A Green Brands cím szigorú feltételei például garantálják, hogy a termékek alacsony ökológiai lábnyommal készüljenek, hatékonyak legyenek és megfeleljenek a fogyasztók elvárásainak.
A kötelező visszaváltási díjas termékek – például az italosüvegek, üdítős palackok – gyártói által fizetendő csatlakozási és szolgáltatási díjak sem változnak.
z új tanév kezdetével mintegy 260.000 bécsi diák indul útnak, így a város egyik legfontosabb célja, hogy mindenki biztonságosan érjen be az iskolába. Bécs kerékpárút-fejlesztési programja eddig 142 iskolát kapcsolt rá a városi kerékpárút-hálózatra.
Az energia- és alapanyagválság a csomagolóipart is az átfogó innovációk felé tereli, fenntartható megoldások jelenthetik a kiutat Az elmúlt időszakban az energiaárak és üzemanyagárak drasztikus növekedése, az infláció és az alapanyaghiány egyetlen iparágat sem kíméltek.
Az akkuk minősége javul, nő a zöld energia aránya. Egyre jobb az e-autó környezeti mérlege. Jócskán megelőzi a hagyományosat és a hidrogénautót is - szólnak a legújabb hírek. Sokan túl optimistának tartják a számításokat.
A kormány támogatja, hogy a 61 milliárdos, szabad felhasználású hitelkeretéből 100 járművet, új trolit és villamost vegyen a főváros. A Magyar Közlönyben megjelent a kormány határozata a környezetbarát budapesti járműbeszerzés támogatásáról.
Az Airbus 15 ezer dolgozót bocsát el. A légitársaságok munkatársaik harmadától terveznek megválni. Az ágazatnak a COVID mellett a klímaváltozás hatásaival is meg kell küzdenie.
A Legonak zöldnek kell lennie! A dán játékgyártó túl van a kereskedelmi válságon. 2018-ban a forgalom és a nyereség is nőtt. Azonban ha meg akarja őrizni piacvezető pozícióját igazodnia kell a korszellemhez. Dániában elhatározták hogy, a meglehetős szennyezéssel járó műanyag kockák gyártása környezetbaráttá lesz!
Izgalmas reprezentatív felmérést végzett a világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójának tartott, környezetbarát hibrid elektromos autóiról ismert Toyota Magyarországon. A prémium márkájával, a Lexusszal együtt a hazai hibrid eladások mintegy 80%-át és a piac öt legnépszerűbb hibrid elektromos autóját jegyző Toyota kommunikációjának fontos pillérét jelenti a környezettudatos autózás.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek