Kezdőlap Címkék Marketing

marketing

2025-ben a videó már nemcsak lehetőség, hanem az online kommunikáció alapja

egy-egy imázsvideó akár több évig is meg tudja szólítani az embereket, másrészt az sem elhanyagolható tényező, hogy a videós tartalmakat szívesen továbbosztják az emberek, így azok a fizetett hirdetések mellett, az organikus terjedés miatt, még többekhez jutnak el.

Bankoknál, biztosítóknál vizsgálta a mesterséges intelligenciát a jegybank

Az MNB témavizsgálata nem tárt fel a jelenlegi jogszabályokat sértő kockázatokat, hiányosságokat.

Újabb 20 milliót hozott a magyar IT-cég lusta macskája

A másfél éve startolt hazai IT-startupot a Hiventures inkubációs tőkeprogramjával már az induláskor is támogatta. A kockázatitőke-befektető az Inkubáció + program keretei között most újabb 20 millió forintot fektetett be a cicás cégbe.

Mikor érdemes szakértőkre bízni az online marketing feladatokat?

Tapasztalatok szerint manapság jelentős tudás- és szakértelemhiány érzékelhető a cégeknél marketing területen. Azon belül pedig kiemelten a digitális marketing témakörében. Olyan vállalkozások vezetői, akik nem online, vagy informatikai területen érdekeltek, nagytöbbségben valamilyen szinten segítségre szorulnak az internetes jelenlét biztosításában.

Mikor van szükség digitális marketingügynökségre?

Ha a folyamatosan gyorsuló online versenyben egy vállalkozó érvényesülni szeretne, marketingügynökség segítségével érheti el a céljait. Milyen jelek utalnak rá, hogy itt az ideje kiszervezni és az online marketingben jártas szakemberekre bízni a feladatokat? Milyen előnyökkel és hátrányokkal járhat, ha saját csapat vagy ügynökség kapja a munkát? Mutatjuk!

Három tipp, hogy távolról is jól látható legyen az üzleted

Bármilyen kiváló termékeket is árul egy vállalkozás, ha a vevők nem térnek be az üzletbe, az semmiképp sem jó jel. Ilyenkor érdemes elgondolkodni azon, hogy mivel dobhatnánk fel üzlethelyiségünket, amely láttán a potenciális vásárlók azonnal megállnak és benéznek. Nem feltétlenül kell hatalmas változtatásokra gondolni, hiszen már egy egyszerű dizájnelem is rengeteg hozzátehet a forgalomszerzéshez.

Vírus, válság, változás. Felfelé a lejtőn? II. rész: Vesztesek, nyertesek, kilábalás

Már látni némi fényt a Covid-válság alagútjának végén. Remélhetően sikerül viszonylag rövid időn belül felülkerekedni a víruson, az viszont nem kétséges, hogy a járvány hosszú távú következményekkel jár a cégek számára. Új szakasz kezdődik a válságkezelésben. Mi a teendő? Az analízist és az annak nyomán leírható megoldási lehetőségeket foglalja össze dr. Gonda György Menedzser Akadémiája két részben, amelynek második része itt olvasható.

Markovich Béla az értékekről. Partnerek, mesterek és emberek

A válságálló startégia titka a következetesség - vallja Markovich Béla a Mapei Kft.  ügyvezető igazgatója, aki szerint  az építőiparban csak az a gyártó lehet sikeres, aki értékként tekint a partnereire és különösen a mesteremberekre.

Az intelligens technológia az ügyfélmenedzsmentben – ki a király?

A marketingeseknek már nem kell végeláthatatlan táblázatok felett görnyedniük, ezt a munkát elvégzik helyettük az algoritmusok, a specialisták pedig a folyamatok stratégiai irányítására koncentrálhatnak. Segítenek az intelligens technológiai megoldások. A marketing-automatizáció előnyei mellett az offline és az online világ konvergenciájáról, az ügyfélélmény technológiai hátteréről beszélgettünk Arany Jánossal, az SAP Customer Experience üzletágának vezetőjével.

Nagyot fordult a világ: a munkavállalóért dúl a HR-háború

Manapság már nem az a fő kérdés, hogy a munkavállaló mit tud nyújtani a munkaadónak, hanem az, hogy a kiszemelt munkavállaló igényeinek miként képes megfelelni a munkaadó. Pozvai Zsolt, a Develor International Zrt. nemzetközi vezérigazgatója szerint a tehetségekért zajló HR háború legújabb kulcsszava az employer branding.

Ronaldo egy nap alatt 56 millió euró bevételt produkált

Cristiano Ronaldo a 33 éves portugál labdarúgó, hozzáadott marketingértéke lényegesen nagyobb, mint bármely más futballistáé és e mögött rengeteg háttérmunka van.

Friss

Az Otthon Start indulása miatt is új MNB szabályok az ingatlan- és jelzáloghitelpiacon

A Magyar Nemzeti Bank a korábbi évek gyakorlatához hasonlóan...

Négy éves rekordot döntött augusztusban a kereslet, és a feladott hirdetések száma is 17 százalékkal bővült tavalyhoz képest 

A vevőjelölteknek kedvez, hogy a kínálati oldalon is megindult a bővülés. Igaz összességében ellenére a kereslet ereje erősebb volt, mint a kínálaté, ami a program iránti fokozott érdeklődést mutatja.

Megjelentek a bankok Otthon Start hitelei – soha nem látott brutális verseny kezdődik az ügyfelekért

Brutális verseny bontakozott ki a legnagyobb magyar bankok között az Otthon Start hitelre pályázó ügyfelekért.

Indul a Minősített Vállalati Hitel

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) a bankrendszeri verseny erősítése érdekében indította el a Minősített Vállalati Hitel (MVH) minősítést, amelyre augusztusban négy nagybank nyújtott be pályázatot; az MVH megjelölést a jegybank által meghatározott feltételeknek megfelelő forint alapú, beruházási célú vállalati hiteltermékek nyerhetik el.

Hírek

Négy éves rekordot döntött augusztusban a kereslet, és a feladott hirdetések száma is 17 százalékkal bővült tavalyhoz képest 

A vevőjelölteknek kedvez, hogy a kínálati oldalon is megindult a bővülés. Igaz összességében ellenére a kereslet ereje erősebb volt, mint a kínálaté, ami a program iránti fokozott érdeklődést mutatja.

Megjelentek a bankok Otthon Start hitelei – soha nem látott brutális verseny kezdődik az ügyfelekért

Brutális verseny bontakozott ki a legnagyobb magyar bankok között az Otthon Start hitelre pályázó ügyfelekért.

Indul a Minősített Vállalati Hitel

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) a bankrendszeri verseny erősítése érdekében indította el a Minősített Vállalati Hitel (MVH) minősítést, amelyre augusztusban négy nagybank nyújtott be pályázatot; az MVH megjelölést a jegybank által meghatározott feltételeknek megfelelő forint alapú, beruházási célú vállalati hiteltermékek nyerhetik el.

Enyhe zsugorodást jelez az augusztusi BMI

A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított augusztusi értéke: 48,9. A korábbi augusztus havi értékekkel összevetve az idei érték alacsonyabb, mint a hosszú távú e haviátlag (52,5), de felülmúlja az előző három év e havi értékeinek átlagát (48,8) - közölte a Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT).

A mesterséges intelligencia szerepét vizsgálják az adózásban

A mesterséges intelligencia (AI) szerepét vizsgálja az adózásban az idei Nemzeti adókonzultáció, amelyet október 30-án Budapesten tartanak majd.

Megugrott az Alibaba negyedéves nyeresége

Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye erőteljesen, bevétele mérsékelten nőtt a cég június végével záródott első pénzügyi negyedévében.

Állagmegóvási munkák a gönci pálos kolostorromnál

Az ÉSZAKERDŐ Zrt. költségvetési támogatást nyert el a gönci pálos kolostorrom állagmegóvására, valamint az ehhez közvetlenül szükséges feladatok elvégzésére.

Jelentős fellendülés várható az építőiparban az új támogatott lakáshitelnek köszönhetően

Az Otthon Start program, a hétfőtől igényelhető fix 3 százalékos lakáshitel az építőipari beruházásokra, az ágazat foglalkoztatási mutatóira is pozitív hatást gyakorol majd.

Gazdaság

Az Otthon Start indulása miatt is új MNB szabályok az ingatlan- és jelzáloghitelpiacon

A Magyar Nemzeti Bank a korábbi évek gyakorlatához hasonlóan átfogóan áttekintette a hazai ingatlan- és jelzáloghitelezést érintő makroprudenciális eszközeit (vagyis azokat a szabályokat, amelyek...

Az egészségpénztár is segítheti az iskolakezdést

A szolgáltatás mostantól az éven belül bármikor igényelhető, megszűnt az a szabály, hogy a vásárlási számlát csak a tanév kezdete előtt, illetve a vége után legfeljebb 15 nappal állíttathatták ki.

Bővül a Magyar Államkincstár online állampapír-értékesítése

Új, azonnali és biztonságos fizetési lehetőséggel bővül a Magyar Államkincstár online értékesítési rendszere: a WebKincstárban és a MobilKincstárban mostantól QVIK fizetéssel is vásárolhatnak állampapírt az ügyfelek.