A Fiat Chrysler és a PSA Group egyesüléséből létrejött Stellantis NV autógyártó a nem végleges adatok szerint 2,3 milliárd euró veszteséggel zárta az első fél évet.
Az autóipart a makacs alapanyaghiány és a kínai zárlat hatása sújtja, miközben a rekordinfláció is egyre inkább veszélyezteti az erős keresletet. A legnagyobb vesztes 31%-os eladáscsökkenéssel a Stellantis csoport, amelynek a Fiat Chrysler és a (már az Opelt is beolvasztó) francia PSA a tagja.
Az Európai Unió versenyhatósága engedélyezte az olasz-amerikai Fiat-Chrysler Automobiles (FCA), valamint a Peugeot, a Citroen, az Opel, a Ds és a Vauxhall márkák anyacége, a PSA egyesülését. Ezzel a világ negyedik legnagyobb autóipari csoportja jön létre.
A Peugeot-Citroën (PSA) nyereséggel zárt 2020 első félévét. Az autógyárak gondjait az EU jelenti inkább. Brüsszel akadályozza a Fiat-Chryslerrel tervezett szövetséget. A Renault Zeo a legeladottabb elektroautó lett Európában. Ennek ellenére leépítést és gyárbezárásokat terveznek a konszernnél.
Az európai autógyártók kivétel nélkül leállították a termelést. A japán és az amerikai cégek sorairól is jóval kevesebb autó gördül le. A fő okok: a kereslet drámai visszaesése és az alkatrészellátás akadozása. Elemzők elkerülhetetlennek tartják az állami szubvenciót.
A Fiat a Chrysler és a Peugeot szövetségeseként a világ negyedik legnagyobb autókonszernjének vezetője lehet. Ezzel véget ér egy 100 éves saga: a Fiat nemzetközivé válása egyúttal az olasz gazdaságot és a politikát évtizedekig meghatározó Agnelli család szerepvesztését is jelenti.
A világ negyedik legnagyobb autóipari cége jön létre a Fiat Chrysler és a Peugeot által alapított PSA csoport egyesülésével, amely 8,7 millió autót gyárt majd.
Mintegy hétszáz autóját hívta vissza Kínában a fényszórók hibája miatt a Maserati, amely a Fiat Chrysler Automobiles (FCA) autóipari konszern luxus sportkocsi érdekeltsége.
A Fiat Chrysler visszalépett a Renault-nak tett 35 milliárd dolláros egyesülési ajánlatától, és a francia autógyártóban 15 százalékos részesedéssel bíró párizsi kormányt hibáztatja azért, hogy nem jött létre a világ harmadik legnagyobb autógyártó cége.
Brit lapértesülés szerint a Renault francia autógyártó egy éven belül újraindítaná az egyesülést célzó tárgyalásokat a Nissan japán autógyártóval, majd azt követően fontolóra veszi, hogy felvásárlási ajánlatot tesz a Fiat Chrysler olasz-amerikai autógyártónak.
. A bruttó átlagkereset 9,0, a nettó átlagkereset 9,4, a reálkereset pedig 4,9 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit - jelentette kedden a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
. A bruttó átlagkereset 9,0, a nettó átlagkereset 9,4, a reálkereset pedig 4,9 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit - jelentette kedden a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
Latorcai Csaba arra kérte a fővárosiakat, hogy a [email protected] címre küldjenek fényképeket - rendszámmal együtt - , ha úgy ítélik meg, hogy nem alkalmas biztonságos utazásra az a busz, amellyel közlekednek.
Csoportos adóelkerülési kísérletet leplezett le a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV), amikor Borsod-Abaúj-Zemplén vármegyei revizorai kiutalások felülvizsgálatakor felfigyeltek egy gyanúsan gyakran előforduló számlaszámra, amelyre több, egymástól független személy is kérte az általa visszaigényelt összegek átutalását.
A MÁV-csoport készül arra, hogy az M1-es autópálya bővítése miatt hétfőtől jelentősen korlátozzák a sztráda forgalmát, dugókra és hosszabb menetidőre lehet számítani.
Hálózati korszerűsítés miatt a héten időszakosan több településen és fővárosi kerületben is szünetelhetnek a Magyar Telekom Nyrt. szolgáltatásai. A társaság a honlapján közölt felsorolásban jelezte: a munkák miatt az otthoni internet, tv- és telefonszolgáltatásban is lehet kiesés, akár több órán át is.
A MÁV-csoport idén is csatlakozik az Európai Mobilitási Hét programjához: keddtől egy héten át díjmentes kerékpárszállítással, kedvezményes autómentes napijeggyel, a hétvégén pedig színes fővárosi programokkal várják az utasokat.
A 2008-as pénzügyi válság óta a kockázatkezelés a banki működés egyik legfontosabb területévé vált. Ma már nemcsak arról szól, hogy egy intézmény megfeleljen a szabályozói elvárásoknak, hanem arról is, hogy előre felkészüljön szélsőséges forgatókönyvekre és biztosítsa a pénzügyi szektor hosszú távú stabilitását.
Elon Musk vagyona ma már kontinensek leggazdagabbjainak elitjét utasítja maga mögé – mutat rá Karagich István, a Blochamps Capital ügyvezető igazgatója. Musk 342 milliárd dollárja több, mint Afrika és Óceánia 10 országának leggazdagabb vállalkozójának együttes vagyona. Ám egy dologban meg kell hajolnia Mészáros Lőrinc előtt: a magyar top-milliárdos vagyona 10 év alatt 150-szeresére ugrott, miközben Musk, csak 38-szorosára növelte pénzét. Igaz, Mészáros vagyona európai viszonylatban még így is a középmezőnyben marad.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek