brands üzletág igazgató, Pásztor Csilla Senior Brand menedzser

A CSR Hungary Summit 2023 konferencia nap estéjén immár 16. alkalommal került sor a Magyar Üzleti Felelősség Díj, a CSR Hungary Díj ünnepélyes díjátadójára. A Henkel Magyarország Kft. ezúttal két CSR Hungary kitüntetésben és egy különdíjban részesült.  

A Magyar Üzleti Felelősség Díj, azaz a CSR Hungary Díj már 2007 óta a hazai vállalat fenntarthatóság és felelősség elismert díja, amely évente értékeli Magyarország legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseit, projektjeit és menedzsmentrendszereit az üzleti szektorban. Elismeri azokat a vállalatokat és szervezeteket, akik jelentős hatást gyakorolnak az üzleti életre, a társadalomra és a környezetre.

A Henkel Magyarország a fenntarthatóság terén kiemelkedően élenjáró vállalat és elkötelezett ezen vezető szerep megtartása mellett. Ennek jele, hogy az idei CSR Hungary díjátadón három díjat is átvehetett. A vállalat „CSR értékeink alapja munkatársaink és vállalati kultúránk” pályázata a „CSR lelke (Legjobb belső CSR megoldásokért)” kitüntetést, míg a Persil a gyerekekért #tisztaruhátmindenkinek kezdeményezése „A Legjobb CSR Programért (Közös ügyek-közös felelősség)” kategóriában szerzett elismerést. A Trade Magazin már fél évtizede kapcsolódik a CSR Hungary elismeréséhez, hogy a nyertes FMCG-piaci pályázatok közül kettőt kiemeljen, támogatva ezzel is őket a még szélesebb körű megismertetésben. Az egyik Trade Magazin Különdíjat a Henkel Magyarország „CSR értékeink alapja munkatársaink és vállalati kultúránk” pályázata érdemelte ki.

CSR értékeink alapja munkatársaink és vállalati kultúránk

A Henkel Magyarország a tavalyi esztendőben fontos mérföldkőhöz érkezett. A vállalat 35. évfordulójának megünneplése mellett új irodaházba is költöztek; mellyel egy régi szándék teljesült. Ezt a momentumot egy olyan belső rendezvénnyel koronázták meg, melyben a múltidézés és búcsúzás mellett a munkatársaké, a generációs sokszínűségé valamint a társadalmi szerepvállalásé volt a főszerep.

„A ’From past to future’ rendezvényünkön a búcsúzás, a vállalattörténeti múltidézés, az örömteli pillanatok és a jótékonysági tevékenység együtt valósult meg. Munkatársaink és a már nyugdíjba vonult kollégáink együtt búcsúzhattak el a közel harminc éven át vállalatunknak otthont adó régi épülettől. A remek hangulatú esemény főzőversenye sem a rivalizálás, hanem az összetartozásról és összefogásról szólt. Az ízletes ételekből 100 adagot olyan rászorulóknak ajánlottunk fel, akik mindennapi nehézségekkel küzdenek. Ezt az eseményt mi magunk nemcsak egy rendezvényként éltük meg, hanem olyan szellemiséget hordozunk azóta, melyben a generációink, vállalati sokszínűségünk és a társadalmilag jó ügyek mellé állás még inkább mindennapjaink részét képezik. Külön öröm számunkra, hogy ezt az értékteremtést a CSR Hungary Bizottsága és a Trade Magazin is egy-egy díjjal értékelte” – mondta Dr. Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Persil a gyerekekért #tisztaruhátmindenkinek

A Persil szerint a gondtalan gyermekkor és a tehetség kibontakoztatásának esélye mindenkinek jár: ennek szellemében indította útjára a „Persil a gyerekekért” kampányt, melynek célja, hogy „tisztább jövőt” biztosítson a leginkább rászoruló gyerekek számára, és lehetővé tegye számukra, hogy minden nap tiszta ruhát viselhessenek. A tiszta ruha ugyanis nem csak kényelmi vagy higiéniai szempont – egy tavaly, a márka megbízásából készült 1000 fős, reprezentatív kutatás alapján a magyar társadalom jelentős része előítéletekkel viseltetik a piszkos ruhát viselő gyerekekkel szemben, ami a rászorulók további szociális elszigetelődéséhez vezet. A magyarok nagyjából 25 százaléka nem engedné gyermekét olyannal játszani, akinek láthatóan koszos, elhanyagolt a ruhája. Az idén is futó kampány ez ellen a társadalmi elszigetelődés ellen is megpróbál tenni.

„Nagyon köszönjük a vásárlóink támogatását, hála nekik, a tavalyi kampányunk során az ország legszegényebb településein több mint 2500 háztartásnak tudtunk segíteni, hogy tiszta ruhához jussanak. Az idei célunk, hogy legalább 300.000 kg tiszta ruhához juttassuk a rászoruló családokat. Büszkén vettük át a programunkkal kiérdemlő CSR Hungary Díjat” – teszi hozzá Pásztor Csilla, Senior Brand menedzser.

A Henkel Magyarország fenntarthatóság iránti és társadalmi elkötelezettségét már több alkalommal értékelték pozitívan, az idén átnyújtott díjakkal együtt a vállalat már 7 CSR Hungary Díjjal büszkélkedhet.

A Henkelről

A Henkel márkáival, innovációival és technológiáival világszerte piacvezető az ipari és fogyasztói termékek területén. Az Adhesive Technologies üzletágával a Henkel globális vezető a ragasztók, tömítőanyagok és funkcionális bevonatok piacán. A Consumer Brands üzletága révén a vállalat számos piacon és kategóriában világelső, különösen a mosó- és háztartási tisztítószerek, valamint a hajápolás terén. A cég három legerősebb márkája a Loctite, a Persil és a Schwarzkopf. A 2022-es pénzügyi évben a Henkel több, mint 22 milliárd euró árbevételt és mintegy 2,3 milliárd euró korrigált üzemi eredményt ért el. A Henkel elsőbbségi részvényeit a német DAX tőzsdeindexben jegyzik. A Henkelnél a fenntarthatóságnak nagy hagyománya van, a vállalat világos fenntarthatósági stratégiát követ meghatározott célokkal. A Henkelt 1876-ban alapították, és ma világszerte több, mint 50 000 munkatársa sokszínű csapatot alkot, akiket az erős vállalati kultúra, a közös értékek és a „Pioneers at heart for the good of generations“ vállalati cél köt össze. További információ: www.henkel.com; www.henkel.hu.

HR 2026: kötelező Bértranszparencia és a fiatal generációk motiválása
Nemzetközi szakmai konferencia 2025. november 17. (hétfő) a téma legkiválóbb hazai és nyugati előadóival. Vége a bértitoknak, 2026-tól egyenlő bér jár az egyenlő értékű munkáért. 2026. június 7-ig kell átültetniük a tagállamoknak a nemzeti jogba az Európai Unió Bértranszparencia-irányelvét. A magyar cégeknek ez nem csupán megfelelési kötelezettség, hanem stratégiai lehetőség is: a transzparens bérezés erősítheti a bizalmat, csökkentheti a fluktuációt, javíthatja a munkáltatói márkát és a munkavállalók motivációját.
Kérdés, hogy miként motiválhatjuk hatékonyan az Y és a Z generációt? Milyen kötelezettségeket ró a cégekre az EU-s Bértranszparencia irányelv? Melyek a hatékony bevezetés hatékony lépései? Milyen generációs igénykülönbségeket mutatnak a Bértranszparencia felmérések és miként érdemes reagálni rájuk? Mit mutatnak az osztrák és a német tapasztalatok?
Jelentkezés és részletek: azuzletkonferenciakozpont.hu/hr-konferencia-2025
0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Trófeamustra a Hegyközben

Az ÉSZAKERDŐ Zrt. 16. alkalommal rendezte meg a szarvasbőgési szezonban terítékre került gímbikák trófeáinak mustráját. A Hegyközi Erdészeti Igazgatóság által megszerezett program helyszíne a füzérradványi Károlyi-kastély parkja volt.

Vegyesen indítottak a vezető nyugat-európi tőzsdék

Vegyesen kezdték a kereskedést a főbb európai tőzsdék kedden. A londoni FTSE100 index 0,29 százalékkal erősödött, a frankfurti DAX index 0,04 százalékkal gyengült, a párizsi CAC-40 index pedig 0,07 százalékkal emelkedett. Az euróövezeti EuroStoxx50 index 0,04 százalék mínuszt jelzett nyitáskor.

Országos ellenőrzési akciósorozat indul halloween és a mindenszentek idején

Nem éri meg szabályt szegni halloween és a mindenszentek idején sem: a NAV revizorai ebben időszakban fokozottan vizsgálják a koszorú- és virágárusokat, jelmezkölcsönzőket, valamint mindenkit, aki szezonális termékekkel kereskedik; ellenőrzések országszerte várhatók.

Megjelent az Otthon Start Program feltételeinek megfelelő lakások építését támogató rendelettervezet

Hétfő este jelent meg a kormány honlapján az a rendelettervezet, amelynek célja, hogy elősegítse az Otthon Start Program feltételeit teljesítő lakások építését. A rendelet mindezt úgy tenné meg, hogy kiemelt beruházássá minősít bizonyos építési beruházásokat, valamint a kiemelt beruházással összefüggő közigazgatási hatósági ügyeket kiemelt jelentőségű üggyé nyilvánítja.
Hirdetés

Hírek

Trófeamustra a Hegyközben

Az ÉSZAKERDŐ Zrt. 16. alkalommal rendezte meg a szarvasbőgési szezonban terítékre került gímbikák trófeáinak mustráját. A Hegyközi Erdészeti Igazgatóság által megszerezett program helyszíne a füzérradványi Károlyi-kastély parkja volt.

Vegyesen indítottak a vezető nyugat-európi tőzsdék

Vegyesen kezdték a kereskedést a főbb európai tőzsdék kedden. A londoni FTSE100 index 0,29 százalékkal erősödött, a frankfurti DAX index 0,04 százalékkal gyengült, a párizsi CAC-40 index pedig 0,07 százalékkal emelkedett. Az euróövezeti EuroStoxx50 index 0,04 százalék mínuszt jelzett nyitáskor.

Országos ellenőrzési akciósorozat indul halloween és a mindenszentek idején

Nem éri meg szabályt szegni halloween és a mindenszentek idején sem: a NAV revizorai ebben időszakban fokozottan vizsgálják a koszorú- és virágárusokat, jelmezkölcsönzőket, valamint mindenkit, aki szezonális termékekkel kereskedik; ellenőrzések országszerte várhatók.

Megjelent az Otthon Start Program feltételeinek megfelelő lakások építését támogató rendelettervezet

Hétfő este jelent meg a kormány honlapján az a rendelettervezet, amelynek célja, hogy elősegítse az Otthon Start Program feltételeit teljesítő lakások építését. A rendelet mindezt úgy tenné meg, hogy kiemelt beruházássá minősít bizonyos építési beruházásokat, valamint a kiemelt beruházással összefüggő közigazgatási hatósági ügyeket kiemelt jelentőségű üggyé nyilvánítja.

Gyengült a forint reggel

Gyengült a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben kedd reggelre az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Már több tízezren használják az MVM mesterséges intelligencia alapú rezsiasszisztensét

Alig több mint egy hónapja indult el és már több tízezren használják az MVM Csoport új, mesterséges intelligencia alapú ügyféltámogató megoldását, az úgynevezett REZSIŐR az ügyfeleknek segít a rezsicsökkentéssel, valamint az áram- és földgázszámlákkal összefüggő kérdésekben.

Varga Mihály: a 2024-es év a magyar gazdaságban az infláció leszorításának éve volt

Az MNB az elmúlt fél évben folytatott, kiszámítható monetáris politikája elősegítette az infláció fokozatos közeledését a 2-4 százalékos jegybanki toleranciasávhoz.

DH Groupként folytatja tevékenységét a Duna House Group

Jelenleg a DH Group konszolidált árbevételének több mint 70 százaléka külföldi piacokról származik, és a tisztított EBITDA több mint 80 százalékát a pénzügyi közvetítési szegmens adja.
Hirdetés

Gazdaság

Tisztázzuk a vagyonadó terveket: ma egymilliárdosnak lenni már nem akkora szó, mint tíz éve

Ma már nagyjából 7000-10.000 magyar rendelkezik legalább 1 milliárd forintos klasszikus pénzügyi vagyonnal, 30.000 fő rendelkezik egymilliárdot meghaladó teljes vagyonnal, számuk pedig 2030-ra ötödével nőhet.

Oda az MBH kapcsolat, de marad a régi gondoskodás

Megújul a Gondoskodás Egészség- és Nyugdíjpénztár – megszűnik az MBH-val való együttműködés A mai nap első híre az volt, hogy az MBH Bank felülvizsgálta és...

Csodánkra jár a világ: a vagyonosodás tempójában világcsúcs ütemet diktálunk, a Blochamps prognózisa már 2019-ben előre látta

A Blochamps Capital szakembere arra figyelmeztet, hogy a hazai vagyonosodás üteme nemzetközi összevetésben is kiemelkedő

Fiatalok tízezrei adósodtak el 2025 első felében – több százan máris bajba kerültek

A munkáshitelek rövid időn belül megugró aránya a késedelmes állományon belül azt sejteti, hogy a konstrukció sérülékeny ügyfélkört vonz, így a gyors felfutás mellett gyorsan a törlesztési nehézségek válhatnak a legfőbb problémává.