Heiszler Gabriella
A fenntarthatóság nem csupán környezetvédelmi, hanem gazdasági kérdés is – különösen egy olyan piaci környezetben, ahol a kereskedelmi szereplők egyre nagyobb költségnyomás alatt...
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR Magyarország számára a társadalmi felelősségvállalás, a jótékonysági ügyek támogatása a vállalati kultúra fontos része....
A SPAR a hazai termelők és a magyar kisvállalkozói beszállítók oktatásával és támogatásával bővíti, színesíti termékkínálatát, aminek eredményességét az mutatja, hogy a vevők egyre...
Kormányrendelet kötelezi a 2021-ben egymilliárd forintot meghaladó árbevételt elérő élelmiszer-kiskereskedelmi üzleteket arra, hogy június 1. és szeptember 30. között húsz termékcsoportban, heti szinten 10%-os engedményt nyújtó akciót vezessenek be. A SPAR Magyarország azonban komplex akciós stratégiájának keretein belül ennél ezúttal is többet kínál: számos árucikk esetében 10-36 százalékos árkedvezményt biztosít. Az áruházlánc a SPAR szupermarketekben összességében több mint 1200, az INTERSPAR hipermarketekben több mint 1100 akciós ajánlattal várja vásárlóit.
Kormányrendelet kötelezi a 2021-ben egymilliárd forintot meghaladó árbevételt elérő élelmiszer-kiskereskedelmi üzleteket arra, hogy június 1. és szeptember 30. között húsz termékcsoportban, heti szinten 10%-os engedményt nyújtó akciót vezessenek be. A SPAR Magyarország azonban komplex akciós stratégiájának keretein belül ennél többet kínál: számos árucikk esetében 10-40 százalékos árkedvezményt biztosít, a SPAR ÁRSTOP Extra Promóció keretein belül pedig 300 termék árát rögzíti május 31. és július 31. között - közölte az áruházlánc.
Miközben a SPAR kiemelt feladatának tartja, hogy a hivatalos inflációs szint alatt tartsa az árait, arra is hangsúlyt fektet, hogy a fogyasztók számára transzparenssé tegye: kereskedelmi cégként ők nem okozói, hanem az elszenvedői az elmúlt időszak elszabadult árnövekedésének – fejti ki Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. elnök-ügyvezető igazgatója.
Hagyományt teremtve immár harmadik alkalommal indította el a SPAR Magyarország az Országos Állatvédőrség Alapítvánnyal közösen a „Mancs a bajban!” elnevezésű nagyszabású, kétnapos állateledel-gyűjtő kampányát. A gyűjtés harmincöt helyszínén, az ország valamennyi INTERSPAR áruházában 2023. május 13-án és 14-én kutya száraz tápból több mint 9 ezer, macska száraz tápból pedig több mint ezer kilogramm gyűlt össze a vásárlók nagylelkűségének és gondoskodásának köszönhetően. A SPAR pedig 1 millió forinttal járult hozzá az Országos Állatvédőrség Alapítvány munkájának támogatásához.
A SPAR takarékos, gyors és kényelmes bevásárlást ösztönző akciókkal, kezdeményezésekkel duplázta meg a 2021-es év 7,2 százalékos forgalomnövekedését.
Mindeközben a beruházások, felújítások, s a mindennapi...
Miközben az úgynevezett saját, vagy kereskedelmi márkás termékek forgalma „békeidőben” kevéssé növekszik, a válságok és az infláció időszakában még azok is vásárlókká válnak, akik korábban csak a prémium termékek vevői közé tartoztak. A kellemes meglepetés az, hogy az előítéletekkel szemben a saját márkás élelmiszerek többsége kifejezetten jó minőséget képvisel, ami Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs igazgatója szerint koránt sem véletlen.
A SPAR Magyarország minden héten az Árzuhanás Promóció keretein belül teszi még vonzóbbá kínálatát. Ettől a hétfőtől az alábbi termékkörök Promócióban résztvevő termékeinek árai, terméktől függően 5-16%-kal lesznek olcsóbbak a SPAR és INTERSPAR áruházakban. Erre a hétre már közel 400-ra emelkedik azon termékek száma, amelyek árát az Árzuhanás Promócióban csökkentette a SPAR Magyarország.
A SPAR Magyarország az Árzuhanás Promóció keretében hetente megjelenő terméklistáinak csökkenő áraival teszi még vonzóbbá kínálatát a SPAR és INTERSPAR áruházakban. Az árcsökkenés mértéke a promócióban ettől a héttől, terméktől függően 5 és 39% között lesz - közölte az áruházlánc.
A beszállítókkal folytatott tárgyalások eredményeként több árucikk, főként tejtermékek, azon belül is sajtok és vajak árát mérsékelték a kiskereskedelmi láncok, amelyek egyúttal a saját márkás termékek megnövekedett forgalmáról és a fogyasztók tudatosabb vásárlási szokásairól is beszámoltak az MTI érdeklődésére.
Az ukrajnai háború, a kiugró infláció, valamint az energiaárak robbanása ellenére sem kell áruhiánnyal számolni, de az előfordulhat, hogy bizonyos gyártók meghatározott termékeit átmenetileg más gyártók cikkei helyettesítik – fejtette ki Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország elnök-ügyvezetője.
2022-ben negyedszer indul el a Hungaricool termékverseny, melyhez az ötletgazda SPAR mellett az idei évadtól a K&H még aktívabb szerepvállalással csatlakozik: személyre szabott pénzügyi tanácsadással és finanszírozással támogatja a győzteseket a szintlépésben. Ezáltal a program egyedülálló üzleti lehetőséget kínál a nyerteseknek, akiket a szervezők később szaktanácsadással és képzésekkel is segítenek majd - közölte az áruházlánc.
Több mint nyolcszázmillió forintos beruházással, SPAR to Go egységgel, korszerű eladótérrel, energiatakarékos berendezésekkel és önkiszolgáló kasszákkal nyílt meg a SPAR új üzlete Szigetszentmiklóson.
A Velencei-tó és a Balaton környékén 16 SPAR áruház várja a vásárlókat, esetenként hosszabb nyitvatartással, emellett egyre több helyen elérhető a SPAR Online shop kiszállítási és Drive-In lehetősége is, akár aznapi átvétellel.
Egy nőnek, a karrierjét tekintve, ma már nem annyira szakmailag, mint inkább emberileg nehéz érvényesülnie – vallja Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója. Aki szerint minden cégnek versenyelőnyt jelenthet, ha a menedzsmentjében megvan a korösszetétel, a szakmai tapasztalat és a nemek szerinti egészséges diverzitás.
A kormány döntése alapján kedden életbe lépett az árstop egyes alapvető élelmiszerekre. Több üzletlánc mennyiségi korlátozást vezetett be a hatósági áras termékekre.
Bár a járványhelyzet tavasszal engedett a szorításból, ősszel ismét visszatért a kötelező maszkviselet. Eközben a globális ellátási nehézségek és az infláció is számtalan olyan új helyzetet teremtett, amelyet napi szinten kezelniük kell a cégvezetőknek, üzleti döntéshozóknak. Legújabb rovatunkban erről beszélnek AzÜzlet által megkérdezett menedzserek.
A mesterséges intelligencia hónapjában a HUN-REN kiemelten fókuszál átfogó kutatási és innovációs programjára is. Az AI4Impact kezdeményezés fontos eleme a szervezet mesterségesintelligencia-stratégiájának.
A Libri-csoport megvásárolta az Édesvíz Kiadót, a felvásárlás stratégiai célt szolgál, amely szerint a csoport fejlesztés és terjeszkedés révén törekszik a hosszú távú stabilitásra.
Megnyitott Budapest első integrált közlekedési kiállítási és képzési tere, a WEMOVE a városi mobilitás jövőjét mutatja be a Jövő Mobilitása Szövetség, a Magyar Autóklub és a Westend együttműködésében
Az OTP történelmének legsikeresebb évét zárta 2024-ben, a bank kiemelkedő jövedelmezőséget ért el, tőkehelyzete rendkívül stabil, a régióban piacvezető
Bécs városa 2025. május 1-jétől új lakhatási akciót indít a felsőoktatásban tanuló diákok számára, aminek keretében akár 1.000 önkormányzati lakás válik elérhetővé számukra.
Az Online Számla rendszerbe jelentett számlaadatok pontosságának javítása érdekében újabb szigorítás várható a Nemzeti Adó- és Vámhivatal részéről a figyelmeztető- (WARNING) és hibaüzenetek (ERROR) kapcsán,
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek