Tárgyalást kezd a Volkswagen (VW) több százezer olyan németországi ügyfele lehetséges kártalanításáról, akik a dízelbotrányában érintett modellekből vásároltak.
Minden negyedik Magyarországon értékesített új autót a Porsche Hungaria kereskedőitől vásároltuk idén, 2020 az alternatív meghajtású járművek éve lesz - hangzott el a cég sajtótájékoztatóján.
A Volkswagen-konszern szoftverfejlesztő leányvállalatot alapított. Az autó digitalizálásában látja a jövőt és nem akarja átengedni az üzletet a netes óriásoknak.
Elektroautó, hibrid, digitalizáció – ezekben látják a jövőt a Volkswagen-csoportnál. A következő 4 évben 60 milliárd euró fordít fejlesztésre a konszern.
Röviddel azután, hogy a Volkswagen-csoport elhalasztotta a döntést Törökországban tervezett autógyára építéséről, egy korábbi pályázó, Bulgária bejelentette: a tervezettnél csaknem kétszer nagyobb állami támogatást nyújtana a német cégnek, ha mégis nála építené meg az üzemet.
A többség online fog autót venni, méghozzá e-autót, ami jóval kevesebb karbantartást igényel – a két fő ok, amiért a Deloitte elemzése az autóházak tömeges megszűnésével számol.
Nagy árengedményekkel válnak meg e-Golf készleteiktől a német autókereskedők. A Volkswagen hamarosan új elektromos modellt mutat be, amellyel már nem lesz versenyképes a kevéssé népszerű e-Golf.
A hétszemélyes, nagycsaládos autók iránti kereslet meghaladja a várakozásokat, a két hónap alatt mintegy 17 ezer igénylés érkezett, a szállításban lehetnek csúszások A legtöbb nagycsaládos a hétszemélyes Dacia után érdeklődik, népszerű az Opel és a Skoda is.
Elektromos autóké a jövő? Vagy a hibrideké? Esetleg a hidrogén meghajtásé? Az autógyárak és a szakemberek között eldöntetlen a kérdés, az már biztosnak látszik, hogy egyelőre a hibrid és a tisztán elektromos autók gyártására koncentrálnak a nagy autógyárak. Az áttörés a hidrogén cellás technológiában még várat magára.
Talán még sosem küzdött az autóipar egyszerre ennyi kihívással. A napokban zárult Frankfurti Autószalonon (IAA) a német autógyártók felkészültnek próbálták mutatni magukat. A név nélkül nyilatkozó szakemberek viszont aggódnak, sokat sejtet a főpolgármester kisebb botrányt kavaró, "elmaradt" megnyitó beszéde is.
A dízelbotrány idején elkövetett piaci manipuláció miatt vádat emeltek a Volkswagen regnáló vezérigazgatója és felügyelőbizottsági elnöke, valamint egy korábbi vezérigazgatója ellen Németországban.
Németországban a közlekedés felelős a CO2 kibocsátás 25%-áért. Ez körülbelül megfelel az európai átlagnak. Mindenki egyetért, hogy a mobilitásnak környezetbarátabbá kell válnia. Ebben sokan kulcsszerepet szánnak az autonóm vezetésnek, tehát az önjáró autóknak.
A 2030-as évek elején befejezi a belső égésű motorok fejlesztését a Volkswagen, amely megújult arculattal fordul az elektromobilitás felé - írta a Handelsblatt című német üzleti lap.
Több mint 430 ezren perlik Németországban a Volkswagen (VW) konszernt az autógyártó társaság dízelbotránya miatt indított csoportos keresetben - közölte a szövetségi igazságügyi hivatal.
Elektromos mobilitási és robotjármű-technológiai együttműködésre, valamint a felmerülő fejlesztési költségek megosztására készül a német Volkswagen AG és az amerikai Ford Motor autóipari konszern a cégek vezérigazgatói, Herbert Diess és Jim Hackett pénteken New Yorkban tett bejelentése szerint.
Júniusban a kínai piacon jelentkező egyszeri hatásnak köszönhetően növelte globális eladásait a Volkswagen konszern, az év első hat hónapjában azonban az egy évvel korábbinál kevesebb autót értékesített.
A német gyártók alig fejlesztenek hibridet és üzemanyagcellás autót. Az elektromotorban látják a jövőt. Azonban a kínai és francia modellek ebben a kategóriában is...
Önvezető e-autókat tesztel a Volkswagen Hamburgban, valós forgalmi körülmények között. A külön erre a célra kialakított kilenc kilométeres útszakaszon a közlekedési lámpák önállóan kommunikálnak az önvezető járművekkel.
A Volkswagen konszern a már eddig bejelentettek felett további 5-7 ezer alkalmazottal csökkenti a létszámot a VW márkánál a következő öt évben, az automatizálás következményeként.
Megalakult a Magánegészségügyi Szakmai Koordinációs Testület, amely intézményes keretet biztosít a szektor továbbfejlesztéséhez és a szereplők közötti összehangolt együttműködéshez.
Megalakult a Magánegészségügyi Szakmai Koordinációs Testület, amely intézményes keretet biztosít a szektor továbbfejlesztéséhez és a szereplők közötti összehangolt együttműködéshez.
November 22. és 2026. január 4. között a mörbischi víziszínpad és újdonságként a mörbischi strandfürdő is fényárban úszó téli faluvá változik a hétvégéken (péntektől vasárnapig) – tele zenével, ízekkel, varázslattal és csillogással.
Kézműves ajándékkészítő műhelyek, karácsonyváró családi programok, meghitt elcsendesülés jótékonysági vásárral és míves kézműves portékákkal, ünnepi koncertek, színházi és balettszínházi előadások.
A víziközművek hosszú ideje igyekeznek tudatosítani: a WC nem hulladéktároló, a zsiradékot nem szabad a lefolyóba önteni, a nedves törlőkendő, még ha a csomagoláson az áll is, hogy „lebomló”, a gyakorlatban nem bomlik le időben
Az XTB egy nemzetközi befektetési applikáció, amelynek világszerte több mint 2 millió felhasználója van. A befektetési szolgáltató XTB csoport több mint 1300 munkavállalót foglalkoztat.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek