Kína kitiltja a Micron chipgyártót a kulcsfontosságú infrastrukturális projektekből, ugyanis Peking szerint az amerikai vállalat által gyártott termékek nemzetbiztonsági kockázatot jelentenek.
Míg az autógyártók és a gépipari vállalatok a félvezetők hiányára panaszkodnak, addig a PC-gyártók és az adatközpontok pangásban vannak. Mindezt különösen az Intel szenvedi meg.
A kínai chipszektorban vezető kereskedelmi csoport, a China Semiconductor Industry Association "csalódott" a közelmúltbeli amerikai exportszabályozás miatt, és arra figyelmeztetett, hogy ezek még inkább megterhelhetik a globális ellátási láncokat.
Kínának egyre meredekebb utat kell megtennie, hogy megelőzze az Egyesült Államokat és szövetségeseit a félvezetők terén, mivel Washington egyre több lépést tesz Peking korlátozására, így kiterjesztve a chipgyártás feletti uralmát.
Nancy Pelosi, az amerikai képviselőház elnöke ugyan már elhagyta Tajvant, látogatása ismét reflektorfénybe helyezte a szigetország globális chipellátási láncban betöltött kritikus szerepét, és különösen a világ legnagyobb chipgyártóját, a TSMC-t.
Mikorchipek nélkül nem működik egyetlen elektromos készülék sem. Hónapok óta tartó hiányuk az egész gazdaságot bénítja. A krízis legsúlyosabban az autógyártókat érinti, amelyek sokáig a többségében ázsiai chipgyártók legkedveltebb vevői voltak. Most utolsók a chipre várók hosszú sorában.
A toronyépület 84 szobás hotelként működött, ma viszont szinte szerkezetkész állapotban várja új tulajdonosát. Az árverés 270 millió forintos kikiáltási árról indul, ami négyzetméterre vetítve mindössze 75 ezer forintot jelent.
2020 óta ez az ötödik béremelés, 30 százalékkal kezdődött, majd folytatódott 15 százalékkal, 32 százalékkal, 21 százalékkal, most pedig újabb 10 százalékos béremelés lesz, vagyis 2010 óta két és félszeresre emelkednek a bérek.
Az Audi, Cupra, SEAT, Skoda, Volkswagen és VW-haszonjárművek modelljeiből az idén 29 500-at adtak el Magyarországon, ez ötszázalékos bővülés a 2024. évihez képest.
A toronyépület 84 szobás hotelként működött, ma viszont szinte szerkezetkész állapotban várja új tulajdonosát. Az árverés 270 millió forintos kikiáltási árról indul, ami négyzetméterre vetítve mindössze 75 ezer forintot jelent.
2020 óta ez az ötödik béremelés, 30 százalékkal kezdődött, majd folytatódott 15 százalékkal, 32 százalékkal, 21 százalékkal, most pedig újabb 10 százalékos béremelés lesz, vagyis 2010 óta két és félszeresre emelkednek a bérek.
Az Audi, Cupra, SEAT, Skoda, Volkswagen és VW-haszonjárművek modelljeiből az idén 29 500-at adtak el Magyarországon, ez ötszázalékos bővülés a 2024. évihez képest.
Októberben (egy hónap alatt) a központi alrendszer 339,0 milliárd forint hiánnyal zárt, szemben az előző évi azonos havi 427,0 milliárd forintos hiánnyal.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek