A budapesti repülőtér története legnagyobb járatkínálatával köszönti a nyári szezont: 200 járat 136 célállomásra és minden eddiginél több, 13,8 millió ülőhely. A kínálatban új...
A SCAT Airlines csatlakozásával a Budapestről induló légi utasok számára egyúttal szélesebb kínálat és zökkenőmentes csatlakozás kínálkozik a régión belüli további városokba.
Továbbra is a Wizz Air karbonkibocsátási intenzitása a legalacsonyabb az iparágban, hiszen az elmúlt 12 hónapban a járatok átlagos szén-dioxid-kibocsátása egy utaskilométerre vetítve 52,6 gramm volt.
ebben az évben már 430 ezer utasnak lesz lehetősége Kína és Magyarország között repülni, a régió legkiterjedtebb hálózatát biztosítják a két ország között.
Azt is közölték, hogy nem elérhető a Wizz Air weboldala és mobilalkalmazása, a foglalási rendszer, az online utasfelvétel és a beszállókártya kiadása, az új foglalások és meglévő foglalások módosítása, de még a kapcsolattartó és ügyfélszolgálati központok sem.
Ez a helyzet szeptember végéig valószínűleg el fog húzódni, tehát fel kell készülni arra, hogy az idei nyár késésekkel terhelt lesz az európai reptereken.
Nyáron sűrűbbek a járatok, forgalmasabb a légtér, amelynek az orosz-ukrán háború is befolyásolja a forgalmát. Sok a járatkésés és -törlés Európa-szerte.
A tervezett 396 milliárd forint uniós forrás folyósítása mellett mintegy 17,5 milliárd forintot biztosítanának a Vállalati Energiahatékonysági Hitelprogram keretében.
A teljesen elektromos földi kiszolgálással a dízelüzemű berendezésekhez képest repülőgépenként számítva akár 80 százalékkal csökken a szén-dioxid-kibocsátás.
A magyar állam a repülőtér-üzemeltető 51 százalékát vásárolná meg az állami befektetési ügynökségen keresztül, erről várhatóan ezt követően kezdődhetnek meg a hivatalos tárgyalások.
Két év rekordveszteség után tavaly a Budapest Airport 277,7 millió euró nettó árbevétel mellett 76,6 millió euró nyereséggel zárta az évet, így a Covid időszaka alatt felgyűlt 198 millió eurós veszteség 121 millió euróra csökkent. A részvényesek számára osztalék-kifizetés nem történik - közölte a fővárosi repülőteret üzemeltető társaság.
A MOL a Budapest Airporttal, a Wizz Airrel és a Repülőtéri Üzemanyag Kiszolgáló Kft.-vel együttműködve megkezdte a fenntartható repülőgép-üzemanyag (SAF) kereskedelmi tesztelését. Az együttműködés célja a teljes légiközlekedési ágazat szén-dioxid-kibocsátásának csökkentése és a Budapest Airport üzemanyag-ellátórendszerének felkészítése a 2025-ben életbe lépő, az EU által meghatározott fenntartható üzemanyag használati kötelezettségre.
Nyugat-Kína vezető légitársasága, a Sichuan Airlines cargo járatot indított a kínai Szecsuan-tartománybeli Csengdu-Suangliu Nemzetközi Repülőtér és a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér között. Az...
Chris Dinsdale, a Budapest Airport vezérigazgatója július végén távozik a vállalat éléről, augusztustól a Calgary Nemzetközi Repülőteret üzemeltető Calgary Airport Authority elnök-vezérigazgatói posztját tölti be Kanadában - közölte a Budapest Airport Zrt.
A Horvát Idegenforgalmi Közösség adatai szerint Horvátország a 2025-ös nyári repülési szezonban, március végétől október végéig, 122 külföldi várossal lesz közvetlen légi összeköttetésben.
Az MBH Bank igazgatósága törzsrészvényenként 123 forint osztalék kifizetését javasolja a társaság közgyűlésének a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján közzétett előterjesztés szerint.
Bécsben március 31-én indult az "Öffi-Packerl" nevű innovatív csomagszállítási projekt, amelynek keretében az utasok villamossal juttathatják el a csomagokat az egyik megállóból a másikba.
Az euró árfolyama a reggel hét órakor jegyzett 402,86 forintról 402,12 forintra gyengült 18 órakor, napközben 401,77 forint és 403,69 forint között mozgott.
Az eurót hétfő reggel hét órakor 399,59 forinton jegyezték a péntek esti 398,92 forint után. A dollár jegyzése 367,36 forintra ment fel 366,46-ról, a svájci franké pedig 415,39-re 414,30 forintról.
Fotó: popso.it
Európai terjeszkedési tervéhez igazodva az ING, Olaszország felé vette az irányt, ahol a Banca Popolare di Sondrioval vette fel a kapcsolatot.
Az ING Group...
A nemzeti versenyhatóság álláspontja szerint az érdekképviseleti szervezetek által rendszeresen kiadott áremelési közlemények sérthetik a tisztességes piaci versenyt és fokozzák az inflációs nyomást.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek