A távmunkát és a távoli elérést segítő szoftvereket fejlesztő, tavaly 1,3 milliárd dollárt meghaladó éves árbevételű LogMeIn mostantól GoTo néven működik tovább, és legalább 20 százalékos létszámbővítést tervez az idén Magyarországon – jelentette be John Ford, a GoTo magyarországi ügyvezető igazgatója.
A LogMeIn Magyarországról indult útjára, mára négy kontinensen, két tucat irodával működik és a világ 10 legbefolyásosabb szoftveres szolgáltatócége (SaaS) között tartják számon.
A névváltás összhangban van azzal, hogy a kis- és középvállalatok IT-igényeinek teljes körű kiszolgálását célozták meg – mondta az ügyvezető igazgató, hozzátéve: a névváltoztatással együtt bevezetik a 100 százalékban magyar fejlesztésű GoTo Resolve-ot, ami a piacon elsőként biztosít zsarolóvírusok ellen védett ellátási láncot IT rendszergazdák számára.
Kitért arra is, hogy kiválik a LogMeInből a LastPass jelszókezelő szoftvert kezelő részleg. A LastPass fejlesztőinek 90 százaléka Magyarországon dolgozik, jelenleg hibrid formában, főleg otthonról – tette hozzá.
A cég dolgozóinak létszáma világszerte meghaladja a 3 ezret. A magyarországi a legnagyobb fejlesztőbázisuk, de a német, az észak-amerikai és az ausztrál piacokon is működnek ilyenek, ezek együtt a magyarországi létszám alig 20 százalékát teszik ki – mondta.
A magyar csapat alkalmazottainak létszáma az elmúlt két évben évi 20 százalékkal bővült, folyamatosan 60 álláshelyre keresnek embert. A budapesti irodában 150-200 ember fér el, azt azonban főleg a csapatok közötti együttműködésre használják, az országban akár a legkisebb faluból is foglalkoztatnak magasan képzett mérnököt.
Példaként említette, hogy 30-40 fejlesztőjük Szeged térségében dolgozik, egy tucatnyian pedig baranyai falvakban.
A GoTo név sokkal ismertebb a távmunka termékeiket használók körében – indokolta a névváltást Bisztrai Dávid, a GoTo fejlesztési vezetője.
Hozzátette: a végfelhasználók egyesített kommunikációs és közösmunka (UCC), valamint IT-menedzselési és támogatási igényeinek kielégítését szolgáló termékeiket csaknem 800 ezer ügyfél használja, és több mint egymilliárd ember csatlakozott már a GoTO UCC-termékei segítségével létrehozott értekezletekhez, tanfolyamokhoz és webinarokhoz. Emellett félmilliárd kapcsolat létesült a vállalat távelérési és támogatási eszközeinek segítségével.