A Ford magyarországi importőrének meghívására a zsámbéki Driving Camp adott otthont a Ford Transit 60. születésnapját ünneplő rendezvénynek. A legendás modell hat évtizede alatt...
Annak ellenére, hogy a Ford Explorer név már több, mint három évtizedes, eddig nem sokat mondott Magyarországon, mert a modell, óriás-SUV-ként létezett az amerikai...
„Az elektromos autózás olyan, mint a mobiltelefonok fejlődése volt: ma még nehéz a teljes jövőt elképzelni, de így is hamarosan elérkezik” – kezdte előadását...
2024-ben a Ford 14 128 új autót értékesített Magyarországon, így minden szegmenst egybevetve, 9,3%-os piaci részesedéssel, továbbra is a harmadik legnépszerűbb autómárka maradt a teljes hazai piacon - fejtette ki a márka évnyitó rendezvényén Kővágó-Laky Andrea, a Ford Magyarország és Csehország ügyvezető igazgatója.
Olaf Scholz kancellár törékeny koalíciója küzdött, hogy megállítsa a hatalmas tőkeelszívást, amely Donald Trump újraválasztása után felgyorsulással fenyeget. A Donald Trump választási győzelme és...
Amellett, hogy az összértékesítést tekintve a harmadik, a haszongépjármű tekintetében továbbra is piacvezető a Ford, amely hét új modell és frissítés bevezetésével erősíti pozícióit...
Továbbra is él a német autókba vetett bizalom a használtautó piacon, miközben a kínálat alakulását nyilván az is befolyásolja, hogy az elmúlt évtizedben milyen...
A hagyományos autógyártók továbbra is élvezik a hagyományos meghajtású járműveik régóta működő gyárainak előnyeit, ami jövedelmezőbbé teszi őket, mint az EV-modelleiket
A Ford betörése az elektromos autók piacára a tervezettnél sokkal drágább lesz, és több időt vesz majd igénybe a vezérigazgató szerint. Közben az amerikai vállalat a belsőégésű autókkal keresi a pénzt.
A Ford legnagyobb versenytársa az elektromos járművek terén nem az amerikai piacvezető Tesla vagy a városi rivális General Motors, hanem a kínai autógyártók - mondta Jim Farley, a Ford vezérigazgatója.
Új, négyrészes cikksorozatunkban az Auditól a Volvóig minden autógyártó legújabb elektromos modelljét górcső alá vesszük, és azt is eláruljuk, hogy jelenleg mennyit kell fizetni értük. Minden részben - ábécé sorrendben haladva - nyolc gyártó modelljét mutatjuk be.
Az Explorer az első európai gyártású modell a Ford új elektromos járműveinek hosszú sorában, és erre az autóra vár a feladat, hogy kitapossa a Ford márka teljes európai megújulásához vezető utat.
A Ford bejelentette, hogy 3,5 milliárd dollárból akummulátorgyárat épít Michiganben. Az autógyártó várakozása szerint az Egyesült Államokban történő gyártás segíteni fog neki és kínai partnerének, a CATL-nek abban, hogy az amerikai vásárlók elfogadják a Kínában kifejlesztett, alacsonyabb költségű technológiát. A kínai CATL Magyarországon sem ismeretlen, a társaság Debrecenben éppen egy akkugyár építését készíti elő, heves viták közepette.
Miközben a Ford elkötelezett európai elektromosstratégiát követ, a márka, a hatótáv mellett a töltési gyorsaság növelését is célul tűzve, árgaranciával tervezhetőséget teremtve támogatja ügyfeleit – fejti ki Kővágó-Laky Andrea, a Ford Magyarország és Csehország ügyvezető igazgatója.
A Ford figyelmeztette a befektetőket, hogy a vállalat a harmadik negyedévben 1 milliárd dollár többletköltséggel számol az infláció és az ellátási lánc problémái miatt.
Autónk megtankolása vagy az akku feltöltése a legtöbbünknek egyszerű feladat. Ám a mozgássérültek, mozgáskorlátozottak vagy idős emberek számára ez komoly kihívást jelenthet. Éppen ezért a Ford kifejlesztette egy robotizált töltőállomás prototípusát, ami az elektromos autó utasteréből, okostelefonon keresztül kezelhető.
A SEMIC 2025 konferencián Koppenhágában a város nyerte el az Európai Bizottság Public Sector Tech Watch Best Cases Awardját, ahol olyan megoldásokat díjaznak, amik közszolgáltatások javítása és a belső folyamatok fejlesztése által megkönnyítik az adott város polgárai számára az ügyintézést.
A Duna House adatai szerint idén Budapesten a IX. és X. kerületben keltek el a leggyorsabban a lakások, 55 illetve 63 nap alatt, míg a vidéki nagyvárosok közül Miskolcon volt a leggyorsabb az értékesítés, 86 napos átlagos értékesítési idővel.
A SEMIC 2025 konferencián Koppenhágában a város nyerte el az Európai Bizottság Public Sector Tech Watch Best Cases Awardját, ahol olyan megoldásokat díjaznak, amik közszolgáltatások javítása és a belső folyamatok fejlesztése által megkönnyítik az adott város polgárai számára az ügyintézést.
A Duna House adatai szerint idén Budapesten a IX. és X. kerületben keltek el a leggyorsabban a lakások, 55 illetve 63 nap alatt, míg a vidéki nagyvárosok közül Miskolcon volt a leggyorsabb az értékesítés, 86 napos átlagos értékesítési idővel.
2025-ben a mezőgazdaság kibocsátása 4,4 ezer milliárd forint felett alakult, ez 6,2 százalékkal több az egy évvel korábbinál. A bővüléshez a teljes termelési árszínvonal 10 százalékos, továbbá az állattenyésztés volumenének 2,5 százalékos emelkedése járult hozzá.
Októberben (egy hónap alatt) a központi alrendszer 339,0 milliárd forint hiánnyal zárt, szemben az előző évi azonos havi 427,0 milliárd forintos hiánnyal.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek