Rovatunkban – akár a mindennapi közérzetünket, életünket befolyásoló – üzleti-, munkahelyi kihívások megoldásáról kérdezünk vezető menedzsereket, akiktől rövid, néhány mondatos, őszinte választ remélünk, “távirati stílusban” a megoldásaikról és annak indíttatásairól.
Ezúttal Hargittai Zsolt a Smart Printing House kereskedelmi igazgatója válaszol.
– Milyen évet zártak? Milyen tervekkel és reményekkel vágnak bele a 2021-es évbe?
o Két sikeres, nagyszabású, innovatív projektet kezdtünk el és fejeztünk be. Az egyikben a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Trianon emlékévhez kapcsolódó szakmai megemlékezéseit dolgoztuk fel egy applikációs kiadvánnyal. A másik egy Öko- és pénzügyi tudatosságot fejlesztő mobilalkalmazás a Pénziránytű Alapítvány részére. A Zöldiránytű app a hétköznapi és a hosszabb távú célokat érintő kérdésekben is segít a fiataloknak.
o 2021-ben szeretnénk a turisztikai és a felsőoktatási piacon megméretni magunkat, mert töretlenül hisszük, hogy az információt nagyrészben mobileszközökön elérő közönség megérdemli és értékeli is az igényes felhasználói élményt nyújtó megoldásokat.
– Mire lenne elsősorban szükség ahhoz, hogy a tervek megvalósuljanak?
o Mivel megoldásaink nagyon “vizuálisak”, kritikus fontosságú a személyes találkozók létrejötte, hogy demonstrációink alatt a kérdésekre azonnal válaszolva, mindent be tudjunk mutatni érdeklődő partnereinknek.
– A védőoltások kapcsán mivel számolnak, meddig kell együtt élni a Covid járvány egészségügyi kockázataival?
o Sokakhoz hasonlóan mi is visszafogottabbak vagyunk. Ezért az év második felére teszem a kislétszámú biztonságos üzleti találkozók rendszeressé válását.
– Melyek azok a tanulságok, megoldások, amelyek a Covid járvány hatásából erednek, és amelyeket 2021-ben alkalmaznak?
o Azt már megoldottuk, hogy a futó projekteknél miként tájékoztassuk partnereinket digitális formában az adott munkák státuszáról. Most arra törekszünk, hogy további, minőségi ugrással még a mainál is erőteljesebb ügyfélélményt érjünk el.